زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترمیم بینی عمل شده - secondary rhinoplasty

ترمیم بینی عمل شده - secondary rhinoplasty

کسانی که تجربه بدی از عمل جراحی بینی خود دارند و قصد انجام دوباره آن را دارند معمولا انتظارات بسیار بالایی...

ترمیم بینی عمل شده - secondary rhinoplasty
ترمیم بینی عمل شده - secondary rhinoplasty

کسانی که تجربه بدی از عمل جراحی بینی خود دارند و قصد انجام دوباره آن را دارند معمولا انتظارات بسیار بالایی برای ترمیم آن دارند و به همین دلیل برای انجام عمل دوباره بینی حساسیت بیشتری به خرج می دهند. آسمونی در این بخش مطالبی در مورد عمل ترمیم بینی عمل شده برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید

در بعضی موارد ممکن است که عیبی در بینی عمل شده وجود نداشته باشد اما فرد تصور می کند بینی اش دارای مشکل شده است. اغلب این افراد بینی دلخواه خود را نمی توانند توصیف کنند، چنین کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام مجدد عمل بینی ( secondary Rhinoplasty ) نیستند.

نکته دیگری که بسیار اهمیت دارد این است که آیا ترمیم بینی تا چه میزان باعث بهبود وضعیت می شود و آیا نتیجه آن بیمار را راضی خواهد کرد؟

جهت ارزیابی این مسئله، مهم است توجه شود که آیا توصیف بیمار از شرایط موجود و بینی واقع بینانه و منطقی است یا خیر. در صورتی که انتقادات بجا و به مورد بود و توقعات بیمار نیز منطقی بود در آن صورت می توان با در نظر گرفتن همه شرایط بیمار، وی را کاندید جراحی بینی ثانویه Secondary Rhinoplasty نمود.

secondary-rhinoplasty
secondary-rhinoplasty

یک نکته دیگر که اهمیت دارد این است که اگر بیمار تصاویر قبل از عمل خود را نیز داشته باشد یا تصاویری مانند عکس های خانوادگی که چهره فرد را به وضوح نشان می دهد را همراه داشته باشد برای ارزیابی بیشتر این افراد کمک کننده است.

اصولا ما سوال نمی کنیم که چه کسی شما را عمل کرده است. در مواردی که این سوال مطرح می شود دلیل این است که در صورتی که جراح اولیه توان عمل جراحی ثانویه را داشته باشد ترجیح می دهیم بیمار را به پزشک اولیه ارجاع دهیم. ممکن است این سوال ایجاد شود که چه جراحانی برای جراحیهای ترمیمی واجد شرایط هستند عموما گفته می شود که جراحان در 5 سال اول کارشان یاد می گیرند که چه طور عمل کنند. (دوره تسلط در تکنیک های عمل جراحی).

5 سال دوم فرا می گیرند که چه مواردی را برای عمل انتخاب کنند. (دقت در انتخاب بیماران) و در 5 سال سوم یاد می گیرند چه مواری را عمل نکنند که این دوره بلوغ کاری جراح را نشان می دهد که از این مرحله به بعد بهتر است دست به جراحیهای ترمیمی و بازسازی بزنند.

ترمیم بینی عمل شده - secondary rhinoplasty
ترمیم بینی عمل شده - secondary rhinoplasty

مشکل ترین بیماران ثانویه مربوط به کسانی است که علاوه بر بد شکلی های موجود یا پوست آسیب دیده و کوچک است که گاهی در برخی از این بیماران مثل بیماران بازسازی بینی ممکن است نیاز به ترمیم و تامین پوست از ناحیه پیشانی و غیره نیاز باشد که توضیحات لازم به بیمار و همراهان داده می شود.

خیلی از بیماران ثانویه که بینی شان خیلی کوچک شده است، پوست بینی شان هم خیلی کوچک و سفت شده است. این بیماران عمدتا نیاز به ماساژ پوست دارند که باعث شود پوست نرمی و شلی قابل قبولی پیدا کند تا قابلیت عمل مجدد رینوپلاستی ثانویه و انجام پیوند غضروف های لازم و نیز متناسب کردن بینی را داشته باشند.

ثبات روحی و روانی بیماران در اعمال جراحی زیبایی بینی اعم از اولیه و ثانویه از شرایط اساسی و تعیین کننده است وقتی بیماری دارید که شخصا مشکلات را به درستی تشخیص می دهد و می داند چه می خواهد تکلیف تا حد زیادی در صورتیکه شرایط فیزیکی بینی از نظر پوست و غضروف و ... قابل قبول است مشخص است. ولی وقتی فردی شخصا نمی داند چه مشکلی وجود دارد و چه می خواهد کار برای ما جراحان بسیار سخت تر می گردد.

نظر خود را درباره «ترمیم بینی عمل شده - secondary rhinoplasty» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ترمیم بینی عمل شده - secondary rhinoplasty فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.