زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین شرکت های تولید و نصب داربست

بهترین شرکت های تولید و نصب داربست

در انتهای این مطلب از آسمونی خواهید دانست که برای ساخت و ساز و مرمت ساختمان ها به چه مدل داربستی میتوانید اعتماد کنید و بهترین شرکت های داربست و تولید و نصب دا

ویژگی یک داربست خوب چیست؟

اول از همه بپرسیم، داربست چیست؟

داربست یک سازه چوبی یا فلزی برای دسترسی به نقاط دشوار به هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها و سازه‌ها می‌باشد.

داربستها که از میله‌های فلزی و چوبی ساخته می‌شوند گاه به عنوان تکیه‌گاه برای بخشی از دیگر سازه‌ها هم بکار برده می‌شوند. ساخت داربست ها مهارت ویژه‌ای نیاز دارد زیرا در صورت فروریختن یک داربست خطر تلفات جانی بسیار زیاد است. بنابراین شرکت های مختلفی تولید و نصب داربست را به صورت تخصصی و اصولی به عهده گرفته اند. در بسیاری موارد به خاطر عدم رعایت اصول مهندسی در ساخت داربستها و یا استفاده از مواد اولیه نامرغوب و حتی در مراحل نصب مشکلات جبران ناپذیری رخ می‌دهد؛ بنابراین تولید و نصب داربست می‌توان گفت از حساسیتی به اندازه عمل‌های جراحی برخوردار خواهد بود!

داربست
داربست


بهترین شرکت های داربست
در تولید و نصب داربست تمام موارد بالا را رعایت می‌کنند و از خطرات احتمالی با کمترین هزینه جلوگیری خواهند کرد. البته انواع داربست و قیمت های حدودی را نیز در ادامه این مطلب از آسمونی خواهیم نوشت تا بتوانید به راحتی شرکت معتمد خود را پیدا کنید.

داربست های فلزی قالباً بصورت لوله های 6متری، 3متری و قالب و بست تشکیل می‌شوند. لوله هایی با متراژهای کوچکتر و بزرگتر نیز در نصب داربست کاربرد دارند.

یکی از ویژگی های داربست خوب: فاصله مناسب با بدنه که معمولاً 30cmm است.

در بعضی مواقع نیز به دستور بنا و یا معمار و مهندسین مربوطه نسبت به نوع انجام کار در روی بدنه فاصله ها کم یا زیاد می‌شوند.

انواع داربست:

انواع داربست
انواع داربست

 

  • داربست مثلثی:
داربست مثلثی
داربست مثلثی

از  فریمهای مثلثی تشکیل شده که به صورت نر و ماده به یکدیگر متصل می‌شوند و در کفراژبندی دال یا تیر و همچنین پلها به کار می‌روند. فریم این نوع داربست در سه نوع 5/0 و75/0 و 1 متری تولید می‌شوندکه با قرار دادن سرجکهای قابل رگلاژ در قسمت بالای این داربست ها برای هر ارتفاعی قابل تنظیم می‌‌باشند. عرض فریم‌های داربستی مثلثی 120 سانتی‌متر می‌باشد که می‌تواند دارای مقاطع افقی مثلثی یا مربعی باشد.

  • داربست چکشی ستاره ای:
داربست و پله
داربست و پله

داربست چکشی ستاره ای پایه‌های قائم و مهارهای افقی در اندازه‌های مختلف تشکیل شده است. پایه های این نوع داربستها در طولهای 3 ، 5/2 ، 5/1 و 1 و 5 متر تولید می‌شوند . با قرار دادن سرجک‌های قابل رگلاژ در قسمت بالائی و پایه جکهای قابل رگلاژ در قسمت پائین داربست برای هر ارتفاع و اختلاف ترازی قابل تنظیم می‌باشد. نصب مهارهای افقی بر پایه‌های داربست به سادگی و با ضربه چکش امکان‌پذیر می‌باشد و اتصال پایه‌های داربست به یکدیگر با مغزی و پین میسر خواهد شد.

  • داربست کاسه ای:
داربست کاسه ای
داربست کاسه ای

داربست کاسه ای از پایه‌های قائم و مهارهای افقی در اندازه‌های مختلف تشکیل شده است. پایه های این نوع داربستها در طولهای 3 ، 2/4 ، 1/8 ، 1/2 ، 0/6 متر تولید می‌شوند. با قرار دادن سرجک‌های قابل رگلاژ در قسمت بالائی و پایه جکهای قابل رگلاژ در قسمت پائین داربست برای هر ارتفاع و اختلاف ترازی قابل تنظیم می‌باشد. نصب مهارهای افقی بر پایه‌های داربست به سادگی و با ضربه چکش امکان‌پذیر می‌باشد و اتصال پایه‌های داربست به یکدیگر با مغزی و پین میسر خواهد شد.

خدمات شرکت های داربست

خدمات شرکت های داربست میتواند شامل موارد زیر باشد:

  1. تولید و نصب که از اصلی ترین وظایف شناخته شده و معمول این شرکتهاست.
  2. راهنمایی خریدار و متقاضی داربست طبق تجربیات و شرایط مختلف و ویژگی داربستها
  3. خمکاری ، پرسکاری ، ماشین کاری
  4. گالوانیزه داربست
  5. هماهنگی بارگیری و تحویل داربست
  6. ارائه قیمت های به روز و واقعی به مشتری
داربست
داربست

قیمت داربست

قیمت انواع داربست به قیمت مواد اولیه از جمله فلزات که روزانه مورد تغییر قرار میگیرد بستگی دارد. به طور مثال بسیاری از شرکت های تولید و نصب داربست که داربست های فلزی تولید میکنند روزانه نرخ آهن را وارد قیمت گزاری های اجناس خود میکنند و طبق قیمت آهن قیمت تعیین میکنند. بنابراین یکی از عوامل بسیار تاثیرگزار بر قیمت لوله داربستها همین تغییر قیمت و نرخ آهن در بازار است.

حدود قیمت داربست را میتوان از هر لوله 200,000 تومان به بالا براورد کرد. این قیمت تحت فاکتورهایی چون ضخامت و جنس و طول لوله های داربست کاملا متغیر است لیکن برای قیمت روز باید با شرکت مورد نظر در ارتباط باشید.

همچنین هزینه حمل و نقل داربست ها و یا حتی تمایل شما برای اجاره داربست نیز در قیمتها میتواند موثر باشد.

اعتبارسنجی شرکت داربست

شرکت های تامین کننده فولاد ایران معمولا در سطح اینترنت شناخته شده اند و خریداری داربست از چنین شرکتهایی میتواند کیفیت خدمات را تضمین کند. لیکن بسیاری شرکت های دیگر نیز هستند که کارگاه و یا وبسایت واقعی دارند. بسیاری نیز در این وبسایت هااینماد) کسب کرده اند و شرکت های ثبت شده با آدرس و شماره تلفن واقعی هستند که آسمونی توصیه میکنند چنین مواردی را در نظر بگیرید.

نظر خود را درباره «بهترین شرکت های تولید و نصب داربست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین شرکت های تولید و نصب داربست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.