زمان مطالعه: 1 دقیقه
محل نصب نرم افزار در ویندوزهای مختلف

محل نصب نرم افزار در ویندوزهای مختلف

پیدا کردن محل نصب نرم افزار در ویندوزهای مختلف همیشه یکی از مشکلات کاربران بوده است. چرا که هر کدام از...

محل نصب نرم افزار در ویندوزهای مختلف

محل نصب، به پوشه ای گفته می شود که آن را جهت نصب یا کپی شدن فایل های اصلی نرم افزار خاص، انتخاب نموده اید. اکثر نرم افزارهایی که به طور استاندارد تولید شده اند، یک برنامه نصب کننده (Installer) جهت کپی کردن فایل های خود نیز، به مشتریان ارائه می کنند. با آسمونی همراه باشید.

نکته1: همه برنامه های نصب کننده، یک محل پیش فرض برای کپی کردن فایل های نرم افزار مورد نظر دارند و در صورتی که کاربر، هنگام نصب نرم افزار، این پوشه را تغییر نداده باشد، در پوشه Program Files که در درایو C قرار دارد، کپی می گردند.
نکته 2: فایل های اصلی نرم افزار های شرکت عارف رایانه، به طور پیش فرض درون درایو C، پوشه Program Files، پوشه Aref Rayaneh و درنهایت پوشه ای با عنوان نرم افزار مورد نظر، کپی می گردند.
نکته 3: در صورتی که از ویندوز های 64 بیتی استفاده می کنید، به جای Program Files وارد پوشه Program Files x86 شوید.

پیدا کردن محل نصب نرم افزار در ویندوز از طریق میانبر

ممکن است هنگام نصب نرم افزار، پوشه ای که قرار بوده فایل های اصلی نرم افزار در آن کپی گردد را به محلی دلخواه تغییر داده اید. یک روش برای پیدا کردن محل نصب، پیدا کردن محل نصب نرم افزار از طریق میانبر (Short cut) آن در صفحه کاری است.

محل نصب نرم افزار در ویندوز 7 و 8

اگر از ویندوز 7 و 8 استفاده می کنید، ماوس را بر روی میانبر نرم افزار (Short cut) که در صفحه کاری قرار دارد برده، و کلیک راست کنید تا منویی باز گردد، از منوی باز شده بر روی گزینه “Open File Location” کلیک کنید.

محل نصب نرم افزار در ویندوز XP

اگر از ویندوز XP استفاده می کنید، ماوس را بر روی میانبر نرم افزار (Short cut) که در صفحه کاری قرار دارد برده، و کلیک راست کنید تا منویی باز گردد، از منوی باز شده بر روی گزینه “Peroperties” کلیک کنید. و در پنجره باز شده بر روی گزینه Find target کلیک کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «محل نصب نرم افزار در ویندوزهای مختلف» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره محل نصب نرم افزار در ویندوزهای مختلف فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.