زمان مطالعه: 4 دقیقه
کشور سنگاپور

کشور سنگاپور

سنگاپور در سال 1965 مستقل شد و تا پیش از این تاریخ، مستعمره‌ی بریتانیا بود. امروزه سنگاپور به یکی از ...

کشور سنگاپور
کشور سنگاپور

سنگاپور در سال 1965 مستقل شد و تا پیش از این تاریخ، مستعمره‌ی بریتانیا بود. امروزه سنگاپور به یکی از  پیشتازترین مراکز اقتصادی دنیا تبدیل شده است. این منطقه با توجه به استانداردهای جنوب شرق آسیا، منطقه‌ای گران  است و هر چیزی در آن در مقایسه با مناطق اطراف، دو برار قیمت دارد. جاذبه‌های تفریحی و سرگرمی‌های متعددی در سنگاپور برای گردشگران وجود دارد: پارک‌های استوایی، غذاهای ارزان چینی و هندی، خرید، پارک‌های موضوعی جذاب، سواحل زیبا و باغ ‌وحشی که در میان بهترین‌های دنیا قرار دارد.

اطلاعات ضروری تور سنگاپور

اختلاف ساعت سنگاپور با تهران

سنگاپور در منطقه‌ی زمانی UTC/GMT +8 hours واقع شده و 4 ساعت و نیم از تهران جلوتر است.

زبان رسمی سنگاپور

انگلیسی، ماندارین، تامیل مالایی

واحد پول سنگاپور

دلار سنگاپور (SGD)

سنگاپور

کد کشور سنگاپور

+65

شماره‌های اضطراری تور سنگاپور

  • پلیس: 999

  • آتش‌نشانی و آمبولانس: 995

  • آمبولانس برای موراد غیراضطراری: 1777

جهت رانندگی سنگاپور

چپ

فرودگاه بین‌المللی سنگاپور

فرودگاه چانگی سنگاپور

وضعیت آب‌و‌هوا سنگاپور

سنگاپور به خاطر موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در کنار دریا، معمولا آب‌و‌هوای ثابت و یکنواختی دارد. رطوبت بالا و بارندگی زیاد ویژگی‌های اصلی آب‌و‌هوای سنگاپور است. میانگین دمای هوا بین 25 تا 31 درجه سانتی‌گراد است. در 40 درصد از روزهای سال، رعد و برق اتفاق می‌افتد و میزان رطوبت نسبی بین 70 تا 80 درصد است. آوریل، گرم‌ترین ماه سال، ژانویه خنک‌ترین ماه و نوامبر مرطوب‌ترین ماه سال است.

singapore-country
singapore-country

بهترین زمان برای تور سنگاپور

تمام ماه‌های سال می‌توانید به سنگاپور سفر کنید. این جزیره در تمام طول سال، آب‌و‌هوای گرم استوایی دارد. از آنجایی که همواره تعداد قابل توجهی مسافر کاری در سنگاپور وجود دارد، به ندرت هتل‌ها با کمبود مسافر مواجه می‌شوند و قیمت‌های آن‌ها بیشتر ایام سال بالا است. در نهایت اگر نمی‌خواهید بابت اقامت در هتل هزینه‌های گزاف پرداخت کنید از سفر کردن در زمان برگزاری رویدادهای محبوب و تعطیلات ملی مثلا سال نوی چینی، اجتناب کنید. فراموش نکنید که در تمام طول سال بارندگی وجود دارد.

هزینه‌های سفر تور سنگاپور

اقامت تور سنگاپور

اقامت در سنگاپور ارزان نیست. بابت یک شب و یک تخت در خوابگاه هاستل، باید مبلغی بین 15 تا 17 دلار سنگاپور بپردازید. بیشتر هاستل‌ها، وای‌فای رایگان، صبحانه‌ی رایگان و برخی از آن‌ها ملحفه‌ی رایگان در اختیار مسافران می‌گذارند. می‌توانید با پرداخت حداقل 45 دلار سنگاپور، اتاقی در یک هتل 2 ستاره پیدا کنید که امکاناتی مانند تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، وای‌فای رایگان و تلویزیون دارد. بیشتر هتل‌های بزرگ، شبی بین 80 تا 110 دلار هزینه دارند. از طریق سایت Airbnb می‌توانید اتاق‌های اشتراکی پیدا کنید که هزینه‌ی آن‌ها از شبی 22 دلار شروع می‌شود. هزینه‌ی کرایه‌ی کردن یک واحد کامل از شبی 85 دلار شروع می‌شود.

خورد و خوراک تور سنگاپور

در سنگاپور می‌توانید انواع مختلف غذا از کشورهای سراسر دنیا را پیدا کنید؛ به خصوص غذاهای هندی و چینی. غذاهای هندی و چینی معمولا بین 8 تا 9 دلار هزینه دارند. اگر می‌خواهید غذاهای مخصوص سنگاپوری را امتحان کنید، آشپزی کنید، هزینه‌ی تهیه‌ی مواد اولیه برای مدت یک هفته، در حدود 75 دلار می‌شود که شامل پاستا، سبزی، مرغ و سایر مواد غذایی اصلی است.

