زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی سونگ جونگ کی

بیوگرافی سونگ جونگ کی

سونگ جونگ کی بازیگر معروف کره‌ای است که در سریال‌های بسیاری چون سرگذشت آسدال، وینچنزو و تناسخ یک پولدار ایفای نقش کرده. وی سال 2023 دوباره ازدواج کرد.

سونگ جونگ کی (Song Joong ki) یکی از بازیگران خوش چهره و خوش استایل کره جنوبی است. سونگ جونگ کی در سال 2017 و 2019 به‌ خاطر ماجرای ازدواج و طلاقش تا مدت‌ها سوژه رسانه‌های آسیایی بود. وی در ژانویه 2023 به خاطر ازدواج مجددش بار دیگر سوژه این رسانه‌ها شد.

فیلم سا 2024 سونگ جونگ کی که از نتفلیکس پخش شد فیلم نام من لو کی وان است نام دارد که وی در این فیلم در نقش یک پناهنده در بلژیک بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. در ادامه با آسمونی باشید تا بیوگرافی و جدیدترین خبرهای مربوط به او را ببینید.

نام و نام خانوادگی سونگ جونگ کی
تاریخ تولد 19 سپتامبر 1985
محل تولد دجون-کره جنوبی
ملیت کره‌ای
حرفه بازیگر
وضعیت تاهل متاهل
نام همسر کیتی لوئیز ساندرز

 

فتوشات سونگ جونگ کی

درباره سونگ جونگ کی

سونگ جونگ کی متولد 19 سپتامبر 1985 در دجون، کره جنوبی است. سونگ جونگ کی در تحصیلات دبیرستان خود در سطح عالی بود و در آزمون ورودی کالج ملی توانست توانست 380 امتیاز از 400 امتیاز  را کسب کند. وی در دانشگاه سونگ‌ کیون‌کوان در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرد.

زندگی هنری سونگ جونگ کی

سونگ جونگ کی با ایفای نقش در سریال رسوایی سونگ‌ کیون‌ کوان و حضور در برنامه مرد دونده به شهرت رسید. اولین حضور چشم‌گیر او در سال 2012، و در ملودرام مرد بی‌گناه بود. همچنین در فیلم پسر گرگ‌ نما نیز به ایفای نقش پرداخته‌ است. سونگ در سال 2016 و پس از سپری کردن خدمت سربازی، با ایفای نقش در سریال نسل خورشید، به حرفه بازیگری برگشت.

سونگ جونگ کی و کیتی لوئیز ساندرز

ازدواج دوباره سونگ جونگ کی

سونگ جونگ کی پس از چند ماه رابطه با کیتی لوئیز ساندرز (Katy Louise Saunders) بازیگر انگلیسی، با وی ازدواج کرد. فرزند این زوج هم به دنیا آمده.

موفقیت جهانی سونگ جونگ کی با سریال وینچنزو

سونگ جونگ کی سریال جدید
سونگ جونگ کی در سریال وینچنزو

یکی از سریال‌های سال 2021 سونگ جونگ کی، سریال وینچنزو است. داستان این سریال از این قرار است:

وینچنزو (با نقش آفرینی سونگ جونگ کی) پس از اختلافاتی در ایتالیا و به خطر افتادن جانش، به کره جنوبی یعنی زادگاهش فرار می‌کند. وینچنزو به عنوان وکیل عده‌ای از ساکنان یک ساختمان انتخاب می‌شود ولی قصد وینچنزو در ابتدا، به دست آوردن طلاها و شمش‌هایی است که در زیرزمین این ساختمان در سال‌ها قبل جاسازی شده است. وینچنزو با وکیلی به نام هونگ چا یونگ (Jeon Yeo-been) آشنا می‌شود. آن‌ها با همکاری هم اتفاقات جذابی را رقم می‌زنند. هنرنمایی سونگ جونگ کی در سریال وینچنزو و به ویژه ایتالیایی صحبت کردن وی، بر محبوبیت این بازیگر افزوده است. سونگ حرکات اکشن سریال را بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهد و عصبانیت وی در صحنه‌هایی از سریال که به زبان ایتالیایی آن را به زبان می‌آورد از صحنه‌های جذاب سریال است.

سونگ جونگ کی instagram
سونگ جونگ کی و سونگ هه کیو

سونگ جونگ کی و ازدواج اولش

سونگ جونگ کی در اکتبر سال 2017 با سونگ هی کیو (بازیگر سریال نسل خورشید) ازدواج کرد. بسیاری از خبرگزاری‌های معروف کره جنوبی، این عروسی را پوشش می‌دادند، زیرا دو بازیگر معروف و زیبای کره جنوبی با یکدیگر ازدواج می‌کردند. ولی متاسفانه به مرور زمان، اختلافات آن‌ها شروع شد.

در تاریخ 27 ژوئن سال 2019 پس از شایعات فراوان، مدیر برنامه سونگ جونگ کی خبر داد که آن‌ها نامه طلاق خود را به دادگاه ارائه کرده‌اند و سرانجام این دو بازیگر از یکدیگر جدا شدند و در آن تاریخ هم سوژه رسانه‌های آسیایی شدند.

سونگ جونگ کی علت طلاق
سونگ جونگ کی و سونگ هه کیو در سریال نسل خورشید

سونگ جونگ کی در سریال نسل خورشید

سونگ جونگ کی در سریال نسل خورشید بود که عاشق سونگ هه کیو شد. این سریال در سال 2016 ساخته شد و آن‌ها سال 2017 با هم ازدواج کردند. ازدواج آن‌ها سال 2019 به پایان رسید و از هم جدا شدند.

سریال نسل خورشید درباره نیروهای کره‌ای حافظ صلح سازمان ملل است که برای انجام مأموریت به منطقه اوراک اعزام می‌شوند. سروان یو شی جین فرمانده نیروی ویژه در حین مأموریت با دکتر کانگ مو یون که از پزشکان بدون مرز است آشنا می‌شود. این دو درگیر یک رابطه عاشقانه می‌شوند و این رابطه عاشقانه ماجرای اصلی این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

سونگ جونگ کی در سریال سرگذشت آسدال

سونگ جونگ کی در سریال سرگذشت آسدال

سونگ جونگ کی در سال 2019 در سریال سرگذشت آسدال بازی درخشانی داشت. وی در نقش اون‌ سوم و سایا ظاهر شد. او در کنار بازیگرانی چون جانگ دونگ گون، کیم جی وون و کیم اوک بین بازی کرده است.

سونگ جونگ کی در تناسخ یک پولدار

سونگ جونگ کی در تناسخ یک پولدار

یکی از سریال‌های سال 2022 سونگ جونگ کی سریال تولد دوباره در خانواده پولدار است. سریال تولد دوباره در خانواده پولدار یا تناسخ یک پولدار از 18 نوامبر 2022 شروع شد و 25 دسامبر به پایان رسید. وی در این سریال در نقش جین دو جون هم خوش درخشید.

تصاویر سونگ جونگ کی

سونگ جونگ کی سریال
سونگ جونگ کی در سریال وینچنزو سال 2021

سونگ جونگ کی قد و وزن

سونگ جونگ کی قبل از عمل

سونگ جونگ کی و فرزندش

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی سونگ جونگ کی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی سونگ جونگ کی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.