زمان مطالعه: 4 دقیقه
خرید بک لینک چیست؟ مزایا و معیاب خرید بک لینک تضمینی

خرید بک لینک چیست؟ مزایا و معیاب خرید بک لینک تضمینی

خرید بک لینک یعنی شما در ازای پرداخت یک هزینه به سایت های دیگر که ممکن است همکار شما باشند و یا سایت های غیر...

خرید بک لینک یعنی شما در ازای پرداخت یک هزینه به سایت های دیگر که ممکن است همکار شما باشند و یا سایت های غیر مرتبط، لینک سایت خود را در آن سایت ها قرار میدهد. اما اینکار بسیار تخصصی و حساس میباشد و اگر خرید بک لینک توسط یک متخصص سئو انجام نشود ممکن است سایت شما برای همیشه از نتایج گوگل حذف شود ولی اگر بصورت صحیح انجام شود موجب بهبود رتبه و جایگاه شما در گوگل خواهد شد.

گوگل برای رتبه دادن و تعیین جایگاه سایت ها در نتایج قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد، علت سخت گیری گوگل بر روی این قوانین، نمایش بهترین نتیجه به کاربران میباشد و اگر نتواند نتیجه بهتر و سایت مناسب را به کاربران نمایش دهد ، دیگر کسی از گوگل استفاده نمیکند (دقیقا علت استفاده نکردن از بینگ و یاندکس و یاهو همین مورد میباشد)

3 فاکتور اصلی گوگل برای رتبه دهی به سایت ها:



  1. محتوا
  2. الگوریتم هوش مصنوعی Rank Brain
  3. لینک

معیار های رتبه دهی گوگل بسیار زیاد میباشند اما اصلی ترین معیار هایی که بیشترین تاثیر را بر روی نمایش سایت در نتایج گوگل دارند 3 مورد بالا میباشد.

1.بحث محتوا، که خود بسیار تخصصی تر میباشد و برای تولید محتوا نیز سایت ها و خدمات زیادی هستند که میتوانند شما را به هدف خود برسانند و محتوای مطابق با قوانین گوگل را برای شما تولید بکنند

2. این مورد بیشتر به رفتار کاربر در سایت شما و نحوه عملکرد و تعامل کاربر و نرخ خروج و رابط کاربری و سرعت لود و... مربوط میباشد که این نیز خود نیاز به یک بررسی توسط متخصص سئو را دارد که این سرویس نیز توسط سایت seokar.com انجام میشود.



  1. این مورد قیقا موضوع مقاله ما میباشد، که مربوط به خرید بک لینک میباشد

یکی از اصلی ترین و تاثیر گزار ترین مواردی که بعد از طراحی سایت باید پیگیری آن انجام شود وهیچ وقت هم در انجام مراحل آن تعطیلی نداشته باشیم، لینک های سایت میباشند.

خرید بک لینک چیست؟ مزایا و معیاب خرید بک لینک تضمینی
خرید بک لینک چیست؟ مزایا و معیاب خرید بک لینک تضمینی

انواع لینک چیست؟ لینک های خوب (که به لینک های اطلاق میشود که بر روی سئوی سایت ما تاثیر مثبت دارد و موجب میشود که رتبه و جایگاه ما در گوگل بهبود پیدا کند)

لینک های بد (به لینک هایی گفته میشود و که بر روی سئوی سایت ما و رتبه و جایگاه ما در گوگل هیچ تاثیر مثبتی ندارد و حتی موجب افت رتبه سایت هم خواهد شد)

بهتر است که نوع لینک ها توسط سئوکار تشخیص داده شود چون این کار تخصصی میباشد و ممکن است که مدیریت سایت بر اساس ظاهر و طراحی و گرافیک سایت نظر خود را مطرح بکند اما این معیار برای یک سئوکار متفاوت میباشد و میتواند یک تحلیل بسیار دقیق تر و بهتر از سایت شما را داشته باشد.

seokar
seokar


خرید بک لینک چیست؟ مزایا و معیاب خرید بک لینک تضمینی

اگر لینک هایی که گرفته میشود جزو دسته لینک های خوب (که در بالا توضیح داده شد) باشند این لینک ها موجب بهبود رتبه سایت شما میشوند اما اگر اشتباها شما در خرید بک لینک از لینک های اسپم و مخرب استفاده بکنید موجب افت رتبه سایت شما خواهد شد.

