زمان مطالعه: 3 دقیقه
فروش زمین در شمال

فروش زمین در شمال

خرید و فروش ویلا در متل قو و نمک آبرود و همینطور خرید و فروش ویلا در نوشهر و رویان تا بابلسر نسبت به دیگر شهرهای شمالی کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خرید و فروش ملک در شمال ، در بیشتر موارد شامل خرید و فروش ویلا در شمال ، خرید و فروش آپارتمان در شمال ، خرید و فروش زمین در شمال میباشد که ما در این بخش آسمونی توضیحاتی در مورد فروش زمین در شمال، خرید و فروش زمین در شمال و به طور کلی خرید و فروش ملک در شمال را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

فروش زمین در شمال
فروش زمین در شمال

خرید زمین در شمال و فروش زمین در شمال نیز به سه دسته از زمین های ساحلی و زمین های جنگلی و زمین های تجاری تقسیم بندی میشوند که به طور مختصر به شرح ذیل میباشند.

فروش زمین ساحلی در شمال ، شامل فروش زمین ساحلی داخل شهرک با متراژ و قواره های 200 تا 200 متر با مشخصات و امتیازات شهرک ساحلی و یا زمین های ساحلی مستقل به صورت پراکنده و با متراژ زمین های اصولا بالای 100 متر تا چند هکتار میباشند.

فروش زمین جنگلی نیز شامل ، زمینهای فروشی جنگلی داخل شهرک با متراژ 200 تا 2000 متر و یا زمین های بیرون از شهرک و به صورت زمین یک و مستقل تقسیم و با متراژ زمین های 300 تا چند ده هکتار و با قیمت های مختلف قابل تفکیک میباشند.

فروش زمین تجاری در شمال ، که بیشتر قابلیت تجاری با بر ساحلی در ظلع شمال جاده و یک سر وصل به جاده سراسری و سر دیگر متصل به ساحل و یا بر جنگلی در ظلع جنوب جاده بوده که بیشتر قابلیت تجاری و برای استفاده برندها و مراکز خرید شناخته شده و فست فودها مورد استفاده قرار میگیرند و بسته به موقعیت و نوع زمین با قیمت از متری 400 تا متری 4 میلیون تومان متفاوت میباشند.

sell-land-north
sell-land-north

در مجموع خرید و فروش ویلا در متل قو و نمک آبرود و همینطور خرید و فروش ویلا در نوشهر و رویان تا بابلسر نسبت به دیگر شهرهای شمالی کشور از اهمیت بیشتر و معروفیت شناخته شده ای برخوردار بوده و بیشتر اشخاصی که به دنبال خرید ویلا و زمین و آپارتمان و یا معاوضه ویلا و ملک و زمین در شمال هستند ، بیشتر متل قو و نوشهر و نمک آبرود را مورد انتخاب و خرید و تهاتر و معاوضه خود در نظر میگیرند.

خرید ویلا در شمال ، در مورد ویلاهای فروشی در شمال که میتوان به دو دسته شامل ویلاهای فروشی ساحلی و یا ویلاهای فروشی جنگلی تقسیم کرد.

فروش ویلا ساحلی در شمال ، که خود نیز به دو دسته ویلاهای فروشی ساحلی داخل شهرک یا در بیرون از بافت شهری و یا ویلاهای ساحلی داخل شهرک در محدوده شهر و نزدیک به شهر و دسته دوم شامل ویلاهای فروشی مستقل به صورت خصوصی و دربست در بیرون از شهرک و بافت شهری و یا ویلاهای ساحلی مستقل نزدیک به شهر و بافت شهری با امکانات کامل شهری که قابل تفکیک هستند .

دسته اول شامل فروش ویلا ساحلی داخل شهرک ، که این دسته از ویلاها درون مجموعه ای محصور شده با عنوان شهرک با امنیت کامل و دارای نگهبانی شبانه روزی جهت حفظ و حراست ویلا ساحلی و پرسنل خدماتی جهت انجام امور سرویس دهی و رسیدگی به محوطه شهرک و همچنین ویلاهای ساحلی موجود در شهرک با مدیریت واحد هستند ، و قیمت ویلاهای فروشی ساحلی داخل شهرک در مناطق معروف در شمال عموما بسته به متراژ زمین و قدمت و عمر بنا ویلا و نوع شهرک متفاوت میباشد .

دسته دوم از ویلاهای ساحلی شامل ، ویلاهای ساحلی مستقل و خصوصی میباشند که این دسته از ویلاها بیرون از شهرک و عموما به صورت ویلاهای تکی و مستقل میباشند که در کنار هم و نزدیک دریا و ظلع شمالی جاده شمالی واقع شده و از نظر قیمت بسته به نوع سازه و متراژ بنا و عمر و موقعیت ویلا متفاوت میباشند .

در مورد ویلاهای فروشی جنگلی داخل شهرک نیز مانند ویلاهای ساحلی داخل شهرک با امنیت کامل و قیمت متفاوت وجود دارند ، و فروش ویلاهای جنگلی مستقل نیز مانند ویلاهای ساحلی مستقل و طبق موارد بالا بوده و از لحاظ قیمتی میتوان گفت که قیمت ویلا ساحلی در بیشتر موارد به دلیل ارزش زمین ساحلی این دسته از ویلاها نسبت به ویلای جنگلی از بها و ارزش بیشتری در شمال برخوردار هستند .

فروش آپارتمان در شمال ، که بیشتر آپارتمان های فروشی در شمال در بافت شهر و محدوده شهری واقع شده و به صورت پراکنده آپارتمان ساحلی و جنگلی در اطراف شهر و در بافت روستا نشین شهر مربوطه واقع و با قیمت های متفاوت و با فروش نقدی و یا معاوضه آپارتمان با ملک هم قیمت آپارتمان ساحلی و یا جنگلی در شهرهایی چون تهران و اصفهان و مشهد نیز قابل معاوضه و تهاتر میباشند .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «فروش زمین در شمال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره فروش زمین در شمال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.