زمان مطالعه: 1 دقیقه
دریاچه خالدار

دریاچه خالدار

سیاره ما زمین، دارای مکانهای عجیب و غریب و غالبا زیبایی می باشد که قدرت الهام بخشی و گیج کنندگی دارند. این...

سیاره ما زمین، دارای مکانهای عجیب و غریب و غالبا زیبایی می باشد که قدرت الهام بخشی و گیج کنندگی دارند. این مکانها به ما یادآوری می کنند که حتی در دوره شگفتی های تکنولوژی مکان های زیبایی وجود دارند که باید کشف شوند. در اینجا به معرفی بعضی ازمناظر زیبا و شگفت انگیز در جهان میپردازیم.

دریاچه خالدار

دریاچه خالدار یک دریاچه قلیایی و نمکی است که در اوسویوس واقع در British Columbia است ودارای مواد معدنی زیاد و گوناگونی می باشد.

Speckled Lake (2)
Speckled Lake (2)

Speckled Lake (3)
Speckled Lake (3)

در تابستان بیشتر آب دریاچه با پشت سر گذاشتن همه مواد معدنی تبخیر می شود.خال های بزرگی روی دریاچه ظاهر شده و بستگی به ترکیب مواد معدنی در آن زمان دارند. لکه ها دارای رنگ های مختلفی می باشتد. لکه ها عمدتا از منگنزو سولفات تشکیل شده اند که در تابستان متبلور می شوند. از آنجاییکه فقط مواد معدنی در دریاچه باقی می مانند، راه های عبور طبیعی را در اطراف و بین لکه ها به سختی بو جود می آیند.

Speckled Lake (1)
Speckled Lake (1)

نظر خود را درباره «دریاچه خالدار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دریاچه خالدار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.