زمان مطالعه: 1 دقیقه
مکان هایی دیدنی در ژاپن که توریست ها از وجود آن ها اطلاعی ندارند

مکان هایی دیدنی در ژاپن که توریست ها از وجود آن ها اطلاعی ندارند

ژاپن به خاطر جاذبه‌های گردشگری محبوبش، میان توریست‌ها شناخته شده است: کوه فوجی، شهرهای توکیو و کیوتو و...

ماهی، می‌توانید از رستوران‌های سرپایی سوشی غذا بخرید. این رستوران‌ها به شما جایی برای نشستن نمی‌دهند ولی ماهی‌های با کیفیت به قیمتی مناسب عرضه می‌کنند. می‌توانید یک بشقاب از غذای مورد علاقه‌تان را انتخاب و خریداری کنید و بعد هر جا که دوست دارید، آن را میل کنید.

scenic-places-in-japan-that-tourists-are-not-aware-of-its-existence(3)
scenic-places-in-japan-that-tourists-are-not-aware-of-its-existence(3)

تاکاراگاوا اونسن اسنکاکو

ژاپن به نام اونسن‌هایش (حمام) معروف شده است. اونسن‌ حمامی عمومی است که در فضاهای دیدنی قرار دارد. حمام در هوای باز یا روتن بورو هم شبیه به حمام‌های معمولی است با این تفاوت که معمولا در یک هتل سنتی ژاپن قرار می‌گیرد. تاکاراگاوا اونسن اسنکاکو جایی زیبا و لوکس است که در مرکز طبیعت واقع شده است. برای وارد شدن به این حمام‌ها قواعدی وجود دارد. به عنوان مثال همه باید کاملا دوش بگیرند و بعد به اونسن وارد شوند. وقت گذرانی در این فضاها روش خیلی خوبی برای آشنا شدن با فرهنگ ژاپنی‌ها است.

scenic-places-in-japan-that-tourists-are-not-aware-of-its-existence(2)
scenic-places-in-japan-that-tourists-are-not-aware-of-its-existence(2)

تراس برنج

تراس برنج در خیلی از کشور‌های جنوب شرقی آسیا مثل ویتنام و ژاپن دیده می‌شود. سفری کوتاه به مناطق بیرون از شهر، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در چنین محیطی می‌تواند تجربه‌ی خیلی خوبی برای مسافران باشد. این تراس‌ها در ماه‌های خاصی از سال صحنه‌های نفس‌گیری خلق می‌کنند. در پاییز این برنج‌ها رسیده هستند و به رنگ زرد و طلایی دیده می‌شوند. تابستان فصل رویش دوباره‌ی برنج است و مناظر به رنگ سبز تازه‌ای در می‌آیند. بارش برف در زمستان تمام تراس‌های برنج را از برف می‌پوشاند و در بهار این تراس‌ها پر از آب می‌شوند.

scenic-places-in-japan-that-tourists-are-not-aware-of-its-existence(5)
scenic-places-in-japan-that-tourists-are-not-aware-of-its-existence(5)

اگر علاقه به گردش دارین یا اگر دوست دارین با نقاط دیدنی تو دنیا بیشتر آشنا بشین میتونید اطلاعات جالب از نقاط گزدشگری در سراسر دنیا رو در آسمونی قسمت گردشگری دنبال کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مکان هایی دیدنی در ژاپن که توریست ها از وجود آن ها اطلاعی ندارند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مکان هایی دیدنی در ژاپن که توریست ها از وجود آن ها اطلاعی ندارند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.