زمان مطالعه: 3 دقیقه
هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش

کیش یکی از جزایر ایران است که در دریای خلیج‌فارس قرار دارد. این جزیره زیبا بخشی از استان هرمزگان محسوب...

کیش یکی از جزایر ایران است که در دریای خلیج‌فارس قرار دارد. این جزیره زیبا بخشی از استان هرمزگان محسوب می‌شود. کیش به‌دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان مانند شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، ساحل مرجانی، پارک دلفین و... از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر قصد سفر به جزیره کیش و بازدید از این مناطق زیبا را دارید، به‌طورحتم مهم‌ترین مساله‌ای که به آن فکر می‌کنید، محلی برای اقامت است. در این جزیره هتل‌های زیادی تاسیس شده است که درادامه به بررسی هتل سورینت مریم و روش‌هایی برای رزرو هتل کیش می‌پردازیم. سطح امکانات هتل های کیش متفاوت است و به‌همین دلیل می‌توانند نظر همه مسافران و گردشگران را به خود جلب کنند.

هتل سورینت مریم

این هتل سال 1383 توسط گروه هتل‌های سورینت در جزیره زیبای قشم افتتاح شد. هتل سورینت مریم 7000 مترمربع مساحت دارد که در آن ساختمانی با سه طبقه مشتمل بر 55 اتاق ساخته شده است. به‌منظور بهبود سطح خدمات، هتل سورینت مریم سال 1394 موردبازسازی قرار گرفت. این هتل چهار ستاره با سبک معماری اروپایی ساخته شده است که در آن اتاق و سوئیت‌هایی با امکانات رفاهی مدرن قرار دارد. اقامت در این هتل برای کودکان زیر پنج سال درصورت استفاده‌نکردن از سرویس‌ها، رایگان است. اگر پس از رزرو قصد کنسل‌کردن اتاق رزروشده را دارید، مسئولان بخش پذیرش هتل پس از بررسی و کم‌کردن مبلغ جریمه مابقی پول را به حساب شما باز می‌گردانند. لازم به‌ذکر است که عوامل این هتل پس از تخلیه اتاق‌ها دو ساعت زمان صرف نظافت آن می‌کنند، یعنی ساعت 12 اتاق‌ها تخلیه شده و 14 به مهمانان بعدی تحویل داده می‌شود.

امکانات هتل سورینت مریم

در هر اتاق از این هتل به‌صورت مجزا فضاها و امکانات مختلفی مانند کمد لباس، چای‌ساز، آباژور، روم‌سرویس، لوازم بهداشتی، تلوزیون، ماهواره، مینی‌بار، اینترنت، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی و... تعبیه شده است که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر قصد استفاده از خوراکی‌های داخل مینی‌بار را دارید، باید به‌صورت جداگانه هزینه آن را پرداخت کنید. استفاده از اینترنت و لوازم بهداشتی مانند خمیردندان، شامپو و... موجود در اتاق برای مهمانان شامل هزینه نمی‌شود و مهمانان می‌توانند از آن‌ها بدون پرداخت هزینه استفاده کنند.

در ساختمان هتل سورینت مریم فضاهایی به نمازخانه، پارکینگ، کافی‌شاپ، آرایشگاه، رستوران و خشک‌شوی اختصاص داده شده است. همچنین خدمات دیگری مانند خدمات خانه‌داری، سرویس رایگان رفت‌و‌برگشت، دستگاه خودپرداز، تاکسی‌سرویس، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، آسانسور، کرایه اتومبیل بدون راننده و... نیز دراختیار مهمانان این هتل قرار خواهد گرفت.

رستوران هتل سورینت مریم 70 نفر ظرفیت داشته و در آن انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می‌شود. نوع سفارش غذا در این رستوران، منو انتخابی است و مهمانان باید هنگام صرف هر وعده، غذای موردنظر برای وعده بعدی را انتخاب کنند. پارکینگ هتل سورینت مریم ظرفیتی مناسب برای قرارگیری 30 خودرو دارد. کسانی که اتاق یا سوئیت‌های این هتل را رزرو کرده‌اند، می‌توانند به‌صورت رایگان خودرو خود را در این پارکینگ قرار دهند. تعداد زیادی از کسانی که تجربه اقامت در هتل سورینت مریم را داشتند، برخورد کادر و امکانات هتل را مهم‌ترین نقاط قوت این هتل می‌دانند و بسیار از اقامت خود در این مکان راضی بوده‌اند.

موقعیت هتل سورینت مریم

دسترسی آسان به مناطق گردشگری کیش می‌تواند برای شما مساله‌ای مهم باشد. هتل سورینت مریم فاصله بسیار کمی با ساحل، اسکله تفریحی، مراکز خریدی مانند مروارید، پردیس 1 و 2 دارد و به‌همین دلیل افراد بسیاری این هتل را به دیگر هتل های کیش ترجیح می‌دهند. همچنین این هتل دسترسی آسانی برای رفتن به فرودگاه، پلاژ بانوان و آقایان، کارتینگ، کوه‌نور و شهر زیرزمینی کاریز فراهم می‌سازد. هتل سورینت مریم در خیابان امیرکبیر کیش واقع شده است.

hotel
hotel

روش‌هایی برای رزرو هتل کیش

برای رزرو هتل های کیش روش‌های گوناگونی مانند رزرو حضوری، تلفنی اینترنتی و.. وجود دارد. می‌توانید پس از قدم‌گذاشتن به جزیره کیش دنبال هتلی مناسب برای اقامت بگردید و ممکن است این روش اندکی مشکل‌ساز و خسته‌کننده باشد. اگر درباره نقاط قوت یک هتل زیاد شنیده باشید، می‌توانید با آن تماس گرفته و یکی از اتاق‌ها را رزرو کنید. اما بهترین روش برای رزرو هتل، رزرو آنلاین است. شرکت‌های زیادی برای رفع این مشکلات شروع به‌کار کرده‌اند که یکی از بهترین آن‌ها شرکت علی بابا است. این شرکت کار خود را سال 1393 آغاز کرد و حالا به معتبرترین سایت برای خرید بلیط و رزرو هتل تبدیل شده است. اگر قصد رزرو هتل کیش را دارید، می‌توانید به سایت علی بابا رفته و مراحل لازم برای رزرو هتل را پشت‌سر بگذارید.

مجموعه هتل‌های سورینت از خوش‌نام‌ترین شرکت‌ها در عرصه هتل‌داری است. این مجموعه در جزیره‌های قشم و کیش با هتل‌های مجهز آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند. سورینت کادری مجرب و کارکشته دارد که با پشت‌سر گذاشتن دوره‌های مختلف شروع به خدمت در هتل‌های این مجموعه کرده‌اند. اگر تاکنون تجربه اقامت در هتل سورینت مریم را داشتید، نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. به‌این‌ترتیب کسانی که قصد انتخاب این هتل برای اقامت را دارند، می‌توانند با اطلاعات بیشتری نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

نظر خود را درباره «هتل سورینت مریم کیش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هتل سورینت مریم کیش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.