زمان مطالعه: 3 دقیقه
دریافت ویزا و روادید اسپانیا + مدارک و هزینه

دریافت ویزا و روادید اسپانیا + مدارک و هزینه

اگر قصد مهاجرت به اسپانیا یا اقامت در اسپانیا و یا اینکه قصد مسافرت به اسپانیا را دارید به ویزای اسپانیا...
دریافت ویزا و روادید اسپانیا + مدارک و هزینه
دریافت ویزا و روادید اسپانیا + مدارک و هزینه

اگر قصد بیمارستان یا کلینیک پزشکی در اسپانیا و فتوکپی آن - همراه فرد بیمار یک تن از اقوام درجه یک (پدر، مادر، فرزند، خواهر، برادر و همسر) می توانند تقاضای ویزا نمایند. 5. ویزای اقامت با توجه به ویژگی های خاص این ویزا متقاضی می باید ضمن ارسال نامه ای به کنسولگری مبنی بر ذکر دلایل تقاضای ویزای اقامت فتوکپی مدارکی را که به نظر خود متقاضی برای جواب ویزا مثمر ثمر خواهد بود را نیز ضمیمه نامه فوق نماید. از متقاضیانی که مدارک ارسالی شان برای گرفتن ویزای اقامت کافی و مناسب به نظر می رسد به وسیله تلفن برای مصاحبه با مسئول قسمت ویزا دعوت به عمل خواهد آمد.

spain-visa
spain-visa

6. ویزای دانشجویی اصل و کپی پذیرش تحصیلی از دانشگاهها و یا مدارس عالی اسپانیا - اصل و کپی گواهی رسمی محضری از طرف یک فرد اسپانیائی یا ایرانی مقیم اسپانیا مبنی بر تقبل کلیه هزینه های شخص متقاضی در طول مدت اقامت در اسپانیا - ارائه گواهی حساب بانکی شخص متقاضی در اسپانیا در صورت موجود. 7. ویزای سایر موارد الف- صاحبان ملک در اسپانیا (محل تجاری-منزل و غیره)- دو سری فتوکپی از سند مالکیت ملک مورد نظر- سه سری فتوکپی از آخرین قبض پرداختی آب یا برق یا تلفن یا مالیات برای اثبات مالکیت ملک در زمان تقاضای ویزا از طرف شخص متقاضی ب- دارندگان حساب بانکی در اسپانیا: دو سری فتوکپی از آخرین صورتحساب بانکی حساب مورد نظر با قید موحودی شخص دارنده حساب (تاریخ صورتحساب فوق می باید کمتر از 2 ماه در هنگام تقاضای ویزا باشد ) توجه: به دلیل تعداد زیاد متقاضیان در ماه‌های تابستان و همچنین قبل از تعطیلات نوروز، ممکن است تعیین وقت مصاحبه چند هفته طول بکشد؛ علاوه بر این بررسی مدارک و صدور ویزا نیز ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد. بهتر است برای قطعی‌کردن تاریخ سفر، به این زمان‌ها توجه داشته باشید. اولین مرحله برای درخواست روادید هر کشوری تکمیل فرم درخواست روادید کشور مربوطه است. در زمان مصاحبه، فرم تقاضای ویزا را باید همراه با دیگر مدارک ارائه دهید. توجه: اگر خانوادگی سفر می‌کنید برای هر کدام از اعضاء باید فرم جداگانه‌ای پر کنید. فرم تقاضای روادید در دو نسخه باید تکمیل شود. مدارکی که باید علاوه بر فرم، در وقت ملاقات و انجام مصاحبه همراه داشته باشید، شامل موارد زیر است: توجه : از همه‌ی مدارک باید یک کپی هم موجود باشد؛ اصل مدارک بعد از مطابقت به شما برگردانده می‌شود و کپی آن‌ها در پرونده‌ی شما در سفارت اسپانیا می‌ماند. کلیه‌ی مدارک فارسی باید ترجمه‌ی رسمی انگلیسی شده باشند. در صورت عدم پذیرش شما برای ویزای اسپانیا، مدارک بازگردانده نخواهد شد. مدارک مورد نیاز یک: شناسنامه ایرانی دو: گذرنامه؛ اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از پایان مدت زمان ویزای درخواستی باشد. دو سری کپی از صفحات یک تا سیزده گذرنامه باید همراه مدارک باشد. سه: دو قطعه عکس رنگی؛ توجه: در صورتی که اسامی همراهان در گذرنامه‌ی درخواست‌کننده‌ی روادید ذکر شده باشد، دو قطعه عکس رنگی از هر کدام از همراهان نیز باید در مدارک موجود باشد. ویژگی‌های ضروری عکس مورد نظر: عکس رنگی، زمینه سفید، تمام رخ، در ابعاد 4*6 که کمتر از سه‌ماه پیش گرفته شده و کاملاً با ظاهر فعلی صاحب عکس هم خوانی داشته باشد. طبق مقررات شنگن، عکس شما بر روی برچسب ویزا چاپ خواهد شد.

