زمان مطالعه: 1 دقیقه
شابی شیک، دکوراسیون ترند 2020

شابی شیک، دکوراسیون ترند 2020

شابی شیک یکی از سبک های طراحی دکوراسیون داخلی است که از سبک های سوئدی و فرانسوی الهام گرفته است و فضایی درخشان و صمیمی در خانه ایجاد می کند.

امروزه دکوراسیون شابی شیک به یکی از سبک های پرطرفدار بین افراد به ویژه خانم ها تبدیل شده است. اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید با آسمونی همراه باشید تا با این سبک پرطرفدار آشنا شوید.

 

اگر عاشق رنگ های خنثی هستید، از سبک شابی شیک بسیار لذت خواهید برد! شابی شیک از دهه 1980 توسط راشل اشول به دنیای دکوراسیون داخلی معرفی شده است و امروزه به یکی از پر طرفدار ترین سبک ها تبدیل شده است.

سبک شابی شیک (shabby chic) نرمی و لطافت خاصی دارد و از رنگ های سفید و پاستلی در آن استفاده می شود. در این سبک از مبلمان آنتیک و روستایی با رنگ های ملایم، وسایل عتیقه، لوستر های بزرگ و پارچه های گلدار و توری شکل استفاده می شود که ظرافت و شادابی خاصی در فضای خانه ایجاد می کند. این سبک را می توان به عنوان ترکیبی از ظاهر قدیمی کلبه های روستایی انگلیسی و سبک کلاسیک معرفی کرد.

شابی شیک، دکوراسیون ترند 2020
شابی شیک، دکوراسیون ترند 2020

سبک شابی شیک از کشور های اروپای مرکزی الهام گرفته است و شباهت هایی نیز به سبک بوهمین که قبلا در آسمونی به آن اشاره کرده ایم دارد. اگر قصد تغییر دکوراسیون با هزینه مناسب و رنگ های خنثی مانند سفید، پاستلی و سرد را دارید این سبک به شما پیشنهاد می شود. اگر به فضای پر نور و درخشان علاقه دارید، می توانید بر اساس این سبک از پرده های حریر و نازک و مبلمان روشن که غالبا پارچه های چروک و منظم دارند در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

shabby-chic-decoration-trend-in-2020
shabby-chic-decoration-trend-in-2020

در دکوراسیون شابی شیک جزئیات اهمیت زیادی دارند. مجسمه های انتیک، شمع های معطر، اکسسوری های بزرگ و قدیمی و آینه های عتیقه بیشتر در این سبک استفاده می شوند که به طور کلی فضایی قدیمی و صمیمی در خانه ایجاد می کند.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «شابی شیک، دکوراسیون ترند 2020» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره شابی شیک، دکوراسیون ترند 2020 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.