زمان مطالعه: 2 دقیقه
نکاتی برای رژیم لاغری، ساده و قابل اجرا

نکاتی برای رژیم لاغری، ساده و قابل اجرا

چربی های اضافی بدن با سرعت افزایش می یابند و به کندی از بین می روند. افراد بسیاری با رژیم های اشتباه در دام استپ وزنی می افتند و نتیجه دلخواه برای آن ها حاصل نمی شود. اما راه حل مناسب چیست؟

نظریه های مختلفی در رابطه با رژیم غذایی برای کاهش یا افزایش وزن وجود دارد که بیشتر آن ها با اهداف تجاری طراحی شده اند و در نتیجه نتیجه مطلوبی نخواهند داشت. در ادامه با آسمونی همراه باشید تا یازده روش برای کاهش وزن طبیعی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی، کارل آنسل می گوید: رسانه ها با اطلاعات اشتباه و گیج کننده در مورد کاهش وزن افراد را فریب می دهند، به طوری که تشخیص اطلاعات درست از غلط را برای آن ها بسیار دشوار می کند. روش های مختلفی وجود دارد که در روند کاهش وزن شما تاثیر بسزایی خواهند داشت:

آب بنوشید

روزانه به اندازه کافی آب بنوشید. به طور متوسط حدودا 8 تا 10 لیوان آب در روز می تواند در روند کاهش وزن شما بسیار موثر باشد چرا که بر اساس تحقیقات صورت گرفته، گاهی احساس گرسنگی با تشنگی اشتباه گرفته می شود. هم چنین، یک لیوان آب در صبح وقتی که از خواب بیدار می شوید به کاهش وزن کمک بسیاری می کند. نوشیدن آب 30 دقیقه قبل از وعده غذایی نتیجه مطلوبی برای کاهش وزن به همراه خواهد داشت.

نوشیدن آب
نوشیدن آب

برنامه غذایی مشخص

برنامه غذایی منظم به شما کمک می کند تا مصرف میان وعده های مضر و هله هوله را به حداقل برسانید. تنقلاتی مانند چیپس، پفک و یا انواع شیرینی ها می توانند باعث افزایش بی رویه وزن شوند. در واقع، یک برنامه غذایی سالم و منظم به شما یادآوری می کند که چه ماده غذایی را در چه زمانی مصرف کنید. این برنامه غذایی به کاهش وز شما کمک بسیاری میکند.

برچسب مواد غذایی

هنگام خرید خوراکی ها و مود غذایی به میزان کالری آن ها توجه کنید. خوردن غذا به همراه سالاد و سبزی می تواند بسیار مفید باشد زیرا این سبزیجات منبع فیبر و ویتامین A هستند و تاثیر چشمگیری بر روند کاهش وزن شما خواهند داشت.

کالری
کالری

میان وعده قبل از وعده غذایی

میوه ها می توانند گزینه های مناسبی برای کاهش اشتهای شما به غذای اصلی باشند و می توانند اشتهای شما به غذا را کم تر کنند. هنگامی که قراری در رستوران دارید یا اینکه قرار است به یک میهمانی بروید یک میان وعده سبک میل کنید و نتیجه مطلوب آن را در دراز مدت مشاهده کنید!

حبوبات بخورید

حبوبات منبعی عالی برای کربوهیدرات های دیرجذب، پروتئین و فیبرهستند که باعث کاهش وزن می شوند. حبوبات به شما کمک می کنند تا بیشتر سیر بمانید و مصرف روزانه آن به مدت شش هفته تاثیر چشمگیری در روند کاهش وزن شما خواهد داشت.

حبوبات
حبوبات

دور نوشیدنی های شیرین را خط بکشید

گورون می گوید: قهوه های محبوب مانند موکا، نوشابه ها و آب میوه ها بین 150 تا 500 کالری دارند و مصرف روزانه آن ها به راحتی می تواند باعث افزایش وزن شود. همواره قبل از مصرف نوشیدنی ها به کالری آن ها توجه کنید.

نظر خود را درباره «نکاتی برای رژیم لاغری، ساده و قابل اجرا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نکاتی برای رژیم لاغری، ساده و قابل اجرا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.