زمان مطالعه: 1 دقیقه
انواع شال گردن های زنانه مناسب فصل سرد سال

انواع شال گردن های زنانه مناسب فصل سرد سال

روزهای سرد پاییزی و زمستانی وقت پوشیدن لباس های گرم همانند شال گردن است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

شال گردن یکی از لباس های مخصوص فصل پاییز و زمستان است. با آسمونی همراه باشید تا انواع شال های گرم، زیبا و با استایل مناسب برای این فصول را معرفی کنیم.

1- رنگین کمان

شال گردن های زنانه
شال گردن های زنانه

شال گردن های زنانه   رنگ هایی مانند آبی، بنفش، صورتی، نارنجی و زرد خردلی تنها برای فصل تابستان نیست بلکه می توان این رنگ های جذاب و انرژی بخش را در پاییز و زمستان نیز استفاده کرد تا گرما و حرارت خاصی به تیپ شما بیفزاید.  

2- طرح پتویی

شال گردن های زنانه
شال گردن های زنانه

شال گردن های زنانه   شال های پتو مانند و ابریشمی ممکن است چیز جدیدی نباشند، اما مدل های جدیدی که دارای طراحی زیبا، رنگین، خال خالی و نیز تک رنگ هستند همراه شلوار های جین و کت های زمستانی، جلوه‌ای زیبا به شما خواهند بخشید.

3- چهارخونه

شال گردن های زنانه
شال گردن های زنانه

شال گردن های زنانه   مدل های تازه به بازار آمده شال های چهارخونه یا تارتان که دارای طیف های متنوع و ترکیب رنگ های غیر منتظره هستند جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد.  

4- خز دار

شال گردن های زنانه
شال گردن های زنانه

شال گردن های زنانه   شال گردن های خز مصنوعی با رنگ هایی در طیف بنفش و قرمز علاوه بر اینکه گرمای لذت بخشی را در هوای سرد به شما می بخشد، جذابیت و محبوبیت ویژه‌ای بین افراد خوش پوش و خوشتیپ دارد. اختصاصی آسمونی مطالب پیشنهادی:

روش های بستن شال گردن‌ مردانه

زمستان امسال شالگردن تان را اینجوری انتخاب کنید

راهنمای انتخاب مدل کیف و کفش

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «انواع شال گردن های زنانه مناسب فصل سرد سال» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره انواع شال گردن های زنانه مناسب فصل سرد سال فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.