زمان مطالعه: 3 دقیقه
برنامه اسنپ چت

برنامه اسنپ چت

اسنپ چت یک اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر مخصوص سکوی تلفن همراه از شرکت اسنپ‌اینک می‌باشد که توسط ایوان...

اسنپ چت یک اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر مخصوص سکوی تلفن همراه از شرکت اسنپ‌اینک می‌باشد که توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی از دانشجویان دانشگاه استنفورد بنیانگذاری و توسعه داده شده‌است. آسمونی در این بخش به معرفی برنامه اسنپ چت می پردازد.

دانلود برنامه اسنپ چت

با استفاده برنامه اسنپ‌چت کاربران می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً اسنپ نامیده می‌شوند. کاربران می‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت کنندگان می‌توانند تصاویر را مشاهده کنند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌شوند. از ماه نوامبر 2013 این محدوده زمانی می‌تواند بین 1 تا 10 ثانیه انتخاب شود.

در اواخر سال 2015 میلادی اسنپ چت بالاترین طبقه یکی از برج‌های بلوار Abbot Kinney در ونیز، لس‌آنجلس را با قراردادی 5 ساله با مبلغ 25 هزار دلار در ماه به تصاحب خود درآورد.

لینک دانلود آی او اس (اپ استور)
https://apps.apple.com/us/app/snapchat/id447188370
لینک دانلود اندروید (گوگل پلی)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snapchat.android&hl=en&gl=US

امکانات برنامه اسنپ چت

امکانات برنامه اسنپ چت
امکانات برنامه اسنپ چت

استفاده از فیلتر ها در اسنپ چت

برای گرفتن اولین اسنپ خود باید روی آیکون دایره مانندی که در تصویر مشاهده می کنید کلیک کنید تا عکس گرفته شود یا روی آن نگه دارید تا فیلم برداری نمایید. اما این پایان کار نیست. انواع فیلتر ها و قابلیت های دیگر وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید.
شما در مرحله قبل می خواستید که از چهره خود عکس برداری یا فیلم برداری کنید تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. وقتی که روی چهره خود نگه می دارید یا کلیک می کنید، یکسری آیکون ها دایره ای مانند در پایین صفحه برای شما نمایان می شود. به این ها Lense گفته می شود. برای مشاهده فیلتر های بیشتر کافی است آن ها را به سمت راست یا چپ بکشید تا فیلتر های بیشتری برای شما نشان داده شود.
با انتخاب کردن هر کدام از این فیلتر ها، یک سری افکت ها بر روی صورت شما قرار خواهد گرفت و در انواع مختلف وجود دارند و با توجه به سلیقه خود از آن ها استفاده نمایید.

ویرایش اسنپ خود

زمانی که اسنپ خود را می گیرید، یک سری آیکون نمایان می شود. آیکون ضربدر که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد، برای حذف کردن این اسنپ می باشد. در کنار سمت راست نیز انواع تنظیمات برای ویرایش عکس می باشد. با استفاده از این آیکون ها می توان نوشته بر روی عکس یا فیلم خود قرار دهید، اضافه کردن استیکر، برش زدن تصویر و …
همچنین یکسری فیلتر ثانویه نیز وجود دارد که با فیلتر ها اول قبل عکس برداری یا فیلم برداری متفاوت است. می توانید به دلخواه از میان همه فیلتر های این قسمت یکی را برای خود انتخاب نمایید.
آیکون آخری که در قسمت ویرایش تصاویر هست، برای ایجاد زمان روی اسنپ شما می باشد. بدین معنا که شما مدت زمانی که دوستانتان می توانند این اسنپ شما را مشاهده کنند تعیین می کنید.
زمانی که تمامی این کار های بالا را انجام دادید، نوبت به آن می رسد که اسنپ خود را ارسال نمایید. روی آیکون فلش آبی رنگ کلیک کنید تا برای شما ارسال شود. همچنین در گوشه صفحه آیکونی برای دانلود نیز می باشد که می توانید عکس خود را دانلود نمایید یا آن را با استفاده از آیکون کناری آن را به عنوان استوری ارسال نمایید.
زمانی که روی آیکون ارسال کلیک می کنید، نیاز است تا مخاطبین خود را مشخص نمایید تا این اسنپ برای آن ها ارسال شود. دوستان خود را مشخص نمایید یا از گزینه های My Story، Our story یا گروه هایی که ساخته اید استفاده کنید. دوباره روی آیکون فلش آبی رنگ کلیک کنید.

برقراری ارتباط با دوستان خود در اسنپ چت

اسنپ چت تنها یک برنامه برای ارسال تصاویر یا فیلم برای دیگران نمی باشد. بلکه می توانید به چت کردن با دوستان خود نیز بپردازید و تماس تصویری با آن ها برقرار کنید.
برای انجام دادن این کار وارد اسنپ چت شوید و از گوشه سمت چپ به داخل انگشت خود را بکشید تا لیست دوستان شما نمایان شود. روی هر کدام از آن ها که می خواهید کلیک کنید تا یک مکالمه ایجاد کنید. درون آن گزینه های متفاوتی وجود دارد که با انتخاب کردن آن ها می توانید عکس ارسال کنید یا تماس برقرار نمایید.

بررسی قسمت Discover در اسنپ چت

در این قسمت شما می توانید اسنپ های بقیه افراد، برند های بزرگ، روزنامه ها، مجله ها و … را مشاهده نمایید. برای دیدن آن ها کافی است روی هر کدام کلیک کنید تا از استوری ها، فیلم ها و عکس های آن ها نیز لذت ببرید.

نظر خود را درباره «برنامه اسنپ چت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره برنامه اسنپ چت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.