زمان مطالعه: 6 دقیقه
تور کره جنوبی

تور کره جنوبی

کره جنوبی کشوری نیمه کوهستانی است که ارتفاعات آن عمدتا در نواحی مرکزی و شمال شرقی واقع شده‌اند. جلگه‌ها و...

تور کره جنوبی
تور کره جنوبی

کره جنوبی کشوری نیمه کوهستانی است که ارتفاعات آن عمدتا در نواحی مرکزی و شمال شرقی واقع شده‌اند. جلگه‌ها و جنگل‌ها در آن وسعت زیادی دارند. آب و هوای آن گرم و مرطوب و پرباران است. آسمونی در این بخش نکات تور کره جنوبی، راهنمای تور کره جنوبی، جاذبه های تور کره جنوبی، دیدنی های تور کره جنوبی و ... را برای شما عزیزان منتشر می کند.

جاذبه های گردشگری تور کره جنوبی

بولگوکسا کره جنوبی

 اصلی ترین معبد قوانین جوگی در بودای کره‌ای در استان جئون سانگبوک در کره جنوبی است. این مکان جایگاه هفت گنجینه کره جنوبی است که شامل دابوتاپ و پاگودای سنگی سئوک گاتاپ، چئونگان گیو (پل ابر آبی) و دو مجسمه برنزی از بودا می‌باشد. این معبد توسط دولت کره جنوبی به عنوان مکان تاریخی و نمایشی شماره 1 طبقه بندی شده‌است . در سال 1995، بولگوکسا همراه با سئوک گورام که در چهار کیلومتری شرق واقع شده‌است، به فهرست میراث جهانی اضافه شدند.

south-korea-tour
south-korea-tour

تریپیتاکا کوریانا کره جنوبی

 (گوریو تریپیتاکا) یا پالمان داییجانگ یونگ مجموعه‌ای کره‌ای از کتاب مقدس ترپیتاکا است که در قرن سیزدهم بر روی 81258 قطعه چوبی حکاکی شده‌است. این مجموعه، جامع ترین و قدیمی ترین نسخه قوانین بودایی در جهان است که در هانجا (هانجا در زبان کره‌ای به معنای حروف چینی است. به صورت دقیق تر، هانجا مربوط به حروف کره‌ای است که از زبان چینی قرض گرفته شده و در کره‌ای ادغام شده اند.) و متن آن خطای مشهودی وجود ندارد. این متن‌ها شامل 52382960 کاراکتر است که 1496 عنوان و 6568 جلد را تشکیل داده‌اند. این مجموعه نوشتارهای مقدس بودایی به همراه معبد هائینسا در سال 1995 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

جانگمیو کره جنوبی

 معبدی از مکتب کنفسیوس است که به خدمات یادبود پادشاهان و ملکه‌های درگذشته سلسله چوسون اهدا شده‌است. این معبد، قدیمی ترین معبد سلطنتی مکتب کنفسیوس است که تا کنون باقی مانده‌است و از قرن چهاردهم تا کنون به اجرای تشریفات مذهبی و آیینی می‌پردازد. چنین معابدی در دوره سومین پادشاهی کره وجود داشتند، ولی فقط معابدی که برای اجرای قوانین چوسون اختصاص یافته بودند، باقی مانده‌اند. جانگمیو در سال 1995 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

سئوک گورام کره جنوبی

عزلتکده‌ای در مجموعه معابد بولگوکسا می‌باشد و در چهار کیلومتری شرق معبدی در ام تی.توهامسان، در گیونجوی کره جنوبی واقع شده‌است. این بنا به عنوان گنجینه ملی شماره 24، به وسیله دولت کره جنوبی طبقه بندی شده و در 994، جین هیون، جیونگجو سی، جیونگ سان بوک دو قرار دارد. گروتو مشرف به دریای ژاپن (دریای شرقی) و 750 متر بالاتر از سطح دریاست. در سال 1962، به عنوان بیست و چهارمین گنجینه ملی کره تعیین شد. در سال 1995، سئوک گرام به طور مشترک همراه با معبد بولگوکسا به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شدند. این بنا برخی از بهترین نمونه مجسمه‌های بودایی در جهان را به نمایش می‌گذارد.

