زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی سروش جمشیدی

بیوگرافی سروش جمشیدی

سروش جمشیدی متولد 20 اسفند 1358 در تهران و بازیگر است. او کار خود را در سال 1377 در تلویزیون یزد آغاز کرد.

سروش جمشیدی بازیگر اهل ایران است. جمشیدی در برنامه‌ های مختلف نقش آفرینی کرده و پیش‌ تر در استان یزد برای بازی در نقش «آقای پیله» شهرت داشته‌ است. برای آشنایی بیشتر با سروش جمشیدی این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه فرمایید.

درباره سروش جمشیدی

سروش جمشیدی که اصالتی یزدی دارد و زرتشتی است و فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1377 از تئاتر و رادیو آغاز کرد. او توانست رتبه 9 دانشگاه آزاد را کسب کند و در رشته برق در دانشگاه آزاد تهران تحصیل کند. او پس از کسب مدرک فوق دیپلم انصراف داد.

در واقع علت چهره شدن نام برده بازی درخشان با نام پیله در برنامه طنز سیمای یزد بوده‌ است. در حال حاضر، سروش جمشیدی متاهل است و پسری به نام سیاوش جمشیدی دارد.

زندگی هنری

در تمام این مدت این کمدین فرصتی برای نشان دادن توانایی‌ هایش نداشت، سریال درحاشیه مهران مدیری فرصتی بود تا توانایی‌هایش را به رخ بکشد. او در مورد مدیری می‌گوید: مردی که همیشه ممنون ومدیونشون خواهم بود که بی هیچ منتی بهم اعتماد کردن و اجازه دادن خودمو ثابت کنم. همیشه بهترین‌ها رو برایشان آرزو می‌کنم.

او بدون استفاده از هیچ‌گونه لهجه‌ای تنها با نشان دادن و ریختن احساس در صدای خودش دیالوگ‌های ماندگاری را به وجود آورد که عبارتند از کوچولوتم، اومدن – اومدن، گل من، یه فرصت دیگه به من بدین و... سروش جمشیدی اگر مورد تبعیض و کوردلی رقابتی و استثمار هنری قرار نگیرد ظرفیت بالا و توانایی‌های بسیاری برای برگرداندن خنده و شادی به لب و خانه مردم دارد.

سروش جمشیدی از سال 1377 در رادیو، تئاتر و تلویزیون فعالیت داشته است. اما در این سال‌ها به خوبی دیده نشده بود و همواره حضور کم‌ رنگی داشت تا اینکه با مجموعه تلویزیونی در حاشیه توانست به خوبی ظاهر شود و خوش بدرخشد. سروش جمشیدی، هنرمندعرصه نمایش، سینما و تلویزیون در مجموعه جدید مهران مدیری با عنوان ”عطسه” در شبکه‌های نمایش خانگی حضور یافت.

این مجموعه همانند دیگر آثار مهران مدیری با مضمون طنز اجتماعی بوده و همانند سریال ”شوخی کردم” شامل آیتم‌های مختلف طنز است. سروش جمشیدی که پیش از این و برای نخستین بار، جلوی دوربین مهران مدیری در سریال تلویزیونی ”در حاشیه” و در یک سکانس قرار گرفته بود، در ”عطسه" حضور پررنگ‌تری را تجربه کرد. این هنرمند در قسمت نخست این مجموعه در دو اپیزود ”استعدادیابی” و ”پیج فروشی” در کنار مهران مدیری و نصرالله رادش به هنرنمایی پرداخت.

در حال حاضر نیز سروش جمشیدی در برنامه دورهمی مهران مدیری در نقش "قیمت" به ایفای نقش می‌پردازد.

  • فیلم های سینمایی سروش جمشیدی

سال نام فیلم
1394 50 کیلو آلبالو
1397 زیر نظر

 

  • فیلم های تلویزیونی 

سال نام فیلم

1380

تعطیلات دوست داشتنی

1380

عاروس

1384

متهم گریخت

1391

خروس

1391

زیر نیم‌کاسه

1394

عطسه

1394

در حاشیه

1400–1394

دورهمی

1394

سه شو

1395

در قصه‌ها زندگی می‌کنند

1396

مرز خوشبختی

1397

شب عید

1399

بچه محل

1399

صفر بیست و یک

1400

زن زندگی مرد زندگی

 

گالری تصاویر

سروش جمشیدی
سروش جمشیدی
سروش جمشیدی در کنار مهران مدیری
سروش جمشیدی در کنار مهران مدیری
سروش جمشیدی در مجموعه عطسه
soroush-jamshidi3
سروش جمشیدی در مجموعه عطسه
سروش جمشیدی در مجموعه عطسه
سروش جمشیدی در دورهمی
سروش جمشیدی در دورهمی
گریم سروش جمشیدی در سریال شبکه 2
گریم سروش جمشیدی در سریال شبکه 2
سروش جمشیدی در سریال صفر بیست و یک
سروش جمشیدی در سریال صفر بیست و یک
سروش جمشیدی در کنار بهنوش بختیاری
سروش جمشیدی در کنار بهنوش بختیاری

راه های ارتباطی

اینستاگرام سروش جمشیدی: soroush.jamshidy

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی سروش جمشیدی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی سروش جمشیدی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.