زمان مطالعه: 1 دقیقه
4 ژانویه ، روز جهانی اسپاگتی

4 ژانویه ، روز جهانی اسپاگتی

تاریخ چهارم ژانویه هر سال مصادف است با روز جهانی اسپاگتی.

تاریخ 4 ژانویه روز جهانی اسپاگتی (Spaghetti Day) است. اسپاگتی یکی از غذاهای لذیذ باب میل بسیاری از جوانان ایران و جهان است. در ادامه با آسمونی باشید.

روز جهانی اسپاگتی - Spaghetti Day
روز جهانی اسپاگتی - Spaghetti Day

اسپاگتی یا رشتار که به آن ماکارونی هم می‌گویند، نوعی پاستای استوانه ای نازک و کشیده با ریشه ایتالیایی و سیسیلی است و به عنوان یکی از غذاهای محبوب ایتالیایی شمرده می‌شود که غالباً از سمولینا یا آرد معمولی و آب تهیه می‌شود. اسپاگتی در قرن دوازده میلادی در ایتالیا رواج یافت. اسپاگتی خشک ایتالیایی از آرد نوعی گندم سفت به نام Durum ساخته می‌شود ولی ممکن است در کشورهای دیگر از آردهای دیگر نیز تهیه گردد.

گاهی در اصطلاح رایج ایرانیان به همه نوع پاستای غیرورقه‌ای از جمله اسپاگتی، ماکارونی گفته می‌شود. با این وجود در جنوب ایتالیا و شهر ناپل به همه نوع پاستا "spaghetti e la pasta in generale" ماکارونی هم گفته می‌شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «4 ژانویه ، روز جهانی اسپاگتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 4 ژانویه ، روز جهانی اسپاگتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.