تور کره جنوبی
تور کره جنوبی

معبد هائینسا کره جنوبی

یا معبد انعکاس روی دریای آرام، معبد اصلی جوگی اردر، مربوط به بودای کره‌ای در کوه‌های گایا، استان جئونسانگنام دو در کره جنوبی است. هائینسا بیشتر به دلیل اینکه از سال 1398 محل نگهداری ترپیتاکا کوریانا، کتاب مقدس بودایی‌ها که بر روی 81350 قطعه چوبی کنده کاری شده‌است، مورد توجه قرار دارد. معبد هائینسا در سال 1995 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

چانگ دیوک گونگ کره جنوبی

که به نام کاخ چانگ دیوک گونگ یا کاخ چانگ دیوک نیز شناخته می‌شود، به همراه پارکی بزرگ در جانگ نوگو، سئول، کره جنوبی واقع شده‌است. این کاخ یکی از پنج کاخ مشهور سئول است که به وسیله پادشاهان سلسله چوسون بنا شده‌اند. از آنجا که مکان آن در شرق کاخ جیونگ بوک قرار گرفته، چانگ دیوک گونگ همراه با چانگ گیونگ گونگ به عنوان کاخ شرقی شناخته می‌شوند. معنای تحت اللفظی چانگ دیوک گونگ، کاخ کامیابی در پاکدامنی است. این کاخ در سال 1997 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

دژ هوآسیونگ کره جنوبی

یا قلعه درخشان دیواری است در اطراف مرکز سوون، مرکز گیونگی دو، کره جنوبی، که در اواخر قرن 18 به وسیله پادشاه سلسله چوسون، جیونگجو ساخته شده‌است. او این دیوار را برای احترام به پدرش شاهزاده سادو که توسط پادشاه یی اونگ جو، به علت عدم اطاعت شاهزاده از پادشاه برای خودکشی، در کیسه‌ای از برنج محبوس شد و به قتل رسید، بنا نهاده‌است. این مکان در 30 کیلومتری ( 19 مایلی ) جنوب سئول قرار داشته و در اطراف سوون مرکزی که شامل کاخ پادشاه جیونگجو نیز می‌شود، قرار دارد و در سال 1997 به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده‌است. سوئون چیون( نهر باقی مانده در سوان ) از میان این قلعه می‌گذرد.

پل سئوگنگ کره جنوبی (Seogang Bridge)

پل سئوگنگ پلی روی رودخانه هان در سئول است. این پل منطقه Mapo و Yeongdeungpo را به هم وصل میکند.

گالری آرکو کره جنوبی (Arko Gallery)

گالری آرکو که قبلا به اسم مرونیر شناخته شده بود، در پارک مرونیر درجنوب سئول قراردارد. گالری آرکو توسط دیپارتمان فرهنگی کره درسال 1979 با اهداف توانبخشی و غنی سازی هنر کره ای تائسیس شد. قبلا هیچ گالری دائمی و فضای نمایشگاهی که هنرمندان بتوانند درآن استعداد خود را به نمایش بگذارند وجود نداشت. بنابراین این گالری هنری درسئول سبب شد که بسیاری از هنرمندان برای برگزاری نمایشگاهی از کارهای نقاشی وهنری امیدوارشوند.

south-korea-tour
south-korea-tour

سواحل کره جنوبی (South Coast)

سواحلی جنوب کره وجود دارند از جمله هیوندا (Haeundae) که بسیار غنی هستند و توریستهای بسیاری را به خود جذب می کنند. در12کیلومتری خط ساحلی هیوندا، ساحل بوسان که بسیار معروف و مردمی است قرار دارد. وهمچنین سئوویپو (Seogwipo) که یکی از شناخته شده ترین سواحل جنوب کره است وجود دارد. Pusa نیز بسیار معروف بوده و پایتخت تابستانی کره است و ازسراسر کشور توریستهایی را به خود جذب می کند.

جزیره Jeju بزرگترین جزیره در کره جنوبی است. و به دلیل قرار داشتن در سواحل جنوبی نسبت به نقاط دیگر کره بسیار گرم است. این منطقه در نوک یک آتشفشان خفته قرار دارد.

پارکهای ملی کره جنوبی

پارک ملی در جنوب کره توسط زمینهای عمومی محدود شده و در بیشتر اشکالش توسعه دادن آن ممنوع  است. آنها حدودا 6.06% مناطق کشور را پوشش داده اند و عمدتا در کوهها و مناطق ساحلی قراردارند. پارک ملی جیری سان در جنوب شرقی کره جنوبی یکی از بزرگترین پارکهای کوهستانی است. همچنین این پارک اولین پارکی بوده که درسال 1967طراحی شده.