دریافت ویزا و روادید اسپانیا + مدارک و هزینه
دریافت ویزا و روادید اسپانیا + مدارک و هزینه

چهار: دعوت‌نامه ؛ خانواده یا دوست مقیم اسپانیا شما باید اصل فرم دعوت‌نامه را برای شما ارسال کند. اگر دعوت‌نامه ندارید، برگه‌ی رزرواسیون هتل برای تمام مدت اقامت در اسپانیا یا مدارکی مانند سند مالکیت، قبض مالیات ملکی یا قبض عوارض سکونت که نشان دهد شما صاحب مسکن در این کشور هستید. پنج: اجازه‌ی کتبی و رسمی پدر یا مادر یا قیم قانونی؛ برای کودکانی که تنها یا به همراه شخص ثالثی سفر می‌کنند. شش: اسناد رسمی شغلی و منابع مالی؛

  • گواهی حساب بانکی: به نام متقاضی با قید تاریخ افتتاح حساب (میزان موجودی همراه با صورت گردش حساب.)

توجه: پرینت حساب بانکی باید روی سربرگ انگلیسی و مهرشده به سفارت ارائه شود.

  • گواهی اشتغال به کار متقاضی با قید سمت، تاریخ شروع کار، میزان درآمد و کپی لیست پرداخت حق بیمه‌های اجتماعی.

هفت: بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد اسپانیا. هشت: در صورت لزوم، فاکتور پرداخت‌شده‌ی هتل برای کل مدت اقامت. نه:  بیمه مسافرتی؛ متقاضیان روادید باید بیمه‌ی مسافرت فردی یا جمعی داشته باشند. این بیمه باید هزینه‌های احتمالی بازگشت به میهن تحت مراقبت‌های پزشکی، هزینه‌های احتمالی نیاز به درمان و یا هزینه‌های بیمارستانی اضطراری را پوشش دهد و تا پایان طول اقامت در تمام کشورهای منطقه شنگن معتبر باشد. حداقل پوشش بیمه برای هر شخص مبلغ سی‌هزار یورو می‌باشد. شرکت بیمه‌گذار باید نماینده‌ای معتبر در کشور اسپانیا داشته باشد. بررسی اولیه‌ی مدارک به منظور صدور روادید دو هفته به طول می‌انجامد؛ ممکن است تا صدور قطعی و تکمیل مدارک چند هفته‌ای بیشتر نیز زمان احتیاج باشد ولی عموماً تا شش هفته بعد از تحویل مدارک به بخش کنسولی، مشخص شده است که شما واجد دریافت روادید هستید یا خیر.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «دریافت ویزا و روادید اسپانیا + مدارک و هزینه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دریافت ویزا و روادید اسپانیا + مدارک و هزینه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.