زمان مطالعه: 2 دقیقه
لیست قیمت باربری

لیست قیمت باربری

در این قسمت برای شما درباره انواع باربری ها و حمل و نقل زمینی ، دریایی و هوایی نوشته ایم که لازم است برای شناخت حمل و نقل های جهانی و قیمت ها و چگونگی آنها، حتما این موارد را بدانید.

جابجایی کالا را از نقطه ای به نقطه دیگر را باربری می گویند . باربری نیز همانند اتوبار ممکن است درون شهری و برون شهری باشد. آسمونی در این بخش به معرفی لیست قیمت باربری می پردازد.

لیست قیمت باربری
لیست قیمت باربری

لیست قیمت باربری

انواع اتوبار

اتوبار ها نیز دارای انواع مختلفی هستند ، که در این بخش قصد داریم انواع اتوبار ها را معرفی نماییم :

اتوبار های درون شهری : اولین دسته اتوبار ها ، اتوبار های درون شهری هستند ، این نوع اتوبار ها همان طور که از نام آنها مشخص است . خدمات حمل نقل درون شهری را ارائه می دهند که خود آنها نیز دارای دسته بندی های مختلفی می باشد :

انواع اتوبار های درون شهری

اتوبار های درون شهری براساس استان ها و شهرستان های ایران دسته بندی میشوند

اتوبار های برون شهری : دسته دیگری از اتوبارها ، اتوبار های برون شهری هستند ، این نوع اتوبار ها خدمات حمل و نقل برون شهری را ارائه می دهند که این نوع اتوبار ها نیز خود دارای دسته بندی های مختلفی هستند :

انواع اتوبار های برون شهری

اتوبار های برون شهری نیز براساس ، شهر ، شهرستان و… دسته بندی میشوند

shipping-cost
shipping-cost

لیست قیمت باربری

هزینه باربری و اتوبار در تهران بستگی به عوامل متعددی دارد.که می تواند بین 50 تا مثلا 200 هزار تومان متغیر باشد.در این بخش قیمت های حدودی حمل بار و اثاثیه در تهران و همچنین به شهرستان ها برایتان جمع آوری شده است.

چیزی که لازم است بدانید این است که خدمات باربری درتهران همانند یک کالای خاص نیست که قیمتی مشخص داشته باشد.قیمت باربری بسته به نوع خدماتی که اتوبار مورد نظر ارائه می دهد و همچنین بر اساس عوامل مختلف دیگر متغیر بوده و نمی توان لیست کاملا دقیقی از قیمت خدمات باربری در تهران ارائه نمود.

قیمت باربری بر اساس نوع ماشین :

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت باربری تهران و حمل اثاثیه نوع وسیله نقلیه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد.

متداول ترین وسایل نقلیه حمل بار در تهران عبارتند از :

  • کامیون ( شامل خاور 808 و خاور 608 ، ماشین های هیوندا و ایسوزو )
  • وانت نیسان

قیمت باربری با کامیون در تهران نیز به سه صورت محاسبه می شود :

1- اگر داخل محدوده باشد؛ مثلا مبدا و مقصد هر دو در غرب تهران باشند ، مثل حمل بار و اسباب و از منطقه 5 به بخش هایی از منطقه 22 هزینه حمل بار با کامیون بین 100.000 تومان تا 120.000 تومان حساب می شود.

2- اگر در خارج از محدوده باشد؛ مثلا مبدا در غرب و مقصد در شمال یا شرق تهران باشد ، هزینه حمل بار بین 120.000 تا 150.000 تومان محاسبه می گردد.

3- حمل بار به شهرها و مناطق حومه تهران ؛ برای مثال اگر لازم باشد اثاثیه یا هر بار دیگری با کامیون از تهران به شهرهای اطراف مانند: کرج ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و.. منتقل شود بین 150.000 تا 200.000 تومان هزینه خواهد داشت.

قیمت باربری با وانت نیسان در تهران نیز به سه روش محاسبه می شود :

1- اگر داخل محدوده باشد؛ هزینه وانت نیسان بین 50.000 تا 70.000 تومان می شود.

2- اگر در خارج از محدوده باشد؛ هزینه حمل بار با نیسان بین 70.000 تا 100.000 تومان محاسبه می گردد.

3- حمل بار به شهرها و مناطق حومه تهران ؛ هزینه حمل اثاث و بار به شهرهای حومه تهران حدود 110.000 تا 150.000 تومان می باشد.

تاثیر زمان بر قیمت باربری:

مسئله بعدی در تعیین هزینه باربری در تهران مسئله زمان است ، برای مثال زمان استاندارد برای در اختیار داشتن کامیون 3 ساعت و برای نیسان 2 است که این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا بارگیری محاسبه می شود و در صورتی که مدت زمان بیشتر شود ممکن است هزینه باربری کمی بیشتر شود.

هزینه کارگر :

هزینه کارگر حمل بار نیز چیزی بین 30 تا 40 هزار تومان است که بسته به تعداد طبقات ممکن است کمی کم و زیاد گردد.

 

بهترین اتوبار و باربری های تهران

نظر خود را درباره «لیست قیمت باربری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره لیست قیمت باربری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.