زمان مطالعه: 2 دقیقه
استوری اینستاگرام چیست؟ حالت های مختلف استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام چیست؟ حالت های مختلف استوری اینستاگرام

آیا می دانید روش درج استوری در اینستاگرام چگونه است؟ در این بخش آسمونی قبل از توضیح نحوه گذاشتن استوری در...

استوری چیست؟

به گزارش آسمونی؛ استوری یک قابلیت جدید در اینستاگرام برای به اشتراک گذاری لحظات شاد با سایر کاربران اینستا می باشد و تقریبا جایگزین ویدیوهایی شد که مدت زمان زیادی را از کاربران برای آپلود می گرفتند.

انواع مختلف استوری های اینستاگرام

1- استوری لایو (Live)
به محض شروع لایو ستوری کلیه فالوورهای پیج از استوری شما باخبر می شوند. لایو استوری در اصل یک ویدیو است که حداکثر 24 ساعت زمان داشته و شما می توانید در این مدت بصورت زنده فیلمی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هر شخصی که در آن لحظه لایو شما را مشاهده نماید، می تواند به استوری شما پیوسته، و درباره آن نظر دهد. پس از اینکه فردی نظر خود را تایپ و ارسال نمود، شما می توانید در لحظه پاسخ ایشان را بدهید.

2- استوری نرمال (Normal)
در استوری نرمال شما قادر هستید تا از میان تصاویری که در گالری خود دارید، یا تصویری که با دوربین موبایل خود می گیرید و یا ویدیویی که از قبل در گالری خود دارید یا در لحظه فیلم برداری می نمائید، مورد یا مواردی را با سایر کاربران (فالوورها) به اشتراک بگذارید.

3- استوری بومرنگ (Boomerang)
اگر می خواهید چندین عکس را به هم بچسبانید و به صورت گیف انیمیشن آن را با فالوورهای پیج خود به اشتراک بگذارید، از استوری بومرنگ استفاده کنید.

4- استوری ریوایند (Rewind)
این استوری فقط برای ارسال فیلم کاربرد دارد. به این صورت که شما فیلمی کوتاه (حداکثر 20 ثانیه) گرفته و با سایر کاربران به اشتراک می گذارید. زمانی که فیلم شما پخش شود، از انتها به ابتدا پخش می شود و این روند ادامه خواهد داشت.

5- استوری هندزفری (Hands-free)
استوری هندزفری دقیقا همانند استوری ریوایند می باشد با این تفاوت که نمایش فیلم از ابتدا به انتها بوده و تکرار می شود.

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام

Education Insert a Stories on Instagram
Education Insert a Stories on Instagram

1- روی Your Story بزنید.
2- سپس در صفحه جدیدی که برای شما ظاهر می شود، یکی از انواع استوری را انتخاب کنید. (برای تغییر نوع استوری به چپ و راست بکشید).3- برای شروع انواع استوری روی 3- دکمه دایره ای بزنید تا استوری شما آغاز شود قبل از ارسال استوری، می توانید با استفاده از ویرایشگر اینستاگرام، بر روی عکس یا ویدیوی خود، متن یا شکلک بگذارید.
4- شما سه دکمه مشاهده می کنید. توضیح دکمه ای که با فلش سفید و نوشته Next مشخص شده است: با استفاده از این دکمه می توانید استوری خود را برای شخص یا اشخاص خاص یا منتخب خود ارسال کنید. توضیح دکمه ای که با فلش زرد و نوشته Your Story مشخص شده است: برای ارسال استوری از این دکمه استفاده می کنیم. توجه نمائید که با زدن دکمه فوق، استوری شما برای کلیه فالوورهای پیج اینستاگرامتان قابل مشاهده می باشد. توضیح دکمه با فلش قرمز و نوشته Save : با زدن این دکمه استوری شما ارسال نشده اما در گالری و در پوشه اینستاگرام ذخیره می گردد.

نظر خود را درباره «استوری اینستاگرام چیست؟ حالت های مختلف استوری اینستاگرام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره استوری اینستاگرام چیست؟ حالت های مختلف استوری اینستاگرام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.