زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی دانشکده فنی سروش اصفهان

معرفی دانشکده فنی سروش اصفهان

معرفی دانشکده فنی سروش اصفهان یکی از دانشگاه های فنی و حرفه ای ایران دانشکده فنی سروش اصفهان یکی از...
معرفی دانشکده فنی سروش اصفهان
معرفی دانشکده فنی سروش اصفهان

معرفی دانشکده فنی سروش اصفهان یکی از دانشگاه های فنی و حرفه ای ایران

دانشکده فنی سروش اصفهان یکی از دانشگاه های فنی و حرفه ای ایران است. دانشکده فنی سروش اصفهان مانند دیگر دانشگاه های فنی و حرفه ای دارای تاریخچه است. تاریخچه دانشکده فنی سروش اصفهان شامل زمان تشکیل و وظایف و فعالیت ها و اهداف دانشکده فنی سروش اصفهان می باشد. اگر می خواهید در مورد دانشکده فنی سروش اصفهان بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که به معرفی دانشکده فنی سروش اصفهان و تاریخچه دانشکده فنی سروش اصفهان و آدرس سایت دانشکده فنی سروش اصفهان می پردازیم.

تاریخچه دانشکده فنی سروش اصفهان

دانشکده فنی و حرفه‌ای سروش اصفهان (به انگلیسی: Soroush Technical and Vocational College of Isfahan)، یکی از دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان است که در خیابان کاوه، خیابان گلستان، نبش خیابان گلها واقع شده‌ است. هم‌اکنون این دانشکده زیر نظر دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران می‌باشد. این دانشکده پس از دانشکده فنی شهید مهاجر، دومین دانشکده فنی و حرفه‌ای اصفهان است و سرپرست آموزشکده مهدی رضایی نسب می باشد دو ساختمان اصلی (شامل قسمت اداری، کلاس‌ها و کارگاه‌ها، سمعی بصری، کتابخانه، وب‌سایت و آزمایشگاه) و یک یا دو ساختمان دیگر به علاوه سالن ورزشی، بنای این دانشکده را تشکیل می‌دهند؛ همچنین دانشکده دارای یک ساختمان خوابگاه می‌باشد که ظرفیت آن در حدود 180 نفر است. با وجود اینکه امکانات مناسبی در این مرکز آموزشی موجود است، اما هنوز برای برخی رشته‌ها از جمله قالب‌سازی -ساخت و تولید- تجهیزات کارآمدی ندارد و طی سالیان گذشته دانشجویان برای گذراندن واحدهای کارگاهی خود به هنرستان سروش و دانشکده مهاجر و حتی مرکز فنی و حرفه‌ای اصفهان (هزار جریب) فرستاده می‌شدند که فواصل آن‌ها تا مرکز خود دانشکده بسیار زیاد است. هم‌اکنون در این دانشکده حدود 400 دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته در حال تحصیل در دوره‌های روزانه و شبانه هستند. در این دانشگاه رشته های زیر ارائه می شود:1مهندسی شیمی2برق صنعتی 3صنایع چوب4 صنایع شیمیایی5کامپیوترو....ارائه می شود که در این دانشگاه بهترین دانشجویان شیمی قبول شده و پروژه های زیادی ارائه می دهند .

دانشکده و مرکز آموزش عالی سروش اصفهان از سال 1373 تأسیس و در تربیت تکنیسین‌های فنی و حرفه‌ای قدم نهاد. ساختمان دانشکده ابتدا در محل هنرستان سروش در خیابان سروش و از سال 1383 با وقف زمین حال حاضر توسط محمد صیرفیان در خیابان گلستان تأسیس شد. این دانشکده از اوایل دارای مشکلاتی در زمینه ساخت و ساز ساختمان‌هایش بوده که با تلاش و پشتیبانی مهندس محمد شهبازی (ریاست وقت)، مشکلات رفع و ساختمان‌های نیمه‌کاره ساخته و تحویل دانشکده شدند.

فعالیت های فرهنگی دانشکده فنی سروش اصفهان

فعالیت‌های آموزشکده سروش از سال 1385 در مرکز و خوابگاه انجام شد که شامل موارد زیر می‌باشد : 1- جلسات هفتگی هیئت(شامل برنامه مولودی و عزاداری1380): مسئول:آقای عبداللهی.

2- جلسات قرآنی نورالقرآن(1387) : مؤسس و مدیر جلسه: آقای خاکدامن

رشته‌های دانشکده فنی سروش اصفهان

  • کاردانی حسابداری
  • کاردانی صنایع دستی (فلزکاری- گرایش قلم‌زنی)
  • کاردانی گرافیک
  • کاردانی برق صنعتی
  • کاردانی صنایع چوبی
  • کاردانی صنایع شیمیایی
  • کاردانی کامپیوتر (نرم افزار)
  • کارشناسی صنایع شیمیایی
  • کارشناسی صنایع چوبی و کاغذ
  • کارشناسی گرافیک و ارتباط تصویری

سایت دانشکده فنی سروش اصفهان

www.srtc.edu.tvu.ac.ir

نظر خود را درباره «معرفی دانشکده فنی سروش اصفهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی دانشکده فنی سروش اصفهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.