زمان مطالعه: 3 دقیقه
ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی

ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی

ویترین و دکوراسیون مغازه نقش بسیار مهمی در جذب مشتری و در نتیجه درآمد دارد. آسمونی در این بخش راهنمای...
ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی
ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی

ویترین و دکوراسیون مغازه نقش بسیار مهمی در جذب مشتری و در نتیجه درآمد دارد. آسمونی در این بخش راهنمای دکوراسیون شال و روسری فروشی به همراه عکس هایی از ویترین مغازه های شال و روسری فروشی را برای شما عزیزان منتشر می کند.

مغازه ی شال و روسری خود را کجا تاسیس کنیم ؟ اولین گام و مهمترین گام در تاسیس مغازه تکفروشی شال و روسری محل قرار گیری و موقعیت فروشگاه است. تمامی زحمات روزانه شما از خرید و تهیه ی جنس ،‌ استخدام فروشنده ی خوب ،‌ دکور زیبای مغازه و .. نابود خواهد شد اگر محل مناسبی برای تاسیس فروشگاه تکفروشی شال و روسری خود در نظر نگیرید .. اما چه محلی برای مغازه مناسب است ؟؟

مستاجر یا مالک :

بهترین حالت این است که مالک مغازه ی خود باشید ، معمولا مغازه های خیلی خوب با پاخور خوب خیلی در دسترس نیست یا خود مالک از آن استفاده میکند ، یا مستاجر قبلی به راحتی از آن نخواهد گذشت یا آشنایان و اطرافیان مالک مغازه را از آن خود میکنند ، یا اگر مالک مادی و زرنگ باشد هر سال موقع تمدید فشار زیادی به مستاجر وارد میکند ... البته درصد  بسیار کمی از مغازه داران مالک هستند و نکات بالا نباید باعث دلسردی شود ، اما به هر حال یادآوری آن مهم بود .. هنگام اجاره ی مغازه به مالک خود دقت کنید ، از مستاجر قبلی ، مغازه های اطراف و ... بپرسید که چه تیپ آدمی است .. اگر خود او کاسب باشد ، یا مغازه را به قیمت بالاتر از فروش و سود آوری آن اجاره خواهد داد یا پس از زحمات شما و جا افتادن مغازه ، هنگام تمدید قیمتی طلب میکند که مجبور به تخلیه شوید و اسب زین کرده را خود سوار میشود .. البته این قانون کلی نیست و هستند افراد با وجدانی که خیر مردم و اطرافیان خود را میخواهند ...

shawl-scarf-showcase-shop-decoration
shawl-scarf-showcase-shop-decoration

پاخور : 

مهمترین نکته پاخور مغازه است ... چند نفر در ساعات مختلف روز از جلوی مغازه عبور میکنند ؟؟؟ اگر به فکر جذب مشتری و آمدن مشتری به قصد خرید از شما هستید ، کار غیر ممکنی نیست اما بدانید بسیار پر زحمت و طولانی مدت است و نکته مالک و مستاجری بسیار مهم .. پاخور خوب مغازه ، پاخوری است که افراد زیادی از جلوی مغازه عبور کنند ، هرچه افراد بیشتری عبور کنند احتمال فروش و شانس موفقیت بیشتر خواهد بود .. این نکته حیاتی است ..

دکور ، نور ، بو ، دما :

سه نکته ی موثر در تکفروشی ( عمده فروشی خط مشیء ها و سیاست های خاص خود را دارد) شال و روسری که مشتری را به خرید ترغیب میکند اول دکور زیبا که شامل قفسه های مرتب و چیدمان صحیح است .. دوم نور پردازی مناسب است ، نور پردازی لزوما پر نور بودن مغازه نیست ( قیمت برق خود هزینه است و باعث کاهش سودمی شود !) نور پردازی صحیح شامل تابش مناسب نور به قفسه ها ، ویترین ، اتاق پرو و آینه است برای این منظور میتوانید  از نور های متمرکز و لامپ های کم مصرف ( شبیه به هالوژن اما کم مصرف ) استفاده کنید. سوم بوی خوش و دمای مناسب مخصوصا در فصل گرما و سرماست ، استانهای شمالی و جنوبی که توریستی تر هستند باید دقت بیشتری کنند.

ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی
ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی

دسترس بودن :

دسترسی به مغازه نکته ی مهم بعدی است که هنگام انتخاب جای مغازه ی تکفروشی شال و روسری باید به آن دقت کنید .. آیا اگر مشتری شما بخواهد از هر جای شهر شما به مغازه ی شما بیاید ، به راحتی میتواند ؟ .. با مترو ؟ با تاکسی یا اتوبوس ؟ مشتریان در تمام نقاط شهر به محل فروشگاه شما دسترسی دارند ؟ و ...

جای پارک :

جای پارک در تهران تبدیل به مشکل بزرگی شده است .. اگر حوالی فروشگاه شما به راحتی جای مناسبی برای پارک ماشین گیر نیاید ، مشتری شما با مشکل روبرو خواهد شد .. جای پارک برای مراکز خرید اهمیت بیشتری دارد

مراکز خرید مجاور :

حوالی مغازه ی شما چه فروشگاه های دیگری هست ؟ .. آیا فروشگاه شال و روسری دیگری موجود است؟ آیا توان مقابله با رقیب خود را دارید ؟ رقیب شما مالک است یا مستاجر ؟ چقدر به منابع دست اول شال و روسری دسترسی دارد ؟ آیا میتواند با فروش قیمت پائین در فروش شما موثر یا سبب حذف شما شود ؟آیا فروشگاه لباس زنانه هست و مشتریهای آنها به مغازه ی شما هم مراجعه میکنند ؟ ....

پاسخ به سوالات بالا می تواند نقش موثر در فروش و سودآوری فروشگاه شال و روسری شما داشته باشد. پس دقت کنید پاسخ درست و دقیقی برای آنها پیدا کنید ..

shawl-scarf-showcase-shop-decoration
shawl-scarf-showcase-shop-decoration
ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی
ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی
shawl-scarf-showcase-shop-decoration
shawl-scarf-showcase-shop-decoration

 

نظر خود را درباره «ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ویترین و دکوراسیون مغازه شال و روسری فورشی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.