زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی شهریار مغانلو

بیوگرافی شهریار مغانلو

شهریار مغانلو مهاجم سانتا کلارا پرتغال بود.

باشگاه پرسپولیس با «شهریار مغانلو» مهاجم سانتا کلارا پرتغال قرارداد بست.

شهریار مغانلو پس از فصل درخشانی که با زدن 13 گل در پیکان پشت سر گذاشت، در نقل و انتقالات تابستانی لژیونر شد و به سانتا کلارا پرتغال رفت، اما پس از نیم‌فصل حضور در لیگ برتر این کشور و پیشنهاد جدی پرسپولیس، تصمیم گرفت به ایران بگردد و با سرخ‌پوشان قرارداد امضاء کند.

در ادامه بیوگرافی وی را در آسمونی ببینید.

بیوگرافی شهریار مغانلو
بیوگرافی شهریار مغانلو

بیوگرافی شهریار مغانلو

شهریار مغانلو متولد 30 آذر 1373 در زنجان است.

این مهاجم بلند قامت، دو سال به‌عنوان بازیکن سرباز در ملوان انزلی حضور داشت و سه سال هم در پیکان بازی کرده است.

shahriyar-moghanlou
shahriyar-moghanlou

مغانلو در لیگ نوزدهم بهترین عملکردش را ارائه داد و در رده دوم جدول برترین گلزنان قرار گرفت تا با این عملکرد و پایان قراردادش با خودروسازان به پرتغال برود و بازیکن سانتا کلارا شود.

مغانلو در نیم‌فصل حضور در سانتا کلارا 11 بازی در لیگ برتر انجام داد و در دو مسابقه جام حذفی پرتغال به میدان رفت که طی این مدت توانست یک گل به ثمر رساند و روی یک گل موثر باشد. البته او فرصت زیادی برای خودنمایی و قرار گرفتن در ترکیب این تیم به دست نیاورد و نتوانست مثل فوتبال ایران در پرتغال جایگاه مدنظرش را کسب کند.

بیوگرافی شهریار مغانلو
بیوگرافی شهریار مغانلو

شهریار مغانلو در تیم پرسپولیس

شهریار مغانلو پس از اینکه با پیشنهاد تیم پرسپولیس مواجه شد، با رضایت سانتا کلارا مبنی بر حضور قرضی‌اش در جمع سرخ‌پوشان به تهران بازگشت و در 17 اسفند 1399به پرسپولیس پیوست. وی بعد از سپری کردن یک فصل در تیم پرسپولیس با سپاهان وارد مذاکره شد و به تیم سپاهان پیوست.

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی شهریار مغانلو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی شهریار مغانلو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.