زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازار مبل دلاوران تهران

بازار مبل دلاوران تهران

بازار مبل دلاوران تهران یکی از معروف ترین بازارهای مبل تهران است که در خیابانی به اسم دلاوران واقع شده که در آنجا انواع مبل ها با قیمتهای مختلف وجود دارد.

بازار مبل دلاوران بزرگترین مرکز خرید مبلمان در شرق تهران است و بخش بزرگی از یک خیابان را به خود اختصاص داده. ظاهر این بازار با دیگر مراکز خرید تفاوت دارد و همه فروشگاه های آن در یک ساختمان نیستند بلکه این بازار تمام فروشگاه هایی را شامل می شود که در خیابان دلاوران به کار مبلمان و صنایع چوبی مشغولند. همچنین در آنجا برای هر بودجه ای یک انتخاب وجود دارد. در ادامه مطلب آسمونی به معرفی بازار مبل دلاوران می پردازیم.

فروشگاه های بازار مبل دلاوران

بیش از 1000 فروشگاه در این بازار فعالیت می کنند و می توانید از آنها اقلامی همانند مبلمان منزل، خانگی، اداری، تخت و کمد نوزاد، مبل راحتی، مبلمان مدرن، مبل استیل و کلاسیک، سرویس خواب، سرویس خواب نوزاد، کودک، نوجوان، تعمیر مبل، میز تلویزیون، تخت تاشو، مبل تختخواب شو، میز ناهار خوری، کمد چوبی، آینه کنسول، ویترین چوبی، میز جلو مبلی، میز عسلی و ... را تهیه کنید.

از فروشگاه های بازار مبل می توان هم بصورت حضوری و هم بصورت اینترنتی خرید کرد. اما برای کسانی که فروشگاه های معتبر را نمی شناسند و توصیه می شود خرید را فقط به صورت حضوری انجام دهند. اما هستند کسانی که به دلیل آشنایی با کسبه و خرید قبلی از آنها، برای دفعات بعدی خرید اینترنتی از بازار مبل دلاوران انجام می دهند.

آدرس بازار مبل دلاوران کجاست؟

آدرس بازار مبل دلاوران روی نقشه
آدرس بازار مبل دلاوران روی نقشه

میدان رسالت، خیابان دلاوران، حدفاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج

البته برای رفتن به بازار دلاوران، راه های بسیاری وجود دارد:

  1. بزرگراه رسالت شرق، میدان رسالت، خیابان هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران
  2. بزرگراه همت، زین الدین شرق، خروجی هنگام، میدان الغدیر، بلوار دلاوران
  3. بزرگراه بابایی، خروجی هنگام، میدان الغدیر، خیابان دلاوران

ساعت کار بازار مبل دلاوران

در بازار مبل دلاوران تهران مرکز خرید و پاساژ وجود ندارد و همه نمایشگاه ها و فروشگاه هایی که در این بازار وجود دارند توسط اشخاص و به صورت خصوصی کار می کنند. به همین دلیل ساعت کاری مشخص شده ای ندارند؛ ولی معمولا همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب باز می باشند و در روز های تعطیل نیز از ساعت 9 تا 2 بعدازظهر می توانید از فروشگاه های این بازار بزرگ دیدن نمایید و خرید مبلمان را در وقت آزادتان انجام دهید.

محصولات بازار مبل دلاوران چیست؟

نمونه مدل مبل در بازار مبل دلاوران
نمونه مدل مبل در بازار مبل دلاوران

همه انواع محصولات ازجمله تمام مدل های کلاسیک، مدرن، اسپرت و راحتی مبلمان، میز ناهارخوری، میز جلو مبلی و عسلی، مبل های تختخواب شو، تختخوابهای تاشو، لوازم دکوری، سرویس خواب، صندلی لهستانی و غیره در بازار دلاوران تهران یافت می شود.

سطح خرید از بازار مبل دلاوران چقدر است؟

سطح خرید از بازار مبل دلاوران کاملاً متغیر است. با همه نوع بودجه ای می توان انتخاب کرد. از محصولات ارزان گرفته تا محصولات گران و لوکس همگی در این بازار یافت می شود.

 

نظر خود را درباره «بازار مبل دلاوران تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بازار مبل دلاوران تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.