پارک Dadohaehaesang یکی ازبزرگترین پارکهای دریایی  است که بیش از 2200 مساحت دارد و در طول 7 منطقه ساحلی در جنوب و غرب گسترش یافته. اما بیشتر این منطقه را آب تشکیل داده است.آب و هوای گرم اقیانوسی و وجود جنگل همیشه سبز و ارزش زیست محیطی مشخصه بارز این پارک دریاییست.  کوچکترین پارک ملی کره جنوبی Wolehulsan نام دارد که یک منطقه به مساحت 5601  است.

تور کره جنوبی
تور کره جنوبی

معبد بائگاگسا کره جنوبی (baeggagsa temple)

اگر تاکنون در تور کره جنوبی از معبد Baeggangsa دیدن نکرده اید، حتما آن را ازدست داده اید. این معبد زیبا نمایش شکوه و جلال معماری و معنویت و آرامش و همچنین غنای میراث فرهنگی جامعه کره است. این معبد یکی از معروفترین معابد کره جنوبی است. این معبد نه تنها شما را به سبب موعظه های فلسفی، بلکه بازدید از محیط زیبای طبیعی دعوت می کند. قلعه ها و قصرها نمایی از غنای تاریخی و فرهنگی کره است. اگر چه بیشتر این قلعه ها درخرابه ها قرار دارند، اما این معبد که حفظ شده است، یکی از بیشترین جاذبه های توریستی را دارا است.

south-korea-tour
south-korea-tour

موزه ملی کره کره جنوبی (National Museum of Korea)

اگر شما به دنبال درک درستی از فرهنگ کره هستید موزه ملی کره قطعا ارزش دیداررا دارد .این موزه درروزهای هفته ساعت 9 صبح تا 18 وشنبه ویک شنبه وروزهای تعطیل ازساعت 9 صبح تا 7 شب پذیرای شما می باشد.

تور کره جنوبی
تور کره جنوبی

دروازه دونگ دائه مون کره جنوبی (Dongdaemun)

دروازه شرق دروازه خارق العاده ای برای انجام معاملات است. بخاطر وجود فروشگاههای خیابان flea گذراندن ساعات دراین مکان بسیار محبوب است. شما به معنای واقعی کلمه می توانید هر چیزی را در دروازه Dongdaemun خریداری کنید. رفتن به این منطقه ازطریق متروی زیرزمینی به علت موقعیت نسبتا مرکزی که درسئول دارد آسان می باشد.

south-korea-tour
south-korea-tour

برج سئول کره جنوبی (seoul tower)

برای داشتن ویویی خارق العاده از سئول چرا از برج سئول دیدن نمی کنید؟ برج سئول درقله   262متری پارک Namsans ساخته شده است. 48متر بالاتر از سطح  دریا. شما می توانید ویویی ازسراسر شهر و اطرافش داشته باشید.

تور کره جنوبی
تور کره جنوبی

اِورلند سئول کره جنوبی (Everland)

اورلند بزرگترین پارک تفریحی درکره جنوبی درسئول است.اورلند بسیار بزرگ می باشد و شامل پارک آبی است که Caribbean Bag نامیده می شود و همچنین باغ وحش و سواری های متنوعی که به بخشهای مختلفی تقسیم می شوند. با اتوبوس درحدود `1:30 ازسئول تا Everland فاصله وجود دارد.

south-korea-tour
south-korea-tour

دهکده فولک کره جنوبی (Korean folk village,near seoul)

دهکده folk بازسازی دقیقی از یک دهکده قدیمی درکره است. همانگونه که در گذشته کاربرد داشته، این دهکده بازسازی شده شامل خانه های کره ای سنتی و دیگر ساختمانها و همچنین مغازه های صنعتگرانی می باشد که هنوز صنایع را به شیوه سنتی تولید می کنند یا همینطور رستورانهای کره ای. اگر شما به فرهنگ کهن و سنتی علاقه مند باشید این دهکده حتما شما را به خود جذب می کند.

 

نظر خود را درباره «تور کره جنوبی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تور کره جنوبی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.