زمان مطالعه: 3 دقیقه
درباره محصولات بادی اینتکس بیشتر بدانید

درباره محصولات بادی اینتکس بیشتر بدانید

شاپ اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران عرضه کننده انواع اجناس بادی اورجینال شرکتی با قیمت ارزان به صورت پخش...

درباره محصولات بادی اینتکس بیشتر بدانید
درباره محصولات بادی اینتکس بیشتر بدانید

شاپ اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران عرضه کننده انواع اجناس بادی اورجینال شرکتی با قیمت ارزان به صورت پخش عمده و تک فروشی در ایران میباشد . از محصولات این شرکت میتوان به استخر بادی ، استخر پیش ساخته ، تشک بادی ، تخت بادی ، مبل شنی ، مبل هپی چیر ، کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره و یک نفره ، قایق بادی ، چادر مسافرتی اتوماتیک ، چادر عصایی و فنری ، جامپینگ بادی ، قلعه بادی ، جکوزی بادی ، پمپ برقی اینتکس ، پمپ دستی اینتکس ، موتور بنزینی قایق بادی ، موتور برقی قایق بادی ، پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری استخر ، وان بادی ، جلیقه شنا ، انواع لوازم جانبی و تجهیزات استخر آماده مانند قرص کلر مخصوص ضد عفونی کردن آب استخر ، شناور قرص کلر ، نردبان استخر ، عدم تاتامی یا زیر انداز فومی استخر پیش ساخته ، و بسیاری دیگر از دسته اجناس با قیمت ارزان در سایت اصلی اینتکس شاپ اینتکس اشاره کرد . مرکز اصلی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران تمامی خدمات پس از فروش اعم از گارانتی استخر پیش ساخته و نصب و راه اندازی استخر داخل زمین یا توکار توسط نصاب های مجرب ، تعمیرات انواع محصول اینتکس ، مشاوره و راه اندازی استخر آماده پرورش ماهی ، توجه داشته باشید تمامی محصولات با برند اینتکس و بست وی با کیفیت اصلی ارائه میگردد .

shop-intex
shop-intex
ویژگی تخت های بادی اینتکس

تخت بادی یک نفره و دو  نفره ویژه استفاده دائم است و کاملا طبی با رویه مخمل ضد تعریق ساخته شده تا در هنگام خواب نرم و راحت باشد و بدن شخص عرق نکند . جنس بدنه تخت از پی وی سی ضخیم و الیاف ابریشم به صورت عمودی طراحی شده که به جای فنر به کار رفته است و کم حجم تر و سبک تر میباشد . تخت های بادی intex را می توان به صورت تخت خواب دائم در منزل ، ویلا ، و محل کار برای تمامی اعضای خانواده استفاده کرد و از این محصول بادی اصلی intex که جا به جایی آن بسیار آسان است بهره برد . تخت خواب بادی کم جا ساخت شرکت اینتکس می باشد و دارای ساختاری طبی و راحت هستند که در بیشتر مواقع افراد بیمار نیز میتوانند استفاده کنند و بسیار هم مفید خواهد بود . از مزایا تخت خواب بادی می توان به وزن سبک ، حجم کم ، پر و خالی شدن در کمترین زمان و زیبایی ظاهری اشاره کرد . تخت های بادی یک نفره و دو نفره با ارتفاع زیاد مخصوص تمامی افراد ساخته شده اند و به وسیله پمپ برقی متصل به تخت پر و خالی میشوند .

درباره محصولات بادی اینتکس بیشتر بدانید
درباره محصولات بادی اینتکس بیشتر بدانید
ویژگی چادر های مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک ، عصایی ، فنری ، چادر هلال احمر بزرگ و کوچک ، خارجی و ایرانی همگی با پارچه های برزنتی ضد آب ساخته میشوند و میله های به کار رفته در چادر از بهترین نوع فنر و میله های فایبر گلاس خشک می باشد . از چادر های مسافرتی میتوان برای سفر های تفریحی و طولانی بهره برد . در برخی از چادر ها دارای پوشش دوم بر روی سقف میباشند که در زمان بارش باران باعث میشود که آب به داخل نفوذ نکند و از طرفی سرمای بیرون به داخل سرایت نکند . تمامی چادر های موجود در بازار  با برند های : اف ای تی fit ، چادر فخر ایران ، چادر فیت ، کیت خاوران ، سامسونگ ، آکسفورد ، کلمبوس ، کلمن ، شاتل ، بست وی ، اینتکس ، هاسکی ، چادر های میله ای ، و چادر صنعت خاوران به فروش میرسد . کلیه چادر های نامبرده از بهترین مارک های چادر هستند که کاملا ضد آب طراحی شده و اکثر آنها از نظر حجم و وزن کاملا سبک و کوچک هستند که به راحتی می توان آنها را حمل و جا به جا نمود . این چادر ها در اندازه های 2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 و 12 نفره تولید و با ابعاد و ارتفاع مختلف به بازار عرضه گردیده است .

علاقه‌مندان برای خرید محصولات اینتکس می‌توانند با شماره تلفن‌های 44381761 و 44381754 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به فروشگاه شاپ اینتکس به آدرس تهران - مرزداران ، خیابان ایثار پلاک 8 واحد 2 مراجعه کنند.

نظر خود را درباره «درباره محصولات بادی اینتکس بیشتر بدانید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره درباره محصولات بادی اینتکس بیشتر بدانید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.