حمل‌و‌نقل عمومی تور سنگاپور

در سراسر سنگاپور، تعداد زیادی اتوبوس و تاکسی وجود دارد. متروی سنگاپور هم بسیار گسترده است و از شمال تا جنوب و شرق تا غرب سنگاپور را پوشش می‌دهد. قیمت بلیط مترو به مسافتی که طی می‌کنید بستگی دارد اما در مجموع در حدود 4 دلار قیمت دارد. می‌توانید از کارت‌های سفری توریستی (Singapore Tourist Pass) استفاده کنید که امکان استفاده‌ی نامحدود از مترو برای مدت زمان مشخصی را فراهم می‌کند. کارت یک روزه 10 دلار، دو روزه 16 دلار و کارت سه روزه، 20 دلار قیمت دارد. 

هزینه فعالیت‌های تفریحی تور سنگاپور

در مجموع، هزینه‌ی فعالیت‌های تفریحی در سنگاپور زیاد گران نیست. برخی از جاذبه‌های سنگاپور مثل باغ گیاه‌شناسی سنگاپور یا منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی طبیعی بوکیت تیماه (Bukit Timah)، رایگان هستند. هزینه‌ی ورودی باغ وحش سنگاپور، 48 دلار است.

میانگین هزینه روزانه تور سنگاپور

میانگین هزینه‌ی روزانه در سنگاپور در حدود 55 تا 80 دلار برای سفر ارزان است. در این بررسی شرایطی در نظر گرفته شده که در آن، در هاستل اقامت کنید، در غرفه‌های غذاخوری ارزان در محله‌ی «هند کوچک» غذا بخورید، بیشتر وعده‌های غذایی را خودتان بپزید و از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنید.

با استفاده از این چند راهکار ساده می‌توانید هزینه‌های سفرتان را از این مقدار هم کاهش دهید. فراموش نکنید که اگر در محل اقامت بهتر اقامت کنید و بیشتر وعده‌های غذایی را از بیرون و آماده تهیه کنید، این هزینه‌ی شما به مراتب افزایش پیدا می‌کند.

کشور سنگاپور
کشور سنگاپور

توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها تور سنگاپور

در تور سنگاپور از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنید

با داشتن کارت‌های سفری توریستی، هزینه‌ی روزانه‌ی شما برای حمل‌ونقل در سنگاپور، فقط 10 دلار می‌شود. با داشتن این کارت می‌توانید از اتوبوس و مترو به طور نامحدود استفاده کنید.

در تور سنگاپور در خیابان اسمیت غذا بخورید

در این خیابان، غرفه‌های غذاخوری ارزانی وجود دارند که در آن‌ها با کمتر از 6 دلار می‌توانید غذا بخورید. اینجا بهترین مکان برای امتحان کردن غذاهای حاضری محلی است.

در تور سنگاپور غذای ارزان بخورید

با غذا خوردن در محله‌هایی مثل هند کوچک یا محله‌ی چینی‌ها یا غرفه‌های خیابانی در سراسر شهر، می‌توانید مقدار زیادی در هزینه‌ی غذا خوردن صرفه‌جویی کنید. وعده‌های غذایی عرضه شده در این مناطق، فقط چند دلار قیمت دارند.

در تور سنگاپور کوچ سرفینگ را امتحان کنید

از سایت کوچ‌سرفینگ استفاده کنید تا بتوانید در منزل یکی از اهالی اقامت کنید. به این ترتیب، هیچ هزینه‌ای بابت اقامت نمی‌پردازید. این کار دو حسن دارد یکی اینکه هزینه ی اقامت شما به صفر می‌رسد و دیگر اینکه می‌توانید از نزدیک با اهالی شهر ملاقات کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید. هیچ‌ چیزی بهتر از این نیست که یک راهنمای محلی داشته باشید که زیر و بم شهر را به شما معرفی کند.

در تور سنگاپور از آب بسته‌بندی شده استفاده نکنید

آب لوله‌کشی در سنگاپور، آشامیدنی است بنابراین لازم نیست که دائم آب‌های بسته‌بندی شده بخرید. یک بطری داشته باشید و آن را پر کنید. این کار علاوه بر اینکه جیب شما را خالی نمی‌کند، برای محیط زیست هم بهتر است.

در تور سنگاپور از تورهای پیاده‌روی رایگان استفاده کنید

شرکت‌های مختلفی مثل Singapore Footprints تورهای پیاده‌روی گردش در شهر دارند که رایگان هستند. این تورها روشی فوق‌العاده برای برای یاد گرفتن در مورد تاریخ، فرهنگ و معماری سنگاپور هستند.

 

نظر خود را درباره «کشور سنگاپور» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کشور سنگاپور فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.