زمان مطالعه: 1 دقیقه
سامانه نظارت ارز ، سنا

سامانه نظارت ارز ، سنا

آسمونی : همان گونه که پیش از این نیز مکررا از سوی منابع مختلف اعلام گردیده است سامانه سنا با هدف گردآوری...
بانک مرکزی، اطلاعات معاملاتی خود اعم از فروش و خرید را در این سامانه به ثبت می رسانند که از میانگین این معاملات و نرخ های ثبت شده، رقم میانگینی محاسبه و اعلام می شود که به آن نرخ سنا اطلاق می شود به عبارت دیگر این نرخ ها میانگین یا متوسط نرخ خرید و فروش ارز، بر مبنای معاملات ثبت شده در سامانه سنا توسط صرافی های مجاز کل کشور است.

سامانه نظارت ارز ، سنا

سامانه نظارت ارز ، سنا
سامانه نظارت ارز ، سنا

این نرخ ها در واقع نوعا بیانگر نرخ ارز ها در معاملات بازار آزاد می باشند چرا که شامل قریب به اتفاق مبادلات ارزی هموطنان می باشد.

در همین راستا و با توجه به اهمیت نرخ ارز برای اقتصاد کشور، در کلیه سطوح و در تمامی جوانب و با عنایت به اینکه فعالان اقتصادی و تجاری کشور به طور مرتب در حال رصد و کسب اطلاع از نرخ لحظه ای ارز ها می باشند مدیران وب سایت ها، سامانه های آنلاین و پایگاه های خبری، به طور مستمر اقدام به پوشش و اعلام نرخ ارزها در رسانه های ذیل مدیریت خود نموده اند که این فرآیند بعضا به دلیل نبود بسترها، ابزارها و امکانات مقتضی با چالش یا نقصان هایی همراه بوده است.

ابزارهای سه گانه ذیل تلاشی جهت ایجاد این بستر پایدار و امن و رفع نقصان های مذکور است.

از طریق 3 روش پیشنهادی زیر امکان دستیابی به نرخ های سامانه سنا به طور زنده برای کلیه فریم ورک ها، زبان های برنامه نویسی، سی ام اس ها و .... با هر سطح تخصص و مهارتی فراهم می گردد.

در پایان شایان ذکر است که این سرویس ها به طور رایگان در اختیار عموم همکاران و کاربران قرار داده می شود و تا انتها نیز به همین منوال و سیاق، ارائه خواهد گردید و استفاده از آنها واجد هیچ گونه هزینه ای نخواهد بود.

جهت استفاده از این سامانه از لینک زیر استفاده نمائید :

https://www.sanarate.ir

نظر خود را درباره «سامانه نظارت ارز ، سنا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سامانه نظارت ارز ، سنا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.