زمان مطالعه: 1 دقیقه
آبی آسمانی ، فیلمی تلویزیونی

آبی آسمانی ، فیلمی تلویزیونی

فیلم تلویزیونی آبی آسمانی به کارگردانی بهمن زرین پور روایت کننده داستان زندگی دو جانباز است که بازیگرانی...

آبی آسمانی ، فیلمی تلویزیونی
آبی آسمانی ، فیلمی تلویزیونی

فیلم تلویزیونی آبی آسمانی به کارگردانی بهمن زرین پور روایت کننده داستان زندگی دو جانباز است که بازیگرانی از جمله عبدالرضا اکبری، ابوالفضل شاه کرم، ارسطو خوش رزم و ... در این فیلم بازی می کنند. آسمونی در این بخش اطلاعاتی در مورد تله فیلم آبی آسمانی را برای شما عزیزان منتشر می کند.

حسین مروی، تهیه‌کننده فیلم تلویزیونی "آبی آسمانی" گفت: فیلم تلویزیونی "آبی آسمانی" اواخر مرداد ماه به کارگردانی بهمن زرین‌پور برای سیما فیلم کلید زده شد. کار تصویربرداری آن 10 روز طول کشید. این فیلم تلویزیونی لوکیشن‌های متعددی دارد و با توجه به جاد‌ه‌ای بودن کارعمده لوکیشن‌ها خارجی است.

فیلمنامه اولیه این کار به قلم حسین رجائی دوست و بازنویسی بهمن زرین پور، قصه دو جانباز قطع پا و نابینا را روایت می‌کند که در یک آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان روزگار می‌گذرانند. این دو تصمیم می‌گیرند با کمک یکدیگر یک تن واحد شده و با دوچرخه‌ای دونفره به زیارت حرم امام و شهدا بروند. عزم آنها علیرغم مخالفت رئیس آسایشگاه جدی می شود و به راه می‌افتند، ولی در طی مسیر حوادثی برایشان به وقوع می‌پیوندد که مصداق عینی امدادهای غیبی است.

بازیگران آبی آسمانی

در فیلم "آبی آسمانی" عبدالرضا اکبری، رحمان باقریان، ابوالفضل شاه کرم، ارسطو خوش رزم، افشین نخعی، جواد زیتونی، مرتضی ذوالفقاری و سولماز آقمقانی بازی می‌کنند.

از دیگر بازیگران فیلم تلویزیونی «آبی آسمانی» می‌توان به رحمان باقریان و حسین رجایی دوست اشاره کرد.

عوامل آبی آسمانی

عوامل این فیلم عبارتند از مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، طراح صحنه و لباس: مهدی بداقی، طراح چهره پردازی: محسن ملکی، صدابردار: حسام شریعت مدار احمدی، مدیر تولید: مرتضی افضلی، تدوین: حسین غضنفری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: محمد مهدی مروی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، عکاس : نرگس مقدسی و مجری طرح: معصومه نیک کار.

این فیلم تلویزیونی در گروه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.

پخش آبی آسمانی

فیلم تلویزیونی «آبی آسمانی» به کارگردانی بهمن زرین‌پور در نوبت پخش قرار دارد.

تله فیلم نآبی آسمانی» به کارگردانی «بهمن زرین‌پور»و به تهیه‌کنندگی «حسین مروی» از تولیدات سیمافیلم و داستان دو جانباز است که سفری را با هم آغاز می‌کنند. نقش این دو جانباز را عبدالرضا اکبری و ابوالفضل شاه‌کرم بازی کرده اند.

رجایی دوست نویسنده این فیلم است و احسان جوانمرد فیلمنامه نهایی را نوشته است.

بنا براین گزارش ؛ به احتمال زیاد روز جانباز از شبکه یک پخش می‌شود.

نظر خود را درباره «آبی آسمانی ، فیلمی تلویزیونی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آبی آسمانی ، فیلمی تلویزیونی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.