روز رسانه های اجتماعی توسط وب سایت مشیبل معرفی شده و آنها معتدند، “ما این فرصت را به خوانندگان خود می دهیم که درباره رسانه های اجتماعی و تکنولوژی با یکدیگر گفت و گو کنند.  این یک جشن جهانی از پیشرفت تکنولوژی است که قادر است همه افراد را به اطلاعات در زمان واقعی متصل کند”.

روز جهانی رسانه های اجتماعی - Social media day
روز جهانی رسانه های اجتماعی - Social media day

جالب است بدانید که هر ایرانی روزانه 5 تا 9 ساعت را صرف شبکه های اجتماعی می کند. طبق گفته رئیس مرکز رسانه های دیجیتال ضریب نفوذ اینترنت در ایران 80 درصد است که 53 درصد از این افراد حداقل عضو یکی از شبکه اجتماعی هستند. به طور مثال آمارهایی برای یکی از این شبکه های اجتماعی که تلگرام است. در ایران 117 هزار کانال تلگرام وجود دارد که هر ایرانی میانگین 13 کانال عضو و روزانه 100 مطلب را فقط در تلگرام مطالعه می کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «30 ژوئن؛ روز جهانی رسانه های اجتماعی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره 30 ژوئن؛ روز جهانی رسانه های اجتماعی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.