زمان مطالعه: 1 دقیقه
مراقبت از پوست و مو با روش هایی آسان

مراقبت از پوست و مو با روش هایی آسان

به گزارش آسمونی به نقل از سرویس بهداشت و سلامت قدس آنلاین؛ محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و موها عموما قیمت...

skin-and-hair-care-with-easy-ways
skin-and-hair-care-with-easy-ways

به گزارش آسمونی به نقل از سرویس بهداشت و سلامت قدس آنلاین؛ محصولات آرایشی و مراقبت از توت فرنگی با ماست طبیعی. سه عدد توت فرنگی را با مقداری ماست کاملا مخلوط نمایید و با حرکات چرخشی روی صورت بمالید. از چانه شروع کنید و ماساژ را تا گونه ها و زیر چشم ها که معمولا کبودی ایجاد می شود به مدت 15 دقیقه ادامه دهید. سپس صورت را با آب خنک بشویید. اگر این کار را 5 روز تکرار نمایید، صورت شما جلوه ای بی نظیر پیدا می کند.

  • درخشندگی صورت

به کمک بابونه می توان جریان خون صورت را فعال تر کرد و جلوه ای روشن تر و شاداب تر به پوست بخشید. این راهکار ساده و قدیمی است. دمنوش بابونه تهیه کنید و در یخچال بگذارید تا کاملا خنک شود. در این فاصله صورت را با شیر پاک کن تمیز کنید. در هنگام استفاده از بابونه، پوست باید کاملا عاری از آلودگی ها باشد. تکه ای پنبه را به دمنوش آغشته کرده و روی صورت بگذارید. حتی برای کبودی های دور چشم و حتی گل مژه نیز مفید است. بابونه آثار خستگی را برطرف می کند، موجب تحریک جریان خون می شود و طاهری روشن به پوست می بخشد. حتما این راهکار جادویی را امتحان نمایید!

 

نظر خود را درباره «مراقبت از پوست و مو با روش هایی آسان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مراقبت از پوست و مو با روش هایی آسان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.