زمان مطالعه: 1 دقیقه
شات در اینستا

شات در اینستا

شات اوت یک روش رایج برای تبلیغات در اینستاگرام است که فرصت را برای تعاملات بیشتر در این شبکه اجتماعی فراهم می کند.

مفهوم شات

در زبان انگلیسی واژه Shout-out به معنی « تشکر یا قدر دانی » می باشد این واژه بیشتر در رسانه ها استفاده میشود و باید بدانید که تلفظ «شات» کاملا اشتباه است واژه Shot به معنی عکس ، یه قطعه کوتاه از فیلم و یا شلیک کردن است و معنی آن ربطی به واژه Shoutout ندارد! اما چون متاسفانه تلفظ غلط این واژه جا افتاده است ما در این پست از شات استفاده می کنیم . احتمالا نمونه شات آوت را در اینستاگرام زیاد دیده باشید ،
منظور از شات کردن در اینستا یعنی از صفحه اینستاگرام یک کاربر دیگر (مثلا دوست شما) یک اسکرین شات (عکس از پیج) تهیه کنید و در صفحه یا استوری اینستاگرام خودتان منتشر کنید.

روش شات اوت اینستا

1- برنامه اینستاگرام را باز کنید و به صفحه کسی که میخواهید برای او شات اوت منتشر کنید بروید.
2- حالا از صفحه فرد مورد خود یک اسکرین شات بگیرید ، برای گرفتن اسکرین شات می توانید دکمه Home و دکمه Power را همزمان فشار دهید (اندروید و آیفون) ، البته در گوشی های اندرویدی مانند گلکسی اس 5 و یا گلکسی اس 6 می توانید با روش Palm Swipe یا Palm motion اسکرین شات بگیرید .
3- حالا به صفحه اینستاگرام خودتان رفته و اسکرین شاتی را که گرفته اید آپلود کنید (پست کنید) .تمام شد!

مزایای شات در اینستاگرام

شات اوت اینستاگرام
شات اوت اینستاگرام

شات اوت در واقع یک روش برای تبلیغات در اینستاگرام است که این روزا خیلی مد شده است و عده ای هم پول خوبی از این روش در می آورند . اگر صفحه ای در اینستاگرام دارید و افراد زیادی شما را دنبال می کنند شما هم می توانید از این روش کسب درآمد کنید . به طور کلی برای انتشار یک شات اوت در اینستاگرام باید اول از پروفایل کاربر مورد نظر خود یک اسکرین شات بگیرید ( عکس بگیرید ) و بعد آن عکس را در صفحه اینستاگرام خودتان منتشر کنید .

این پست آسمونی را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نظر خود را درباره «شات در اینستا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شات در اینستا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.