زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی سلما ارگچ

بیوگرافی سلما ارگچ

سلما از اهالی ترک‌ های آلمان است که جدای بازیگری، یک مدل، طراح، فیلولوژیست، روانشناس و پزشک هم می باشد.

سلما ارگچ (selma ergec) یکی از بازیگران معروف ترکیه است. در ایران، او با سریال حریم سلطان شناخته شد. وی در فیلم ایرانی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی بازی می کند. در ادامه با آسمونی باشید.

سلما ارگچ در مست عشق
سلما ارگچ در مست عشق

سلما ارگچ در مست عشق

سلما ارگچ در نقش کرا خاتون، همسر مولانا در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی بازی می کند. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، حسام منظور و هانده ارچل ارشاره کرد. داستان فیلم «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد.

بیوگرافی سلما ارگچ
بیوگرافی سلما ارگچ

درباره سلما ارگچ

بیوگرافی سلما ارگچ سلما ارگچ متولد 1 نوامبر 1978 در هام، آلمان است. سلما از اهالی ترک‌ های آلمان است که جدای بازیگری، یک مدل، طراح، فیلولوژیست، روانشناس و پزشک هم می باشد. سلما به مدت 3 سال در دانشگاه وستفالی ویلهلم، مونستر به تحصیل در رشتهٔ پزشکی پرداخت و سپس در دانشگاه فرن‌یونی هاگن در رشته‌های فلسفه و روانشناسی تحصیلات خود را تکمیل کرد. او در سال 2000 میلادی پا به عرصهٔ مدلینگ گذاشت.

سلما ارگچ در حریم سلطان
سلما ارگچ در حریم سلطان

سلما ارگچ در حریم سلطان

سلما ارگچ بیشتر به خاطر بازی در نقش خدیجه سلطان در سریال حریم سلطان شهرت پیدا کرد. نام اصلی سریال (سدهٔ باشکوه) است که به دوران سلطنت سلطان سلیمان قانونی اشاره دارد و این مجموعهٔ تلویزیونی، توطئه‌ها و دسیسه‌هایی را که در حرمسرا و دربار او روی می‌داد به تصویر می‌کشد. سلما در این سریال، خدیجه خواهرتنی سلیمان قانونی و عمه سلیم دوم بود.

سلما ارگچ بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق + بیوگرافی و تصاویر
سلما ارگچ

سلما ارگچ به زبان‌ های آلمانی، ترکی، انگلیسی، فرانسوی و تا حدودی ایتالیایی تسلط دارد. همسر وی جان اوز نام دارد و آنها صاحب یک فرزند هستند.

سلما ارگچ و همسرش جان اوز
سلما ارگچ و همسرش جان اوز
سلما ارگچ در کنار مریم اوزرلی و نور فتاح أوغلو
سلما ارگچ در کنار مریم اوزرلی و نور فتاح أوغلو
selma-ergec
selma ergec
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی سلما ارگچ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی سلما ارگچ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.