زمان مطالعه: 4 دقیقه
استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی

استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی

ما در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام ارگان ها ،  برای شما عزیزان و به ویژه آن دسته از عزیزانی که قصد...
استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی
استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی


ما در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام ارگان ها ،  برای شما عزیزان و به ویژه آن دسته از عزیزانی که قصد شرکت در آزمون استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی را دارند، ابعاد مختلف استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی از جمله شرایط استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی ، راهنمای استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی و ... را عنوان می کنیم. دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی

آشنایی با سازمان بیمه و سازمان تامین اجتماعی برای استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی ایران یک سازمان بیمه گر اجتماعی است. این سازمان عمومی غیردولتی، وظیفهٔ پوشش اجباری بیمهٔ کارگران مزد، حقوق‌بگیر و پوشش اختیاری صاحبان حرفه و شغل‌های آزاد را برعهده دارد. تقی نوربخش، مدیر عامل فعلی سازمان تأمین اجتماعی است.

سازمان‌های زیرمجموعه سازمان بیمه و سازمان تامین اجتماعی برای استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی که به اختصار شستا نامیده می‌شود، در سال 1365 به منظور حفظ و ارتقاء ارزش ذخایر سازمان با سرمایه اولیه 20 میلیارد ریال تأسیس شد و در سالهای بعد در طی چند مرحله مبادرت به افزایش سرمایه گردید.

بانک رفاه کارگران

در اجرای تبصره 39 قانون بودجه سال 1338 کل کشور و نیز ماده 38 قانون تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران با هدف ارائه خدمات بانکی در سراسر کشور و درجهت تأمین مسکن کارگران و تسهیل امور بانکی داخلی و خارجی و همچنین در رشته‌های تولیدی و انجام معاملات غیرمنقول در خدمت اقتصاد کشور با سرمایه اولیه 400 میلیون ریال از محل منابع سازمان تأمین اجتماعی تأسیس و در سال 1340 شروع به فعالیت نمود.

مؤسسه خدمات بهداشتی، درمانی میلاد سلامت تهران

مؤسسه خدمات بهداشتی و درمانی میلاد سلامت تهران (بیمارستان هزار تختخوابی میلاد) درابتدای سال1380 به منظور اداره بیمارستان هزار تختخوابی میلاد با ساختار مدیریت مستقل تأسیس گردیده‌است و تأمین قسمتی از نیازهای درمانی تخصصی کشور بخصوص بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی را بعهده دارد.

مؤسسه حسابرسی تأمین اجتماعی

مؤسسه حسابرسی تأمین اجتماعی در سال 1372 به صورت یک مؤسسه غیرتجاری تأسیس گردید.

شرکت گروه پزشکی حکمت

شرکت گروه پزشکی حکمت در سال1371 تأسیس گردید و اداره بیمارستان صدر را بر عهده دارد.

شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین

شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین (مجری طرح جامع اتوماسیون سازمان تأمین اجتماعی) دارای گواهینامه نظام مدیریت کیفیت (ISO-9001:2008) و اولین دارنده گواهینامه ISO 10002 در حوزه فناوری اطلاعات کشور دارای رتبه‌بندی ممتاز ماخوذه از شورای عالی انفورماتیک (طی سالیان متوالی) در سال 1370 با هدف حضور فعال در عرصهICT و اجرای پروژه‌های مرتبط برای مجموعه‌های معظم دولتی و خصوصی تأسیس شد که ماحصل خدمات سنوات پیشین آن تدوین الگویی ملی در طراحی و پیاده‌سازی نظام اتوماسیون سازمان‌ها و موسسات بزرگ بوده‌است

social-security-organization-hire
social-security-organization-hire


شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران

شرکت سرمایه‌گذاری خانه سازی ایران درسال 1347 بصورت سهامی خاص با سرمایه‌ای به مبلغ 100میلیون ریال و مالکیت سازمان تأمین اجتماعی تأسیس شد ودر طی سالهای بعد سرمایه شرکت افزایش یافت.

شرکت رفاه گستر تأمین اجتماعی

شرکت رفاه گستر تأمین اجتماعی در سال1376 با عنوان شرکت توسعه و تجهیز هتلهای سازمان تأمین اجتماعی تأسیس و موضوع فعالیت آن، برنامه‌ریزی و هدایت امور سیاحتی، زیارتی و رفاهی برای کارکنان شاغل، بازنشسته و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و اداره مراکز رفاهی سازمان می‌باشد.

مؤسسه املاک و مستقلات تأمین اجتماعی

مؤسسه املاک و مستقلات تأمین اجتماعی بمنظور انجام فعالیتهای خدماتی در امور نگهداری املاک و ساختمانهای متعلق به سازمان، با شخصیت حقوقی مستقل و استقلال مالی و اداری در سال 1373 تأسیس گردید.

مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی

«مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی» به عنوان تنها مرکز پژوهشی سازمان تأمین اجتماعی در سال 1371 فعالیت خود را آغاز نمود. بیانیه مأموریت این مؤسسه ارائه انواع خدمات پژوهشی، آموزشی و مشاوره ای، همچنین اطلاع‌رسانی با هدف ارتقای دانش تأمین اجتماعی بوده و همواره با ارایه دیدگاه‌ها و راهکارهای علمی در راستای سیاست گذاری‌های مؤثر به منظور دستیابی سازمان به اهداف عالیه نظام تأمین اجتماعی کشور، کوشا بوده‌است.

سهام چندین بانک و شرکت‌های معتبر در زمینه راه وساختمان، دارو سازی، سیمان، پتروشیمی، پالایشگاه، نفت و گاز، راه آهن جمهوری اسلامی، دخانیات، دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری و…

شرایط عمومی استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی

تابعیت جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی

دارا بودن حداقل 20 سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی

4-دارابودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر

دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (برای آقایان)

داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر

استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، باز خرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

شرایط اختصاصی استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی

مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می‌باشد.

داوطلبان صرفا در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنان با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نیست و درای پسوند و پیشوند و کمتر و یا بیشتر از انچه در اگهی امده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب هیچگونه حق اعتراض نخواهد داشت.

توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدوم گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظفند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند خودداری نمایند.
نظر خود را درباره «استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره استخدام بیمه و سازمان تامین اجتماعی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.