زمان مطالعه: 2 دقیقه
کیسه خواب چیست + انواع کیسه خواب مسافرتی و کمپ

کیسه خواب چیست + انواع کیسه خواب مسافرتی و کمپ

کیسه خواب رخت‌خواب مدرنی است که لحاف و تشک هر دو را باهم دارد به نحوی که این دو به وسیله یک زیپ یا تکمه به همدیگر متصل هستند.

کیسه خواب چیست؟

کیسه خواب رخت‌خواب مدرنی است که لحاف و تشک هر دو را باهم دارد به نحوی که این دو به وسیله یک زیپ یا تکمه به همدیگر متصل هستند و فرد استفاده کننده پس از خوابیدن درون آن با بستن زیپ یا تکمه‌ها لحاف را به تشک میبندد. آسمونی در این بخش در مورد کیسه خواب و انواع کیسه خواب که شامل کیسه خواب کمپ و کیسه خواب مسافرتی می شود بیشتر صحبت می کند.کیسه خواب اولین بار توسط پرایس پرایس-جونز در اواخر قرن 19 میلادی اختراع شد.از خصوصیات آن کم حجم بودن و قابل حمل بودن هست همچنین به علت بسته شدن کامل کمک خوبی برای نگهداری گرمای تولیدی بدن و گرم نگه داشتن بدن است . معمولاً از جنس پارچه های با الیاف نایلون ساخته میشود که علاوه بر نگه داری دما تا حدودی ضد رطوب باشد.

کیسه خواب برای کمپ Camp

کیسه خواب چیست + انواع کیسه خواب مسافرتی و کمپ
کیسه خواب چیست + انواع کیسه خواب مسافرتی و کمپ

کمپانی کمپ (camp) از جمله تولید کنندگان مطرح تجهیزات کوهنوردی می باشد و کیسه خواب های تولیدی این شرکت از طرفداران زیادی در بین کوهنوردان برخوردار می باشد با داشتن این کیسه خواب دیگر نگرانی در مورد سرما نخواهید داشت و با خیال راحت می توانید به صعودتان فکر کنید .

سایر مشخصات :

  • ابعاد : 210 * 80 *50 سانتی متر
  • ابعاد بسته بندی : 37 * 20 سانتی متر
  • وزن : 1500 گرم
  • رنگ بندی : قرمز , آبی
  • دمای Exterme (حداقل دمای مورد استفاده) : منفی 30 درجه
  • دمای Limit : منفی 20 درجه
  • دمای Comfort : منفی 10 درجه
  • نوع عایق : پر (Duck)
  • پارچه ضد آب
  • دارای قابلیت آزادی حرکت پاها
  • زیپ های باز شونده از بغل
  • دارای کلاه جهت پوشاندن سر

راهنمای خرید کیسه خواب مسافرتی

خریدن داخل یک کیسه خواب و این که می دانید به جای گرم و نرم و راحتی می روید، بسیار لذت بخش است. یک کیسه خواب مناسب شب های راحتی را برای شما فراهم می نماید.بیشتر کیسه خواب ها به دو روش طبقه بندی می شوند: با فصل و دما یا درجه بندی راحتی. اگر زیاد به کمپینگ می روید حداقل به دو کیسه خواب احتیاج دارید: یکی برای کمپینگ در هوای گرم و یکی دیگر برای کمپینگ در هوای سرد.وقتی برای تهیه یک کیسه خواب مناسب مشغول جستجو هستید، به ویژگی های اطراف و مواد استفاده توجه کنید. به بخش پاها، ناحیه حفاظت از بدن، محافظت از زیپ و نوار عایق آن توجه کنید.

کوک ها را بررسی کنید
دوخت کوک ها باید حداقل 3 کوک در هر سانتی متر و دوخت تقویتی در نقاطی که کوک ها کشیده می شوند، وجود داشته باشند. آیا می توانید پر قو را راحت از کیسه خواب بیرون بکشید؟ (قسمت پای کیسه خواب بین کوک محل خوبی برای آزمایش است). اگر پر قو بیرون بیاید، کیسه خواب پرهای درونش را در طول زمان از دست می دهد.

نظر خود را درباره «کیسه خواب چیست + انواع کیسه خواب مسافرتی و کمپ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کیسه خواب چیست + انواع کیسه خواب مسافرتی و کمپ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.