زمان مطالعه: 1 دقیقه
اسکیت برد یه ورزش هیجان انگیز

اسکیت برد یه ورزش هیجان انگیز

داشتن یه تفریح هیجان انگیز باعث میشه خستگی کار و درگیری های زندگی رو فراموش کنیم و لحظاتی رو با علایقمون به...
Wednesday March 9 2011 15:24:49:06
Wednesday March 9 2011 15:24:49:06

داشتن یه تفریح هیجان انگیز باعث میشه خستگی کار و درگیری های زندگی رو فراموش کنیم و لحظاتی رو با علایقمون به تنهایی بگذرونیم. ورزش چیزیه که علاوه بر سالم بگه داشتن بدن، به روحیه هم خیلی کمک می کنه و باعث میشه اعتماد به نفستون بالا بره. ما ورزش های هیجان انگیز مختلف رو بهتون پیشنهاد میدیم تا بتونید یه رشته ی جدید و هیجان انگیز رو برای اوقات فراغتتون انتخاب کنید. این هفته میخوایم با ورزش هیجان انگیز اسکیت برد آشنا بشیم.اسکیت برد رشته ای هست که توی کوچه و خیابون ممکنه زیاد دیده باشیم. مثل هر ورزش هیجان انگیز دیگه ای، شاید باور نکنید که یک روز قادر باشید روی یه تخته چوب و چهارتاچرخ، احساس پرواز و آزادی از راه رفتن رو تجربه کنید. اما هر رشته ای نیاز به تمرین داره و پاداشی که برای تمرین هاتون در آخر خواهید گرفت، میتونه بزرگترین مهارتی باشه که بهتون حس شور و شوق برای زندگی میده.اسکیت برد یه ورزش شهری به حساب میاد که در اون با استفاده از تخته اسکیت که از جنس چوب هست و چهار چرخ به زیرش متصل شده، شما رو به هر سمتی که دوست داشته باشین هدایت می کنه. برای شروع این ورزش باید یه تخته اسکیت برد بخرید و باهاش آزمون و خطا کنید. همه ی کسانی که در اسکیت برد حرفه ای شدن، عموما اولین اسکیت بردشون رو شکستن، به همین خاطر برای شروع توصیه می کنیم با یه اسکیت برد ارزون شروع کنید. محیط تمرینتون هم میتونه هر جایی، از پیاده روی جلوی خونه تون گرفته تا پارک اسکیت محله باشه.

Skate
Skate

چرا اسکیت برد؟

اسکیت برد یه ورزش هیجانیه که هم میتونه برای بچه ها جالب باشه، هم بزرگ تر ها. برای شروع این رشته لازم نیست سن پایینی داشته باشید و کافیه کمی پشتکار و علاقه مندی نشون بدین. لازم نیست صدها هزار تومان خرج مربی، باشگاه یا تجهیزات بکنید. خودتون به تنهایی میتونید این ورزش رو یاد بگیرید و حتی حرکات نمایشی رو با دیدن فیلم ها و مطالب اینترنتی یاد بگیرید.یه نکته ی ویژه ی دیگه درباره اسکیت برد اینه که یه شیوه ی مقرون به صرفه و لذت بخش برای رفت و آمد به حساب میاد. با چند تا پا زدن و هدایت تخته اسکیت برد، مسافت های طولانی رو راحت تر طی می کنید و هر وقت خسته شدید، اسکیت برد رو توی دستتون بگیرید و بقیه ی مسیر رو با استوبوس یا تاکسی طی کنید.

نظر خود را درباره «اسکیت برد یه ورزش هیجان انگیز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اسکیت برد یه ورزش هیجان انگیز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.