زمان مطالعه: 6 دقیقه
بهترین برندهای اسپیکر ، هندزفری ، هدفون و هدست

بهترین برندهای اسپیکر ، هندزفری ، هدفون و هدست

 اسپیکر ، هندزفری ، هدفون و هدست وسایلی هستند که در بین اکثر افراد به ویژه جوانان بسیار کاربرد دارند.

آشنایی با  اسپیکر ، هندزفری ، هدفون و هدست

 اسپیکر ، هندزفری ، هدفون و هدست وسایلی هستند که در بین اکثر افراد به ویژه جوانان بسیار کاربرد دارند. عده ای هستند که در انتخاب بهترین برند اسپیکر ، هندزفری ، هدفون و هدست دچار ابهام هستند، به همین بهانه آسمونی در این بخش بهترین برندهای اسپیکر ، هندزفری ، هدفون و هدست را به شما عزیزان معرفی می کند.

معرفی بهترین برندهای هدست

1- (RAZER Keraken (analog
کمپانی ریزر نیاز به معرفی ندارد و همه میدانیم که تولیدات این کمپانی که شامل لپ تاپ های گیمینگ و تجهیزات جانبی است،بسیار با کیفیت بوده و از ابهت خاصی برخوردار است.Kraken یک محصول جدید و تازه نیست اما همچنان به عنوان یکی از سردمدارن هدست های ارزان قیمت میدرخشد.این محصول در رنگ های گوناگون عرضه میگردد و از نوع با سیم است.امپدانس درایو های 40 میلی متری این محصول برابر با 32 اهم است که دارای حساسیت 110 دسیبل بوده و صدای قدرتمند را تولید خواهد کرد.در بسیاری از بررسی های Kraken،کیفیت بدنه و گوشی ها عنوان شده است و این محصول برای استفاده هایی مانند موسیقی و بازی یک نمونه مناسب است که با قیمتی در حدود 260 هزار تومان عرضه میگردد.

Steelseries 9H -2
این محصول تولید کمپانی Steelseries است و با بسیاری از محصولات این کمپانی متفاوت است.به عنوان مثال کاپ ها از طراحی ویژه ایی برخوردار هستند که به تنظیم کیفیت صدا کمک میکند.H9 به وسیله پورت 3.5 به دیگر تجهیزات متصل میگردد و به لطف کارت صدای DSP اش قادر به پخش استانداردهای دالبی 7.1/5.1 است.بالشتک های داخلی چرمی بوده و وزن نسبتا پائین آن باعث کاهش خستگی در دراز مدت میگردد.میزان امپدانس این محصول برابر با 29 اهم و حساسیت آن نیز 115 دسیبل است.H9 با قیمتی در حدود 550 هزار تومان عرضه میگردد و برای کاربرانی که تمایل به تماشای فیلم و بازی های طولانی مدت دارند مناسب است.این محصول قادر به پشتیبانی از صدای چند کاناله بوده که گیمرها میتوانند در جریان بازی مراقب اوضاع اطراف نیز باشند!

Avantree Audition BTHS-AS9 -3
این هدست از یک میکروفون داخلی استفاده میکند و به وسیله راه های ارتباطی بلوتوث و NFC به ادوات دیگر متصل میگردد.یک باتری داخلی که به وسیله رابط میکرو USB شارژ میگردد،میتواند حداکثر 40 ساعت در خدمت کاربران باشد.این محصول 180 گرم وزن دارد و صدایی که تولید میکند،مناسب گوش حرفه ایی ها نخواهد بود.اما قیمت پائین و راه های ارتباطی آن،توجیه مناسبی برای این انتخاب است.اگر شما هم تمایل به استفاده مداوم از یک هدست بیسیم دارید، BTHS-AS9 با قیمتی در حدود 280 هزار تومان گزینه مناسبی است.

