زمان مطالعه: 4 دقیقه
ساک دستی

ساک دستی

ساک دستی تبلیغاتی به عنوان نوعی بسته بندی یا حتی در بعضی موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، به خصوص در یک دهه...
چاپ ساک دستی
چاپ ساک دستی

ساک دستی تبلیغاتی به عنوان نوعی بسته بندی یا حتی در بعضی موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، به خصوص در یک دهه گذشته جایگاه خاصی پیدا کرده است. اگر می خواهید با چاپ ساک دستی آشنا شوید یا اینکه قصد چاپ ساک دستی را دارید این بخش آسمونی را حتما مطالعه کنید چرا که اطلاعات کاملی در مورد ساک دستی و روند چاپ آن و همچنین کاربرد آن را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

ساک دستی، علاوه بر کارایی به عنوان یک ابزار بسته‌بندی و حمل کالا، در بسیاری موارد به عنوان نوعی هدیه تبلیغاتی، توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغ و ترویج برند بازی نماید. علی رغم قدمت نه چندان زیاد استفاده فراگیر از این کالا در سطح جامعه، تا کنون نام‌های متنوعی به آن اطلاق شده است. از قبیل «ساک دستی»، «ساک خرید»، «بگ شاپ (Bag Shop)»، «شاپینگ بگ(Shopping Bag)» و غیره.

 ساک دستی تبلیغاتی خود به تنهایی در دست هر فرد می‌تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند. این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای یا نایلونی تولید می‌شود. ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند.

shopping-bag-printing
shopping-bag-printing

علی رغم این که تصور می‌شود ساک دستی تبلیغاتی کاغذی، به دلیل جنس کاغذی آن، از دوام کمی برخوردار باشد، ولی تجربه ثابت کرده است، این محصول نه تنها داری استحکام بسیار زیادی بوده بلکه به دلیل داشتن روکش سلفونی توان و امکان حمل حتی تا 10 کیلوگرم وزن را در برخی از ابعاد آن دارد. البته اصولاً کارکرد این کالا، یک نوع کارکرد فانتزی در نظر گرفته شده و برای چنین مقاصدی استعمال نمی‌شود. به هر حال ساک دستی کاغذی یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی است که می تواند، تاثیر شگرفی در اذهان مخاطبان گذاشته و نظر آن‌ها را به اهداف مد نظر شما جلب نماید.

ساک دستی تبلیغاتی غالبا در موارد زیر بکار برده می گردد:

  1. بسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت،  قطعات کامپیوتری و الکتریکی . طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، و غیره.
  2. بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، کتاب های گرانبها ، ست های مدیریتی، لوح بزرگداشت و یادبود و غیره.
  3. بسته بندی جهت  کاتالوگ ها، برشور ها .  فولدر ها، اسناد و فهرست بها و غیره . خصوصا در هنگام برگزاری فستیوال ها، سمینار ها یا شرکت در نمایشگاه ها.
چاپ ساک دستی
چاپ ساک دستی

روش تولید ساک دستی کاغذی

مرحله اول تولید ساک دستی:

ابتدا باید یکی از شرکت های چاپ ساک دستی را برای سفارش محصول بر اساس قابلیت ها و قیمت و کیفیت انتخاب کنید و سفارش ساک دستی خود را ثبت کنید،توجه داشته باشید تولید ساک دستی را تمامی کانون تبلیغاتی ها انجام می دهند و حالت واسطه گری را دارند در این صورت با همکارانی که کار تخصصی ساک دستی را انجام می دهند کار کنید زیرا از نظر قیمت و کیفیت ساک دستی تضمین شده می باشند.

مرحله دوم برای تولید ساک دستی کاغذی:

روش دوم باید طراحی را انجام داد که در این روش شما می توانید از طراحان شرکتی که انتخاب کرده اید کمک بگیرید و طرح خود را تایید کنید تا تولید ساک دستی شما وارد مرحله بعد شود.

