زمان مطالعه: 1 دقیقه
شاه کش در سینمای ایران

شاه کش در سینمای ایران

فیلم شاه کش یک درام معمایی است که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است و مرگی مشکوک را بازگو می کند.

شاه کش فیلمی به نویسندگی و کارگردانی وحید امیرخانی می باشد. این فیلم یک اثر سینمایی جذاب در ژانر فیلم های پلیسی و دلهره آور است که در سینمای ایران کمتر شاهد آن بودیم. در این مطلب فیلم شاه کش را به شما معرفی می کنیم. با آسمونی همراه باشید.

 

شاه کش که یک درام معمایی- اجتماعی است یکی از متقاضیان سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بود که از راهیابی به این رویداد جا ماند. این فیلم اثری جنایی به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه ‌کنندگی عباس نادران می باشد که محصول سال 1396 است. داستان این فیلم در برف و کولاک می گذرد و تا حدی بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است که یک مرگ مشکوک را بازگو می کند.

بازیگران فیلم شاه کش عبارتند از: مهناز افشار، هادی حجازی فر، مهدی کوشکی، علی رضا کمالی، فرید سجادی حسینی، پیمان مقدمی و مجید صالحی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان شاه کش: در روزی برفی و در یک هتل ییلاقی نزدیک پیست اسکی، منصور وارد هتل شده و با جنازه مرموزی از بدن زنی روبرو می‌شود که نیمی از آن را گرگ خورده است. جنازه ظاهرا مربوط به همسر منصور است. در پی این اتفاق او همه ساکنین هتل را که شامل دو نیروی پلیس نیز می‌شود به گروگان می‌گیرد.

اکران فیلم شاه کش

برای دانلود فیلم روی لینک زیر کلیک کنید:

DOWNLOAD

 

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «شاه کش در سینمای ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره شاه کش در سینمای ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.