هر چند روز های جایگزینی هم برای خرید بک لینک هستند که این روش ها نیز بسیار توصیه میشوند اما در بعضی از اوقات شما نیاز دارید تا حتما بابت لینک هایی که به سایت شما داده میشوند یک هزینه ای را پرداخت بکنید.

چند روش جایگزین برای بک لینک های خوب: یکی از متداول ترین و ساده ترین این روش ها فعالیت در انجمن ها و شبکه های جتماعی سئومحور هستند (منظور شبکه های اجتماعی میباشد که بر روی سئوی سایت شما تاثیر مثبت دارند، همانند سایت medium.com یا لینکدین و...) یا نوشتن و تولید پست مهمان جهت انتشار در سایت های دیگر (این مورد بصورت پولی در ایران انجام میشود که به آن رپرتاژ آگهی هم گفته میشود)

ثبت سایت در دایرکتوری های هدف و تولید محتوا به عنوان منبع و گرفتن لینک از سایت های رقبا از سایر روش های دیگر جهت جایگزین کردن با خرید بک لینک میباشند.

چرا خرید بک لینک را توصیه میکنیم؟

وقتی که شما از یک سایت مرتبط با حوزه فعالیت خود که رتبه و جایگاه مناسبی در گوگل دارد با اعتبار دامنه بالا (دامین آتوریتی) که سایتی اسپم نمیباشد ( spam score) پایین و بصورت مزرعه لینک هم نیست (سایت که تعداد لینک های خروجی بسیار زیادی داشته باشد) بدون شک خرید بک لینک از این سایت موجب بهبود رتبه شما خواهد شد.

مشکلات خرید بک لینک :

خرید بک لینک یک کار تخصصی میباشد که حتما باید توسط یک شخص سئوکار انجام شود وگرنه سایت شما توسط گوگل جریمه خواهد شد و حتی احتمال آن نیز میباشد که از نتایج گوگل کلا حذف شوید. بخاطر همین اگر با سئو و نحوه آنالیز لینک ها آشنایی ندارید توصیه میکنیم که به هیچ عنوان خودتان اینکار را انجام ندهید و حتما با یک متخصص سئو صحبت بکنید تا برای شما درباره خرید یا نخریدن بک لینک تصمیم گیری بکند و سایت هایی که ممکن است برای سئوی شما تاثیر مثبت داشته باشند را به شما معرفی بکند.

5 معیار اصلی در خرید بک لینک:

1. آتوریتی اعتبار دامنه بالا باشد 2. لینک های خروجی آن سایت کم باشد 3. صفحه یا سایت مربوطه اسپم نباشد یا در جریمه گوگل نباشد 4. متن لینک (انکر تکست) با توجه به قوانین سئو انتخاب شود(ترکیبی از کلمات کلیدی و اسم برند و...) 5. بصورت یکباره و همزمان انجام نشود (ترجیحا توسط انسان انجام شود نه رباط)

با در نظر گرفتن معیار های بالا میتوانید درباره خرید بک لینک یا نخریدن بک لینک تصمیم گیری بکنید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر توسط سئوکار دارید میتوانید به سایت seokar.com مراجعه بکنید تا راهنمایی شوید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «خرید بک لینک چیست؟ مزایا و معیاب خرید بک لینک تضمینی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره خرید بک لینک چیست؟ مزایا و معیاب خرید بک لینک تضمینی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.