زمان مطالعه: 4 دقیقه
مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری

مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری

امروزه با پیچیده شدن زندگی و به وجود آمدن قوانین و مقررات و فعالیت های اقتصادی و تجاری در بستر دنیا گاهی پیش...

مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری
مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری

امروزه با پیچیده شدن زندگی و به وجود آمدن قوانین و مقررات و فعالیت های اقتصادی و تجاری در بستر دنیا گاهی پیش می آید که برای حل بسیاری از مسائل و مشکلات خود از وکلا و مشاوران حقوقی خبره کمک بگیریم.  وکالت یکی از شغل های سخت و پیچیده می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای کار های حقوقی و یا مشاوره به یک وکیل زبده مراجعه کرده باشید در ادامه با دکتر سهیل طاهری استاد دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز مصاحبه ای انجام داده ایم تا ما را با حرفه وکالت و خدمات حقوقی که ارائه می دهند کمی آشنا کنند:

 

آقای دکتر طاهری از سوابق تحصیلی خودتون برای ما می گویید ؟ در چه زمینه و رشته ای تحصیل کرده اید؟

من دکترای حقوق خصوصی خودم را از دانشگاه شهید بهشتی تهران دریافت کردم، مدرک  کارشناس ارشد معارف اسلامی و حقوق خصوصی از دانشگاه امام صادق(ع) و همچنین  دوره کارشناسی در دانشگاه امام صادق(ع) در رشته معارف اسلامی و حقوق گذرانده ام.

 

آیا سابقه تدریس و فعالیت در دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی دارید؟

 من در دانشکده ها، مدارس و مراکز مختلفی در طی این سال ها تدریس کرده ام از جمله می توان به دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه امام صادق (ع) ، مدرسه عالی شهید مطهری ، موسسه آموزش عالی طرح نوین اشاره کرد و دروس حقوق تجارت،حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی و غیره رو به مدت بیش از  10سال در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا تدریس کرده ام. همچنین  استاد راهنما و مشاور و داور برخی پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاههای دیگر بودم. 

soheil-taheri
soheil-taheri

 از سوابق حرفه ای و کاری خودتون برای ما توضیح می دهید؟ با چه اشخاصی و چه موسساتی همکاری داشته اید؟

بله حتما،

بنده رتبه 2 آزمون دکترای حقوق خصوصی دانشگاه شهید بهشتی و رتبه 3آزمون اختبار کانون وکلای مرکز شدم .  در حال حاضر در کنار تدریس و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز(تهران) هستم ضمنا سوابق خدمت در مجموعه های مختلف دارم که از جمله آنها به موارد ذیل میتوان اشاره کرد: عضو هیئت مدیره هلدینگ صادقین، عضو هیئت مدیره مؤسسه حقوقی عدالت ورزان صادقین. مدیر گروه حقوقی دادخواهان.  عضو هیاًت مدیره موسسه پیشگامان اندیشه صادقین.  مشاور حقوقی و وکیل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان. مشاور حقوقی اسبق مدیر عامل و مدیر امور حقوقی شرکت راهسازی و عمران ایران. مشاور حقوقی اسبق اداره کل امور حقوقی صدا و سیما.عضو هیات مدیره شرکت نوآوران تجارت صادقین عضو هیئت مدیره مؤسسه حقوقی عدالت ورزان صادقین. مدیر گروه حقوقی دادخواهان.  عضو هیاًت مدیره موسسه پیشگامان اندیشه صادقین.مشاور حقوقی و وکیل شرکت صنایع پتروشیمی زنجان. مشاور حقوقی اسبق مدیر عامل و مدیر امور حقوقی شرکت راهسازی و عمران ایران. مشاور حقوقی اسبق اداره کل امور حقوقی صدا و سیما.عضو هیات مدیره شرکت نوآوران تجارت صادقین

ودر زمینه مشاوره حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری در حد توان و بضاعت علمی ام خدمات ارائه نموده ام.

مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری
مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری

سابقه پژوهشی نیز دارید؟ آیا کتاب و یا مقاله ای چاپ نموده اید؟

کتاب تضامن در اسناد تجاری را در حال حاضر دارم که در دست چاپ می باشد مقاله ای تحت عنوان "مقتضای ضمان قراردادی" که در مجله تحقیقات حقوقی دانشگاه شهید بهشتی به چاپ رسیده است مقاله دیگری در مجله تحقیقات حقوقی دانشگاه شهید بهشتی به چاپ رسانده ام.  مقاله شروط رافع یا محدود کننده مسئولیت در اسناد تجاری در حال چاپ است.

در تهیه و تنظیم اصلاحات قانون مدنی در باب شفعه، ارث، وصیت و ارائه به شورای عالی توسعه قضایی و پیش نویس قانون اصلاح قانون مسئولیت مدنی و ارائه به شورای عالی توسعه نیز دستی داشته ام.

 یک سری کتاب هم در حال تدوین دارم :

کتاب درسنامه حقوق تجارت

کتاب درسنامه آیین دادرسی مدنی

کتاب درسنامه حقوق مدنی

 

تا آنجایی که اطلاع داریم شما سمینار ها و دوره های تخصصی هم برگزار می کنید این دوره ها به چه صورت می باشند؟

دوره های آموزشی وتخصصی حقوق کارگاهها و سمینارهای تخصصی که مدرسیمن آن  متشکل از تیمی از وکلای متخصص و کارآزموده دارای مدرک دکترای حقوق و با به کارگیری اساتید و حقوقدانان برجسته و با تلفیق توانمندی های علمی و اجرایی جمعی از حقوقدانان، اساتید دانشگاه های معتبر، وکلای پایه یک دادگستری، نیروهای اجرایی با سوابق کلان مدیریتی در حوزه های مختلف اجرایی و کارشناسان حقوقی توانمند مسلط به زبان های خارجی می باشند.

soheil-taheri
soheil-taheri

چه خوب، در چه حوزه هایی آمادگی ارائه خدمات به شهروندان را دارید؟

در ارتباط با کلیه خدمات تخصصی حقوقی ما آمادگی ارائه خدمات به شهروندان گرامی را دارا می باشیم از جمله  می توان به مشاوره حقوقی و وکالت در حوزه هایی چون:

1- سرمایه گذاری خارجی 2- قراردادهای داخلی و بین المللی 3- ایرانیان خارج از کشور 4- قراردادهای نفتی 5- دعاوی حقوقی و کیفری 6- دعاوی داخلی و بین المللی 7- داوری 8- ثبت 9- ورشکستگی 10- شرکتها 11- چک 12- اسناد تجاری 13- خانواده 14- ارث 15- املاک و مستغلات 16- وصول مطالبات 17- امور حقوقی دولتی

 

و سایر موضوعاتی مانند :

ایرانیان خارج ازکشور، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی تجاری، دعاوی ملکی، پیگیری امور حقوقی، اداره اموال و املاک موجود در ایران و خدمات مربوط به ایرانیان مقیم خارج ازکشور، خیانت در امانت، انتقال مال غیر، کلاهبرداری، جعل، ترک انفاق، عدم ثبت نکاح، و سایر دعاوی کیفری، طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، مطالبه مهریه، توقیف اموال (تأمین خواسته)، مطالبه نفقه، حضانت فرزند و سلب حضانت، و سایر دعاوی خانوادگی، وکیل خانواده، وکیل چک ، سفته، وکیل تاجر، وکیل دادگستری، جلب متهم صدور چک بلامحل، ممنوعیت خروج بدهکار، توقیف اموال و دارائیها، وکیل ورشکستگی

 

و سایر دعاوی تجاری مانند:

الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، تخلیه املاک تجاری و مسکونی، تجویز انتقال منافع، خلع ید، رفع مزاحمت و رفع ممانعت از حق، افراز ملک مشاع و سایر دعاوی ملکی فعالیت می نماییم.

مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری
مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری

شهروندان گرامی به چه صورت می توانند با شما در ارتباط باشند؟

soheil-taheri
soheil-taheri

دوستان عزیز می توانند از طریق سایت ما به نشانی :

www.drsoheiltaheri.com

و یا تماس با شماره تلفن: 13 -88689911

و تلفن هماهنگی: 09120834912 با در ارتباط باشند

نظر خود را درباره «مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مصاحبه با دکتر سهیل طاهری، استادیار دانشگاه و وکیل پایه یک دادگستری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.