چگونه هزینه اینترنت خود را کاهش دهیم؟ بهترین راه برای کاهش هزینه های گزاف اینترنت
چگونه هزینه اینترنت خود را کاهش دهیم؟ بهترین راه برای کاهش هزینه های گزاف اینترنت

دنیای مدرن امروزی زندگی همه ما را تحت الشعاع قرار داده و اینترنت یکی از جنبه های این مدرنیزه شدن است. در این روزها تقریبا شخصی وجود ندارد که از اینترنت استفاده نداشته باشد. همه ما در محیط کار یا خانه به نوعی با اینترنت در ارتباط هستیم. نیاز حیاتی ما به اینترنت گاهی چنان شدت می یابد که پرداخت هزینه های نجومی آن را فراموش می کنیم. با ما همراه شوید تا از پرداخت مبالغ هنگفت در ماه برای اینترنت رهایی یابید. با پیشرفت گوشی های هوشمند، اپراتورهای تلفن های همراه داخلی به عرضه اینترنت روی آورده اند، اما قیمت این سرویس های اینترنتی بسیار زیاد است. ممکن است شما هم با این مشکل روبرو شده باشید که با قبض های نجومی ماهیانه از طرف اپراتورهای تلفن همراه مواجه می شوید و یا هزینه های گزافی را برای خرید بسته اینترنت به صورت ماهیانه پرداخت می کنید. گاهی ممکن است بسته های شما پس از اتمام به طور خودکار تمدید شده و این فاجعه با قبض های گزاف در پایان ماه شما را شوکه خواهد نمود. اما راه فرار از پرداخت چنین هزینه هایی چیست؟ در زیر نمونه هایی از قیمت اینترنت اپراتورهای تلفن های همراه را بیان می کنیم: 24 گیگ

(12گیگابایت+12گیگابایت شبانه) ماهیانه 50000 تومان 7 گیگ ماهیانه 24000 تومان همانطور که مشاهده می کنید این اپراتورها نسبت به حجم ارائه شده قیمت های بالایی از شما دریافت می کنند. اما چگونه هم اینترنت پر سرعت و با حجم بالایی داشته باشیم و هم قیمت مناسب و منصفانه ای را بابت آن پرداخت کنیم؟ برای چنین کاری تنها کافیست تلفن ثابت خود را مجهز به اینترنت پر سرعت ADSL نمایید. شما می توانید تنها با درصدی از مبالغی که در ماه برای اینترنت سیم کارت خود می پردازید از سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL شبدیز استفاده نمایید.

حال با دقت پیشنهاد ما را دنبال کنید. در ادامه به بررسی بسته های اینترنت پرسرعت ADSL شرکت شبدیز می پردازیم. شرکت شبدیز به شما بسته ای با سرعت 8 مگابیت و 160 گیگابایت ترافیک بین الملل را با قیمت ماهیانه 50 هزار تومان ارائه می کند. در واقع با پرداخت همان هزینه، 6.5 برابر حجم ترافیک بیشتر از اینترنت همراه شما دریافت می کنید. حالا شما اگر از همین سرویس برای سایت های داخلی همانند پی سی دانلود، دی جی کالا، ورزش3 و ... استفاده کنید میزان حجم شما به 4 برابر ارتقا یافته یعنی به میزان 640 گیگ می توانید از سایت های داخلی استفاده و دانلود کنید. با این اوصاف قیمت هر گیگ برای شما 78 تومان خواهد بود که تقریبا مبلغی ناچیز است. این در حالی است که اگر شما از سایت های دانلود فیلم طرف قرارداد شبدیز استفاده نمایید می توانید به صورت بی نهایت رایگان فیلم دانلود کرده و یا آنلاین ببینید. یکی از مزیت های دیگری که می توان برای این سرویس با سرویس های اینترنت همراه بیان کرد این است که شما با پرداخت این مبلغ می توانید کل خانواده از این اینترنت استفاده کنید. (توجه داشته باشید برای اینترنت های همراه میبایست هر نفر از خانواده جداگانه بسته های اینترنتی برای خود خریداری کند که به مراتب هزینه های گزافی در برخواهد داشت.) یکی از مزیت های دیگر این است که تمامی سرویس های اینترنت پر سرعت ADSL شبدیز دارای تعرفه شبانه می باشند. لازم به ذکر است می توان با خرید اشتراک های سه ماهه، شش ماهه و یکساله این هزینه ها را بسیار بیشتر کاهش داد. (حال فرض کنید که می خواهید همین سرعت 8 مگابیت را برای یکسال بگیرید. برای بسته یکساله شما 7680 گیگ اینترنت با قیمت 510 هزار تومان خواهید داشت که قیمت هر گیگ 66 تومان خواهد شد.) توجه داشته باشید بعد از اتمام تمام حجم شما، اینترنت شما قطع نخواهد شد! فقط سرعت شما کاهش پیدا خواهد کرد که شما می توانید با خرید هر گیگ 2 هزار تومان اینترنت خود را به سرعت قبل بازگردانید.

shabdiznet
shabdiznet

سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL شبدیز با سرعت های بیشتر نیز برای شما آماده به خدمت رسانی است. در بسته های 16 مگابیتی برای یک ماه 2000 گیگ حجم با قیمت 80 هزار تومان فراهم شده که قیمت هر گیگ تنها 40 تومان خواهد می باشد. دیگر خرید بسته های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه را با قیمت های نجومی گیگی 3 هزار تومان فراموش کرده و خط تلفن خانگی خود را مجهر به اینترنت پرسرعت ADSL شبدیز نمایید و برای هر گیگ تنها 40 تومان بپردازید.

چگونه هزینه اینترنت خود را کاهش دهیم؟ بهترین راه برای کاهش هزینه های گزاف اینترنت
چگونه هزینه اینترنت خود را کاهش دهیم؟ بهترین راه برای کاهش هزینه های گزاف اینترنت
shabdiznet
shabdiznet
چگونه هزینه اینترنت خود را کاهش دهیم؟ بهترین راه برای کاهش هزینه های گزاف اینترنت
چگونه هزینه اینترنت خود را کاهش دهیم؟ بهترین راه برای کاهش هزینه های گزاف اینترنت
shabdiznet
shabdiznet

مزایای سرویس های اینترنت پرسرعت ADSL شبدیز: ارائه حجم ترافیک داخل ایران بیش از دو برابر سایر شرکت ها دارای پکیج ویژه شبانه ترافیک رایگان از سرویس های پخش و دانلود فیلم طرف قرارداد قیمت ارزان ترافیک تا هر گیگابایت 40 تومان شما می توانید هم اکنون با ثبت نام از طریق لینک زیر از سرویس های اینترنت پرسرعت و متمایز شبدیز در سرتاسر کشور استفاده نمایید:

http://my.shabdiznet.com/landing/adsl-registration

شبدیز را در فضای مجازی با آدرسهای زیر دنبال کنید : https://www.instagram.com/shabdiztelecom

https://t.me/shabdiztelecom

وب سایت #شبدیز: https://www.shabdiznet.com

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید : 02141723000 - 02632601

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چگونه هزینه اینترنت خود را کاهش دهیم؟ بهترین راه برای کاهش هزینه های گزاف اینترنت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چگونه هزینه اینترنت خود را کاهش دهیم؟ بهترین راه برای کاهش هزینه های گزاف اینترنت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.