زمان مطالعه: 2 دقیقه
روش های ارسال پیام های تبلیغاتی

روش های ارسال پیام های تبلیغاتی

روش های مختلفی برای ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی وجود دارد که شما می توانید با انتخاب یکی از این روش ها...

روش های مختلفی برای ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی وجود دارد که شما می توانید با انتخاب یکی از این روش ها پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید ، انتخاب هر یک از روش های ارسال پیام های تبلیغاتی بستگی به نیاز شما دارد و نوع ارسال تاثیری در کیفیت ارسال نخواهد داشت. آسمونی در این بخش روش های ارسال پیام های تبلیغاتی را معرفی می کند.

روش های ارسال پیام های تبلیغاتی
روش های ارسال پیام های تبلیغاتی



روش های ارسال پیام های تبلیغاتی

روش های ارسال پیام های تبلیغاتی به شهر یا محدوده خاص :

برای اینکار می توانید از ماژول ارسال هدفمند استفاده کنید و مثلا استان تهران ، شهر اسلامشهر را انتخاب کنید و یا هر استان و شهر دیگری و یا اینکه یک منطقه کدپستی را در شهرهای بزرگ ، مثل تهران ، مشهد و … انتخاب کنید و به آن محدوده یا منطقه پیامک مورد نظر خود را ارسال کنید .

روش های ارسال پیام های تبلیغاتی به تفکیک مشاغل خاص :

یکی از ماژول هایی که داخل سامانه های پیامک تدارک دیده شده است ، ارسال بر اساس اصناف مختلف می باشد ، با استفاده از این ماژول می توانید یک شغل خاص را انتخاب کنید و به آن پیامک ارسال کنید ، بانک شماره موبایل این بخش از جاهای مختلفی نظیر ، اتحادیه ها ، روزنامه ها ، اینترنت و … جمع آوری شده است و ممکن است که درصد کمی از این شماره ها مربوط به آن شغل نباشد، چون ممکن است که اشخاص شماره موبایل خود را واگذار کرده باشند ، اما این درصد شاید کمتر از 5 درصد کل شماره ها باشد .

sending-sms-advertising
sending-sms-advertising

روش های ارسال پیام های تبلیغاتی براساس سن و جنسیت :

امکان ارسال بر اساس سن و جنسیت توسط پردیس همراه اول پشتیبانی می شود و در حال حاضر فقط اپراتور 5000 این خدمات را ارائه می دهد ، یعنی برای ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت باید ابتدا یک خط 5000 تهیه نمایید ، هزینه خط 5000 بسیار اندک بوده و در کمتر از 5 دقیقه فعال می شود ، تنها مشکلی که در ارسال بر اساس سن و جنسیت وجود دارد این است که به دلیل مسائل امنیتی پس از ارسال هیچ گزارش یا خروجی دلیوری یا حتی خروجی شماره ها به صورت کلی داده نمی شود .

روش های ارسال پیام های تبلیغاتی به بانک شماره موبایل خودتان :

این روش از بهترین و موثرترین روش های ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد ، زیرا قطعا بانک شماره موبایلی که شما از مشتریانتان جمع آوری کرده اید ، برای شما کاربرد بیشتری خواهد داشت و مشتریان شما قطعا تمایل دارند که از شما پیامک دریافت نمایند ، با استفاده از ماژول ارسال پیامک ساده می توانید شماره موبایل های خود را در کادر مربوطه کپی کنید و اقدام به ارسال نمایید .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روش های ارسال پیام های تبلیغاتی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روش های ارسال پیام های تبلیغاتی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.