زمان مطالعه: 1 دقیقه
انیمیشن soul، زنده اید یا زندگی می کنید؟

انیمیشن soul، زنده اید یا زندگی می کنید؟

آیا تابه حال از خود پرسیده‌اید که احساسات، رویا‌ها و علایق شما از کجا ناشی می‌شوند؟ چه چیزی باعث شکل‌گیری شما می‌شود؟

پیکسار یکی از بهترین و موفق ترین کمپانی های ساخت انیمیشن است و اثر جدید آن یعمی soul این روز‌ها مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است. با آسمونی همراه باشید.

انیمیشن روح یا soul در سال 2020 در شبکه دیزنی پلاس اکران شده است و به عنوان جدیدترین اثر کمپانی پیکسار، تا کنون موفق به دریافت پنج جایزه شده است و نامزد دریافت جوایز بین المملی دیگر نیز می باشد. بازیگران بسیاری از جمله جیمی فاکس، تینا فی، آنجلا باست و گراهام نورتون به عنوان صدا پیشه در این انیمیشن حضور داشته اند.

انیمیشن soul
انیمیشن soul

پیت داکتر پیش از این سه انیمیشن Monsters Inc. ، Up  و Inside Out  که جزو بهترین انیمیشن های قرن اخیر محسوب می شوند را کارگردانی کرده است. داکتر در جدیدترین اثر خود یعنی soul چهارمین همکاری خود را با پیکسار انجام داده است و در همان روزهای او اکران بسیار موفق ظاهر شده است.

داستان انیمیشن soul

داستان انیمیشن Soul درباره شخصیتی به نام جو است که معلم یک گروه موسیقی دوره متوسطه دبیرستان است. او به سبک جاز بسیار علاقه دارد و کاملا در آن حرفه ای است اما زندگی طوری که جو می خواهد پیش نمی رود. او به قلمرو دیگری سفر می کند تا به فرد دیگری کمک کند که به سمت علایقش برود و در این مسیر متوجه می شود که روح داشتن یعنی چه و چه تاثیری در زندگی او دارد. شخصیت اول این انیمیشن جو گاردنر است که اولین کاراکتر آفریقایی-آمریکایی پیکسار محسوب می شود.

انیمیشن soul
انیمیشن soul

انیمیشن روح یک سفر تاثیرگذار و پر از شگفتی است که توجه به جزئیات آن را به نتیجه می رساند. لحظاتی جاویی و معنوی در سریال وجود دارد که شما را به دنیای دیگری می برد. این انیمیشن در مورد یک موضوع روانشناسی و انگیزشی است که می گوید در لحظه زندگی کنید و از فرصت های خوب زندگی استقبال کنید. Soul درس های واقعی درباره زندگی و سبک زندگی دارد که بزرگترین پیام آن این است که «نگاه کنید، کوش کنید، یاد بگیرید. لذت ببرید.»

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «انیمیشن soul، زنده اید یا زندگی می کنید؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره انیمیشن soul، زنده اید یا زندگی می کنید؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.