زمان مطالعه: 2 دقیقه
مزایای زندگی در اسپانیا

مزایای زندگی در اسپانیا

زندگی در اسپانیا به دلایل فراوان نسبت به سایر کشورها ارجحیت دارد و به همین دلیل است که میزان مهاجرت به...

مزایای زندگی در اسپانیا
مزایای زندگی در اسپانیا

زندگی در اسپانیا به دلایل فراوان نسبت به سایر کشورها ارجحیت دارد و به همین دلیل است که میزان مهاجرت به اسپانیا به نسبت بیشتر است. آسمونی در این بخش به دلایل اصلی مجبوبیت اسپانیا برای مهاجرت اشاره می کند.

1- آب و هوا

اسپانیا دارای بهترین آب و هوای اروپا می‌باشد. شاهدی بر این موضوع وجود 320 روز آفتابی در قسمت جنوبی اسپانیا با کمترین میزان بارندگی می‌باشد. همچنین برخورداری از نقاط کوهستانی باعث تعادلی در آب و هوای این منطقه شده است.

2- مزایای سیستم درمان و بهداشتی

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی، کشور اسپانیا دارای یکی از بالاترین استانداردها و سیستم‌های درمانی در دنیا به‌خصوص برای درمان بیماری‌های خاص، مراقبت‌های ویژه می‌باشد.

3- سطح بالای زندگی

کشور اسپانیا در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی پیشرفته نظیر انگلستان دارای رفاه اجتماعی بهتر، تفریح بیشتر، میزان جرم و جنایت کمتر و شب‌های زنده بیشتر می‌باشد. روحیه مردم اسپانیا به مراتب شاداب تر از سایر کشورهای اروپایی می‌باشد.

spain-living-benefit
spain-living-benefit
4- هزینه زندگی

هزینه زندگی در اسپانیا به مراتب و بطور متوسط بین 20-30 درصد کمتر از سایر کشورهای اروپایی می‌باشد و همین امر باعث گردیده است همواره مردم اسپانیا بخشی از زندگی خود را خارج از خانه طی می‌کنند.

5- ارزش پولی مناسب

میزان هزینه و پرداخت برای مالکیت املاک، اجناس، لوازم و سایر دارایی، نسبت به سایر کشورها دارای ارزش مقایسه‌ای بالاتری می‌باشد. بنابراین به نسبت کیفیت، قیمت ها نیز متغیر هستند و فواصل کیفی و کمی زیاد دور نیستند.

6- دسترسی آسان

سیستم حمل‌ونقل زمینی و هوایی اسپانیا بسیار منعطف، ارزان قیمت و منظم می‌باشد و برای شهروندان و ساکنان اسپانیا فرصت مناسبی را برای سفر و حمل‌ونقل ارائه می‌دهد. اسپانیا دارای فرودگاه‌های مدرن، مجهز و با وسعت بزرگ می‌باشد و حتی شهرهای کوچک در اسپانیا دارای تعداد زیادی پروازهای بین‌المللی به سایرنقاط دنیا می‌باشند.

مزایای زندگی در اسپانیا
مزایای زندگی در اسپانیا
7- مردم اسپانیا

مردم اسپانیا بسیار خون گرم، فعال و پر انرژی هستند. درکل دنیا، مردم اسپانیا به خوشگذرانی، مهمانپذیری و دوستی با سایر مردم جهان معروف هستند. نژادپرستی در کشور اسپانیا دیده نمی‌شود و برای مردم این خطه ملیت، رنگ و نژاد و دین افراد نقشی در کیفیت ارتباط با آنان را ندارد. زندگی با مردم اسپانیا تجربه‌ای کاملاً زیبا پر از خاطرات به یادماندنی خواهد بود.

8- خرید و فروش با امنیت بالا

کلیه مراودات اقتصادی نظیر خرید و فروش هرگونه کالا، ملک و ... بسیار امن بوده و معمولاً مواردی همانند کلاهبرداری بسیار کم به چشم می‌خورد. تجارت ها اکثر موفق و نقل و انتقالات مالی فی مابین شرکای تجاری، خریداران و فروشندگان با میانجیگری بانک‌ها و مؤسسات بیمه با سرویس‌های متنوع انجام می‌گردد.

9- کیفیت زندگی

کیفیت زندگی در اسپانیا به دلیل وجود سیستم شهروندی مناسب و عدم سیاست زدگی مردم اسپانیا بالا می باشد و همجواری با دریای نیلگون مدیترانه، امکان سفر با کشتی با سایر نقاط اروپا، انجام تفریحات متنوع، هوای بی‌نظیر مدیترانه‌ای و حکومت پشتیبان از جمله عواملی است که اسپانیا محیطی برای زندگی با کیفیت بالا می‌باشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مزایای زندگی در اسپانیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مزایای زندگی در اسپانیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.