زمان مطالعه: 3 دقیقه
ویژگی های مهم بهترین سئوکار ایران

ویژگی های مهم بهترین سئوکار ایران

ویژگی های یک کارشناس سئو ماهر چیست؟ سئوکار خوب چه شاخصه هایی دارد؟ با کمک یک سئو کار خوب به صفحه اول گوگل راه پیدا می کنید.

سئو سایت، روش های افزایش رتبه الکسا، یا روش های کلی تر برای بهبود سئو و ویژگی های آموزش خوب سئو و نتایج آن و همچنین بسیاری از مطالب دیگر، موضوعاتی بودند که قبلا در پورتال آسمونی به آنها پرداخته شده است..

اما این بار میخواهیم شخصی که مسئول سئو سایت است را بررسی کنیم و خصوصیات وی را بیان کنیم. قبل تر نیز درباره انواع سئوکار توضیح داده ایم اما این بار در آسمونی میخوانید که اگر دنبال یک سئوکار هستید، باید دقیقا انتظار چه خصوصیاتی را از وی داشته باشید.

ویژگی های سئوکار خوب
ویژگی های سئوکار خوب
  1. سئوکار خوب، کلمات کلیدی را بلد است. وی در بررسی کلمات کلیدی بسیار هوشمندانه برخورد میکند.
  2. سئوکار خوب، یک سئوکار صادق است. هیچوقت یک شبه به صفحه اول گوگل راه پیدا نمیکنید؛ بنابراین او هم هیچوقت چنین قولی نمیدهد. اما اگر بنا بر سریع بودن این روند باشد احتمالا سئو کلاه سیاه انجام میدهد و اگر نمیدانید سئو کلاه سیاه چیست، قبلا در آسمونی راجع به آن گفته ایم.
  3. سئوکار خوب، به روز است و از ترندها آگاهی کامل دارد. پیگیر الگوریتم های گوگل است، میداند هر مطلب برای چه روز و ساعتی برای انتشار مناسب تر است.
  4. تمام ابزار های سئو را میشناسد و آن ها را به کار میگیرد.
  5. سئوکار خوب، رفتار کاربران را نیز تحت نظر دارد. حتی شاید اغراق نباشد بگوییم مانند روانشناس ها قبلیت تحلیلی عالی بر رفتار کاربر شما دارد! برای این امر ابزار به خصوصی چون google analytics لازم است که با ورود به این ابزار باید سئو کار شما بتواند تاحدودی بررسی رفتار کاربران سایت شما را انجام دهد؛ ضرورت این کار برای این است که تقاضای کاربر و مخاطب و آنچه بیشتر از دیگر موارد مورد جستجو قرار میگیرد را پیدا کنیم.
  6. سئوکار خوب، محتوا سایت شما را میشناسد و قابلیت تولید یا بررسی محتوا موثر را برای شما دارد، البته که وظیفه تولید محتوا بر عهده سئوکار نیست و سئوکار تنها موظف است به تیم تولید محتوا خط مشی دهد. در واقع تعیین استراتژی کلی برای تولید محتوای موثر به عهده سئوکار است.
  7. سئوکار خوب، ویژگی هایی مانند هدینگ، تایتل و دیسکریپشن، متن جایگزین برای تصاویر، تایتل برای لینک و ویژگی های دیگر یک وبسایت موفق را بررسی و فراهم میکند. وی همچنین میتواند بک لینک سازی موثر انجام دهد.
  8. سئوکار خوب، از هزینه تبلیغات آگاهی نسبی دارد و همواره در انجام تبلیغات به شما کمک میکند و مشاور شما خواهد بود.
  9. سئوکار خوب خودش را میتواند جای کاربر شما بگذارد. وی میتواند تصور کند تجربه کاربری برای سایت شما چگونه بوده و چگونه خواهد بود. به عبارتی مانند نکته 6 باید به رفتار کاربر در سایت شما توجه کامل را داشته باشد و طبق نیاز مخاطب عمل کند.
  10. سئوکار خوب اطلاعات عمومی بالایی دارد، در جامعه به طور مستمر حضور داشته و از پیچ و خم های آنچه مردم به دنبال آن هستند خبر دارد و زیرکانه همان ها را به کار میبندد تا به مرور سایت شما بیشتر از همیشه دیده شود! سئوکار درصورت لزوم حتی قابلیت تحلیل بازار را نیز دارد.
  11. سئوکار خوب، حواسش به همه چیز هست. یعنی میداند الگوریتم های گوگل متغیرند، رقبا در حال پیشرفت، پسرفت و یا تغییرند، نیازها و عرضه های متغیرند پس راهکارهای سئو باید متغیر باشند.
  12. سئوکار خوب، فقط باهوش نیست، کنجکاو هم هست. بسیاری از نکاتی که به بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک میکند، نکاتی ریز هستند و تنها افرادی میتوانند آنها را پیدا کنند که خودشان نکته سنج باشند و دقت و کنجکاوی را در ذهن خود پرورش داده باشند.
  13. سئوکار خوب، صبر و طاقت فراوانی دارد. ممکن است اول فکر کنید که خب این کار هم ساده است؛ تعدادی قائده دارد که یاد بگیریم همه میتوانیم انجامش دهیم. اما فقط این نیست که مهم است، سئوکار ها مجبورند برای رسیدن به نتایج عالی، حتما صبور باشند. چراکه به نتیجه رسیدن تمام کارهای انجام شده توسط کارشناس سئو، در حالت عادی ماه ها طول میکشد.
  14. سئوکار خوب، به زبان انگلیسی مسلط است. سئو دانشی بسیار نوپا در کشور ما میباشد و به عنوان یک سئوکار بهتر است از ترفند های بیشتری زودتر از بقیه سئوکار ها مطلع شوید. وب انگلیسی زبان ها در زمینه سئو معمولا خیلی جلوتر از سئو ایرانی هاست، بنابراین بهتر است سئوکار مورد نظر شما انگلیسی بداند تا بتواند مطالب انگلیسی و دست اول را نیز برای خود تحلیل کند.
  15. سئوکار خوب، جاسوس نیست، اما رقیبان سایت شما را خوب میشناسد! وی حواسش به امور و محتوا و حتی انتخاب کلمات در این سایتها هست.

نتیجه گرفتن از تمام اینها، مانند آپولو هوا کردن است!

 

نظر خود را درباره «ویژگی های مهم بهترین سئوکار ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ویژگی های مهم بهترین سئوکار ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.