زمان مطالعه: 1 دقیقه
پشیمانی شراره رخام از تزریق ژل لب + بیوگرافی

پشیمانی شراره رخام از تزریق ژل لب + بیوگرافی

شراره رخام (زادهٔ 17 مرداد 1350 در تهران) بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و...

شراره رخام (زادهٔ 17 مرداد 1350 در تهران) بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی است.

فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی. دوره بازیگری را در کلاسهای کارگاه آزاد بازیگری گذراند.

 

با حضور در فیلمهای ملاقلی پور به سینما راه یافت. بازی در نقش امیربهادر در اپیزود اول فیلم نسل سوخته او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد. اما شاید با حضور در مجموعه تلویزیونی غریبه بود که شناخته شد. آخرین حضور سینمایی او بازی در نقش کوتاهی در فیلم نیکول کیدمن یا خانم لیلا حاتمی را خیلی دوست دارم که لب های باریکی دارند که من این فرم لب را خیلی دوست دارم.»

sharareh-rokham0 (2)
sharareh-rokham0 (2)

 وی همچنین افزود:«من برای تخلیه این ژل اقدام کرده ام و انشالله تا چند ماه دیگر این ژل به صورت کامل از لب هایم تخلیه خواهد شد.»

 و در پایان: «بعد از این اگر بخواهم در زمینه جراحی های زیبایی کاری انجام دهم یا کسی از دوستانم این کار را انجام دهد، از دکتر می خواهم که چند تا از بیمارانش را معرفی کند تا با آن ها صحبت کنیم و نظرشان را در مورد تجربه ای که با آن پزشک داشته اند، بدانیم.»

 

نظر خود را درباره «پشیمانی شراره رخام از تزریق ژل لب + بیوگرافی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره پشیمانی شراره رخام از تزریق ژل لب + بیوگرافی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.