Steelseries iberia Raw Prism Gaming -4
به طور کلی هدفون های Steelseries از رزولوشن های بسیار بالایی بهرمند هستند.تفکیک صدای آنها بالا بوده و دقت درایوها قابل قبول است.این هدست از کاپ های بسیار نرم و راحت تولید شده است.این هدفون 32 اهمی دارای درایو های نسبتا بزرگ و میزان حساسیت 94 دسیبل است.رابط این هدست از طریق USB است که کاربرد آن برای بسیاری تجهیزات همراه منتفی کرده اما به منظور استفاده در PC و کنسول های بازی گزینه مناسب و بسیار مقرون به صرفه ای است. iberia Raw Prism یک هدست شیک و با دوام است که با قیمتی در حدود 250 هزار تومان عرضه میگردد.

Gigabyte GP-FORCE H3X -5
گیگابایت نیز یک هدست بسیار زیبا و قابل حمل در بازار کشورمان دارد که از ارزش خرید بالایی برخوردار است.این محصول به همراه کاپ های تاشو،از درایوهای بزرگ 50 میلی متری استفاده میکند که در مجموع 50 میلی وات توان را ورودی را تحمل و پخش مینمایند. GP-FORCE H3Xوزن نسبتا سنگینی دارد (310 گرم) که با توجه به قدرت و جنس بدنه بسیار مستحکم آن،منطقی به نظر میرسد.درایوها حساسیت بالغ بر 118 دسیبل دارند و به طور کلی توان خروجی این هدست بسیار بالا است.اگر خواهان یک هدست قدرتمند و قابل حمل هستید که بیشتر از هرچیز دیگری قادر به پخش یک صدای فراگیر باشد،این محصول با قیمتی در حدود 265 هزارتومان گزینه مناسبی برای شما است.

Razer BlackShark -6
یک هدست با ظاهری نسبتا خشن و حرفه ایی.درایورهای این محصول از نوع دو مرحله ایی هستند.یک قسمت به تنهایی وظیفه ایجاد صدای بیس را خواهد داشت.50 میلی وات توان ورودی،105 دسیبل حساسیت و جک 3.5 میلیمتری برخی از مشخصات این هدست هستند.ادیتورهای مطرح جهانی که این کوسه سیاه را مورد بررسی قرار داده اند،به طور مشترک اعتقاد به ایجاد صدای بسیار واضح و بیس غنی دارند.پس اگر شما هم خواهان یک صدای غنی و دقیق هستید که فرکانس های پائین را به خوبی پوشش میدهد، Razer BlackSharkبا قیمتی در حدود 450 هزار تومان بهترین گزینه برای شما است.موسیقی هایی در کلاس 2.4 و راک را به خوبی تجربه خواهید کرد.

Logitech G430 7.1 Gaming -7
نوبتی هم باشد،نوبت کمپانی Logitech است. G430 7.1در رده هدست های گیمینگ قرار دارد اما با توجه به پشتیبانی این محصول از صدای چند کاناله 7.1،میتوان از آن برای تماشای فیلم نیز استفاده کرد.این هدست ظاهری مدرن دارد که میکروفون آن قابل تنظیم است.حساسیت درایوها برابر با 90 دسیبل است و امپدانس آن نیز 32 اهم.با توجه به رابط 3.5،این محصول را میتوان در بسیاری از دستگاه ها مورد استفاده قرار داد.کاپ های نسبتا بزرگ،حامل درایوهای عظیم هستند که در ایجاد یک صدای فراگیر بسیار موثر است. G430یار شما در بازی ها و فیلم های سینمایی خواهد بود که با قیمتی در حدود 375 هزار تومان عرضه میگردد.

