زمان مطالعه: 3 دقیقه
نحوه ثبت‌ نام یا ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام تصویری

نحوه ثبت‌ نام یا ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام تصویری

برنامه یا شبکه اجتماعی اینستاگرام  در سال 2010 به‌وجود آمد که دنیای عکس و عکاسی و شبکه اجتماعی را متحول ساخت.

آموزش ثبت نام در اینستاگرام

پس از اجرای برنامه اینستاگرام، همانطور که در شکل بالا می‌بینید، سه گزینه پیش روی شما خواهد بود.

1- Register with Facebook
زمانی این گزینه را انتخاب می‌کنید که حساب کاربری فیس‌بوک داشته و قصد دارید که حساب کاربری اینستاگرام را به آن متصل نمایید. با انتخاب این گزینه صفحه دیگری مانند شکل زیر باز خواهد شد که کلمه کاربری و رمز عبور فیس‌بوک را از شما خواهد پرسید که با وارد نمودن آن، به‌راحتی حساب اینستاگرام شما فعال خواهد شد.
2- Register with Email
راه دوم برای ثبت‌نام، انتخاب این گزینه و معرفی یک آدرس ایمیل معتبر می‌باشد. در ادامه روش ثبت‌نام از این طریق به‌طور کامل توضیح داده خواهد شد.

3- Log In
این گزینه را زمانی انتخاب خواهید کرد که قبلا حساب کاربری را ایجاد نموده‌اید و می‌خواهید وارد اینستاگرام شوید.

اگر برای ثبت‌نام از گزینه ثبت‌نام با ایمیل (Register with Email) را انتخاب کنید، صفحه‌ زیر باز خواهد شد:

در این صفحه گزینه‌های خواسته شده را بدین صورت تکمیل نمائید:
1- Email: یک آدرس ایمیل معتبر (مانند یاهو، جی‌میل، ...) خود را وارد نمائید.
2- Username: نام کاربری دلخواه که تکراری نباشد. (در صورت تکراری بودن با نمایه قرمز رنگ اخطار داده می‌شود)
3- Password: کلمه عبوری که حداقل 8 کاراکتر (حرف یا عدد یا ترجیحا ترکیبی از حروف و اعداد و کاراکترهای ویژه)
4- Name: نام حساب کاربری (وارد نمودن این گزینه اختیاری می‌باشد)
5- Phone: شماره تلفن همراه‌تان که به پیدا کردن شما در اینستاگرام  توسط کسانی که شماره شما را دارند کمک خواهد کرد. (وارد نمودن این گزینه هم اختیاری است)

پس از اتمام این مرحله، گزینه تیک آبی رنگی که در بالای صفحه وجود دارد را بزنید تا به مرحله بعد بروید. در این مرحله از شما سوال می‌پرسد که ایمیل وارد شده صحیح است یا خیر، در صورت صحت ایمیل وارد شده، بر روی گزینه Yes کلیک کنید.

در این مرحله به شما پیشنهاد می‌دهد که دوستان‌تان در فیس‌بوک که از اینستاگرام  استفاده می‌کنند را پیدا کنید:اگر تمایل به این کار دارید با انتخاب گزینه Find your Facebook friends و پر نمودن موارد خواسته شده از حساب فیس‌بوک‌تان (در صورتی که حساب کاربری فیس‌بوک دارید) مراحل را ادامه دهید، در غیر این‌صورت با انتخاب گزینه Not now و زدن دکمه Yes, skip از آن صرف‌نظر کنید.

در مرحله بعد از شما می‌پرسد که آیا اجازه می‌دهید با جستجو در لیست شماره تلفن‌های موجود در دفترچه تلفن گوشی، اسامی دوستان‌تان که در اینستاگرام عضو هستند را به شما نشان دهد؟ در صورت تمایل گزینه Allow را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه صفحه‌ای مانند شکل بالا باز خواهد شد که با انتخاب گزینه + در سمت راست هر نام، می‌توانید آن‌ها را دنبال (Follow) کنید (سبز رنگ خواهد شد که با کلیلک دوباره غیرفعال می‌گردد). منظور از دنبال یا فالو کردن این است که یعنی می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های به اشتراک گذاشته شده آن‌ها را ببینید. البته درخواست دنبال کردن شما باید توسط آن‌ها مورد پذیرش قرار گیرد.

برای اتمام کار، گزینه Done بالای صفحه را انتخاب نمائید. بله اکنون ثبت‌نام شما در اینستاگرام به پایان رسیده و شما یک حساب کاربری در این شبکه اجتماعی محبوب دارید!

برنامه اینستاگرام چیست؟

برنامه یا شبکه اجتماعی اینستاگرام  در سال 2010 به‌وجود آمد که دنیای عکس و عکاسی و شبکه اجتماعی را متحول ساخت. در اینستاگرام کاربران می‌توانند از زندگی روزمره خود و هر چیزی که در اطرافشان اتفاق می‌افتد عکس یا فیلم بگیرند و آن‌را با کسانی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. البته این شبکه اجتماعی فقط محدود به دستگاه‌های همراه از جمله موبایل و تبلت است. این اپلیکشین برای سیستم عامل اندروید و iOS موجود است. در این اپلیکیشن علاوه بر آپلود تصاویر و ویدئوها و به اشتراک‌گذاری آن‌ها، می‌توانید افکت‌های جالبی روی تصویر بگذارید و عکس‌هایی که کاربران دیگر به اشتراک می‌گذارند را دنبال (follow) کنید، کامنت بگذارید و یا آن‌هایی را که دوست داشتید لایک کنید... نصب اینستاگرام: برنامه اینستاگرام  کاملا رایگان است و برای نصب آن می‌بایست در ابتدا فایل نصبی آن‌را تهیه کنید. برنامه اینستاگرام از طریق Apple Store یا Google Play یا هریک از فروشگاه‌های اینترنتی اپلیکیشن‌های موبایلی قابل دانلود است. پس از نصب، آیکون اینستاگرام (Instagram) که به شکل یک دوربین قدیمی است را در منوی دستگاه همراه خود مشاهده می‌کنید.

نظر خود را درباره «نحوه ثبت‌ نام یا ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام تصویری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نحوه ثبت‌ نام یا ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام تصویری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.