مرحله سوم تولید ساک دستی کاغذی:

مرحله سوم اجرا چاپ ساک دستی می باشد ابتدا باید کاغذ ساک دستی خریداری شود و بعد فیلم و زینک تهیه شود و در مرحله آخر چاپ آن اجرا شود ،چاپ ساک دستی با چاپ افست می باشد و در ابعاد حداکثر 100*70 است.

مرحله سوم تولید ساک دستی:

در این مرحله می بایست سلفون ساک دستی در ساک دستی های گلاسه انجام داد که این امر یک سری قوانین خاص خود را دارا می باشد که ابتدا می بایست لب چسب ساک دستی را معلوم کرد و بعد از سلفون باید خط تا ساک دستی انجام شود.

shopping-bag-printing
shopping-bag-printing

مرحله آخر تولید ساک دستی:

در مرحله آخر انجام ساخت ساک دستی می باشد. بعد از ساخت ساک دستی مرحله بسته بندی انجام می شود و محصول از چرخش تولید خارج شده و بار گیری می شود و راه خود را تا مقصد سفارش دهنده می پیمایید.

ابعاد استاندارد چاپ ساک دستی تبلیغاتی:

انواع ساک دستی تبلیغاتی عمودی:

  1. کد P-00: ابعاد 7 × 22 × 14 - حدود ابعاد گسترده: 45 × 30
  2. کد P-01: ابعاد 7 × 25 × 17 - حدود ابعاد گسترده: 50 × 35
  3. کد P-02: ابعاد 9 × 23 × 24 - حدود ابعاد گسترده: 70 × 33
  4. کد P-03: ابعاد 10 × 32 × 19 - حدود ابعاد گسترده: 60 × 45
  5. کد P-04: ابعاد 10 × 39 × 24 - حدود ابعاد گسترده: 70 × 50
  6. کد P-05: ابعاد 10 × 44.5 × 32 - حدود ابعاد گسترده: 90 × 60
  7. کد P-06: ابعاد 11 × 50 × 36 - حدود ابعاد گسترده: 100 × 70

انواع ساک دستی تبلیغاتی افقی:

8- کد P-07: ابعاد 10 × 24 × 38 - حدود ابعاد گسترده: 100 × 35

9- کد P-08: ابعاد 13 × 31.5 × 44 - حدود ابعاد گسترده: 120 × 45

10- کد P-09: ابعاد 11.5 × 35 × 48 - حدود ابعاد گسترده: 140 × 50

انواع ساک دستی تبلیغاتی ذوزنقه ای:

11- کد P-15: ابعاد 10 × 24 × (37-28)

12- کد P-16: ابعاد 12 × 32 × (45-35)

13- کد P-17: ابعاد 15 × 36 × (52-40)

چاپ ساک دستی
چاپ ساک دستی

مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی در پیش برد اهداف:

از ساک خرید (Shopping Bag) می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتری در قبال خرید و همچنین به صورت همزمان یک آگهی متحرک برای فروشگاه یا شرکت شمااستفاده کرد که اگر هر دو اصل طراحی گرافیکی و کیفیت در تولید ساک دستی خرید شما رعایت شده باشد انتخاب ساک دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی هم مشتری را خشنود می‌کند و دوم اینکه آن را بارها و بارها استفاده خواهد کرد. و هر با استفاده از آن یک آگهی تبلیغاتی رایگان برای شما خواهد بود که در سطح گسترده استفاده می گردد.

علاوه بر انتخاب جنس و گرماژ را مناسب با توجه به وزن و اندازه کالای مورد استفاده در ساک‌های خرید مسئله مهم و اساسی  آنهاست.

به عنوان مثال برای گرماژ بالایی 170 گرم حتماً بایستی از قالب استفاده شود.

انتخاب انواع بندهای ساک دستی پولک‌دار، ربان‌ها، بندهای کنفی و فانتزی باعث زیبایی دوچندان ساک خرید می‌شود البته نمی‌توان نقش خدمات تکمیلی پس از چاپ نظیر سلفون، یووی موضعی، برجسته، اکلیلی، کلیشه برجسته، طلاکوب و ... را فراموش کرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «ساک دستی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ساک دستی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.