Pioneer SE-MJ751I -8
پایونر یک برند ژاپنی است که در بخش صدا جزو پدران این عرصه به شمار میرود.این محصول 200 گرم وزن دارد و ظاهری جذاب در کنار مواد اولیه با کیفیت دارد.امپدانس درایو ها برابر با 16 اهم و حساسیت آنها نیز 104 دسیبل است. SE-MJ751I از درایوهای مجزا برای تفکیک صدا استفاده میکند که در اندازه ای 30 و 40 میلی متری به کار گرفته میشوند.مانور اصلی این محصول بر روی صدای بیس و فرکانس پائین است.بر روی کاپ ها یک ولوم آنالوگ برای تنظیم صدای بیس وجود دارد.اگر خواهان یک صدای زنده،قدرتمند و به همراه بیس عالی هستید، SE-MJ751Iبا قیمتی در حدود 480 هزار تومان بهترین گزینه است.  معرفی بهترین برندهای هدفون در جهان (با قیمت و کاربردهای مختلف)

بهترین هدفون بی سیم بلوتوث

هدفون های سیمی و بی سیم Beats در میان علاقمندان به موسیقی بسیار محبوب است و داشتن یک هدفون از این برند برای برخی از نان شب هم واجب تر است! باتری قابل شارژ این محصول در صورت بهره گیری به صورت بی سیم به مدت 12 ساعت قادر به فعالیت خواهد بود و اگر آن را با استفاده از کابل به تجهیزات اندرویدی متصل کنید، زمان فعالیت به 20 ساعت افزایش خواهد یافت. یکی از دلایل استقبال کاربران، رنگ بندی های متنوع و جذاب Beats Studio Wireless است که هدفون 380 دلاری این شرکت را بسیار متفاوت نشان خواهد داد.

بهترین هدفون با قابلیت حذف نویز

گوش دادن به موسیقی در محیط های شلوغ و پر هیاهو کمی دشوار است و ممکن است صدای محیط با موسیقی مورد علاقه شما ترکیب شود. سیستم حدف نویز (Noise Canceling) با ترکیب امواجی خاص در جهت مقابله با نویز تلاش می کند. شرکت Bose که یک برند شناخته شده در بخش تجهیزات صوتی به شمار می رود، با تولید هدفون Quiet Comfort 25 موفق به قرار گرفتن در لیست بهترین هدفون ها گردید. همانطور که از نام این محصول مشخص است، راحتی در استفاده مهم ترین هدف شرکت Bose از تولید این محصول به شمار می رفت.

بهترین هدفون in-ear ورزشی

بسیاری از ورزشکاران به خصوص در رشته های انفرادی ترجیح می دهند در زمان تمرین به موسیقی مورد علاقه خود گوشی دهند. اما بهره گیری از هدفون های رو گوشی به دلیل ابعاد بزرگ و همچنین هدفون های توگوشی به دلیل ساختار کلی و طراحی آنها مشکل ساز است، به خصوص اگر ورزش شما با جنب و جوش فراوان همراه باشد. اما هدفون توگوشی شرکت Monster به گونه ای طراحی شده که می تواند برای مدت طولانی در شرایط فعالیت شدید ورزشی، درون گوش شما باقی بماند و نیازی به تنظیم محل قرار گیری آن به صورت مداوم وجود ندارد. البته جدا از این مورد، کیفیت و حجم صدای این محصول با رقبای خود تا حدودی متفاوت است.

بهترین هدفون وایرلس

یک هدفون بی سیم که در محدوده امواج فرستنده خود بتواند کار کند، شاید در حال حاضر چندان طرفدار نداشته باشد، اما برخی از کاربران که به صورت حرفه ای آهنگسازی می کنند، می توانند در دسته خریداران چنین هدفونی قرار گیرند. هدفون 330 دلاری سنهایزر در محدوده فرکانس 18 تا 21000 هرتز با حساسیت 100 دسی بل در کنار امپدانس 32 اهم فعالیت می کند و صدایی با کیفیت و حجم بالا در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین با وجود باتری های قابل شارژ در این هدفون، می توانید به مدت 24 ساعت از آن بدون نیاز به شارژ استفاده کنید.

نظر خود را درباره «بهترین برندهای اسپیکر ، هندزفری ، هدفون و هدست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین برندهای اسپیکر ، هندزفری ، هدفون و هدست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.