زمان مطالعه: 5 دقیقه
معرفی محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی

معرفی محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی

همانطور که از تیتر مطلب مشخص است امروز قصد داریم در جوان موبایل برای شما به معرفی مسنجر ها و شبکه های ارتباطی پرکاربرد در ایران بپردازیم.

همانطور که از تیتر مطلب مشخص است امروز قصد داریم در جوان موبایل برای شما به معرفی مسنجر ها و شبکه های ارتباطی پرکاربرد در ایران بپردازیم. باتوجه به داغ شدن ارتباط های اینترنتی و تماس های صوتی و متنی مبتنی بر تکنولوژی 3g و 4g شاید خیلی از شما دوستان علاقه مند به کار کردن با اینگونه نرم افزار ها در گوشی های اندرویدی خود باشید. در این مطلب با تمامی این شبکه ها و نرم افزار های آنها آشنا خواهیم شد که امکان ارتباط سریع با کمترین هزینه را برای شما فراهم می کنند. با آسمونی همراه باشید.

معرفی بهترین شبکه های اجتماعی در دنیا


ویچت

می توان گفت یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران است، که به دلیل بسته شدن برخی قابلیت های نرم افزار در ایران، در حال حاضر نرم افزار پرکاربردی به حساب نمی آید!ولی بدونه شک امکانات نو و بی نظیری که در این نرم افزار وجود دارد همچنان برخی از مخاطبانش را همراه خود حفظ کرده است.

اینستاگرام

تعداد بسیار زیادی از شما با شبکه اجتماعی Instagram آشنایی دارید. همانطور که میدانید این شبکه اجتماعی در زمینه به اشتراک گذاری تصاویر فعالیت می کنید که در آن می توانید تصاویر مختلف خود را در بین دوستانتان به اشتراک بگذارید.هم اکنون این شبکه اجتماعی بالغ بر 100 ها میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. Instagram نام نرم افزاری است که ویژه سیستم عامل آندروید ، توسط همین کمپانی عرضه شده است که توسط آن می توانید اکانت اینستاگرام خود را مدیریت کنید. این نرم افزار به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید در صفحه خود تصاویر مختلف را قرار دهید تا دوستانتان آن را مشاهده کنند.

واتساپ

با این برنامه قطعا با SMS های معمولی خداحافظی می کنید! این شعار بزرگترین و معروفترین شعاری است که سازندگان این نرم افزار آن را بیان می کنند. واتساپ نیز یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در نوع خود به شمار می آید که می تواند جایگزین ارسال اس ام اس ها به صورت معمول برای شما شود.

ooVoo

پس از بسته شدن نرم افزار وی چت بسیاری از کاربران ooVoo را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند! از نظر امکانات محدودتر از برنامه ویچت می باشد اما رابط کاربری ساده و انتقال فایل های صوتی با کمترین حجم از جمله مواردی است که باعث شده است میلیون ها کاربر در سراسر جهان از ooVoo برای تماس و ارتباط با دوستان خود استفاده کنند.ooVoo امکان تماس تصویری را نیز برای کاربران خود ایجاد کرده است که می توانید در حین برقراری تماس از افکت های زیبای تصویری که در نرم افزار گنجانده شده است نیز استفاده کنید.

دی دی (DiDi)

یکی از شبیه ترین نرم افزارها به شبکه اجتماعی وی چت می باشد که به دلیل ترافیک مصرف بالای سی پی یو نتوانسته به محبوبیت رقیب خود برسد!با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت گروهی با دوستانتان به گفتگو بپردازید و عکس هایشان را لایک کنید. امکانات دی دی تقریبا با وی چت برابری می کند، پس در صورتیکه با وی چت کار کرده باشید مشکلی با استفاده از نرم افزار اندروید دی دی نخواهید داشت!

وایبر (Viber)

محبوب ترین نرم افزار برقراری تماس اینترنتی در دنیا، بعد از نصب آن و اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت یا WIFI در آن ثبت نام کنید. برای مکالمه با دوستانتان باید طرف مقابل نیز این برنامه را نصب داشته باشد که خود وایبر به شما برای شناسایی دوستانی که وایبر را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب دارند کمک می کند.

KakaoTalk

نرم افزاری با امکانات قابل قبول که توانسته بیش 110 میلیون کاربر در جهان را با خود همراه کند. از مهمترین ویژگی های این نرم افزار پیام رسان می توان به قابلیت delivery اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت این امکان برای شما فراهم می شود که از خوانده شدن یا نشدن پیامتان توسط دریافت کننده آن با خبر شوید.در این نرم افزار شماره موبایلتان همان نام کاربریتان خواهد بود و همچنین قابلیت اضافه کردن مخاطبین سیم کارتتان به لیست دوستان شما را دارا می باشد.

تانگو

این نرم افزار نیز درکنار وایبر و واتس آپ یکی از محبوب ترین نرم افزار های پیام رسان اندروید به حساب می آیند. تانگو امکان نمایش دوستانی که از این برنامه استفاده می کنند را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید راحت تر دوستان خود را پیدا کنید و با آنها به گفتگو بپردازید.از مهمترین ویژگی هایی که باید به آن اشاره کنیم کیفیت صدا و تصویر فوق العاده بالای تانگو می باشد که باعث می شود انتقال داده های اطلاعاتی صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت انجام شد.

یاهو مسنجر

یکی از برترین و کامل ترین نرم افزارها در زمینه چت و گفتوگوی متنی، تصویری و صوتی می باشد که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با اتصال به اینترنت می توانید با دوستان تان مکالمه صوتی یا تصویری داشته باشید. هم چنین قادر خواهید بود فیلم و عکس های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.این نرم افزار به شما امکان می دهد تا از طریق فیسبوک با دیگران ارتباط برقرار کنید و با یک اکانت از گوشی و کامپیوتر خود متصل شوید.

تلگرام

یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانشان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند!بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهم.

توییتر

توییتریکی از شبکه های اجتماعی است که در سال 2006 راه اندازی شد . این شبکه اجتماعی در سال 2012 توانست بیشتر از 500 میلیون کاربر را برای خود جذب نماید و طبق آمارهای که نشان می دادن هر روز از 340 میلیون بیشتر پست متنی در این شبکه اجتماعی ارسال شده است. 

کلاب هاوس

کلاب هاوس نوع جدیدی از شبکه های اجتماعی صدا محور است که مردم در سراسر جهان می توانند در این پلتفرم با هم گفتگو کنند، به حرف های دیگران گوش دهند و به یادگیری بپردازند؛ درست مانند این است که به یک پادکست زنده گوش دهید.کلاب هاوس در تابستان گذشته فقط چند هزار کاربر داشت که از میان آن ها می توان به کارگران فناوری silicon valley و سرمایه گذاران آن اشاره کرد. اصلی ترین هدف این اپلیکیشن این بود تا افراد بتوانند در دوران شیوع کرونا با یکدیگر به آسانی ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر کلاب هاوس ارزشی برابر با یک میلیارد دلار دارد و طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده است.

نظر خود را درباره «معرفی محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.