زمان مطالعه: 3 دقیقه
قطار فدک با پنج ستاره در مسیر تهران قم میدرخشد!

قطار فدک با پنج ستاره در مسیر تهران قم میدرخشد!

فرقی نمی کند اهل سفر و گردشگری هستید یا نه، اما تقریبا برای هرکسی سفر با قطار یکی از جذابترین روش های سفر است....
فرقی نمی کند اهل سفر و گردشگری هستید یا نه، اما تقریبا برای هرکسی سفر با قطار یکی از جذابترین روش های سفر است. حرکت برروی ریل های راه آهن، دیدن مناظر طبیعت از پنجره قطار و شنیدن صدای نوستالژیک قطار برروی ریل! همه جاذبه های رویایی است که در سفر با قطار وجود دارد.

البته در این نوشتار قصد رویاپردازی نداریم، بلکه می خواهیم به بررسی قطار های فدک و خرید بلیط قطار در مسیر تهران قم بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

سفر از قم به تهران با قطار های فدک با اینکه فاصله تهران تا قم بسیار کوتاه است و بسیاری افراد این مسیر را هرروز رفت و آمد می کنند، اما خیلی ها هم حوصله ترافیک و جاده و سفر با خودرو ها را ندارند. به خصوص که در ناوگان ریلی کشور قطارهای بسیار پیشرفته و عالی اضافه شده و راحتترین سفر ممکن را برای شما به ارمغان می آورند.

اما برویم به سراغ بررسی مسیر قطار تهران قم! در این مسیر قطاری واگن ها و شرکت های مختلفی درحال ارائه خدمات به مسافران هستند و می توانید قطار های مختلفی را برای سفر انتخاب کنید. قطارهای اتوبوسی و کوپه ای از یک تا 5 ستاره، قطارهایی کاملا معمولی و یا حتی لاکچری! همه چیز به انتخاب و سلیقه شما بستگی دارد.

قطار فدک با پنج ستاره در مسیر تهران قم میدرخشد!
قطار فدک با پنج ستاره در مسیر تهران قم میدرخشد!


برنامه حرکت قطار تهران قم حجم بسیاری از نیروی کار در تهران و افراد در شهرهای اطراف و نزدیک به تهران هستند. قم هم یکی از همین شهرهاست و به قدری این دو شهر به یکدیگر نزدیک اند و مردم در این بین رفت و آمد دارند، که حتی می توان این دو را یکی دانست!

به همین دلیل هم در برنامه ریزی های شهر در این دو استان متفاوت، هدف ارائه بهترین شیوه های راه های سفری و دسترسی به مردم کشور بوده است. در مسیر قطار تهران قم هم خوشبختانه چینین سیاستی در دستور کار قرار گرفته و شاهد حضور بهترین شرکت های قطاری در این مسیر کوتاه هستیم.

یکی از قطار های بسیار خوبی که در مسیر قطار تهران قم مشغول به خدمت رسانی است، قطار فدک تهران قم است. اگر در مورد قطارهای فدک اطلاعات زیادی ندارید، باید گفت که این مجموعه یکی از بهترین شرکت های قطاری در کشور است و بهترین خدمات قطاری را در اختیار مسافران قرار می دهد.

samtik-train-qom
samtik-train-qom


خرید بلیط قطار قم تهران و بالعکس، سفر با فدک پنج ستاره قم از سال های گذشته، امکان خرید بلیط قطار قم از شرکت فدک برای مقصد تهران فراهم شده است. قطار فدک از جمله بهترین قطارهای 5 ستاره کشور است و خدمات بسیار مطلوبی دارد. از جمله خدماتی که در سفر با قطار های فدک در تمام مسیرهای قطاری کشور در اختیار شما قرار می گیرد، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

·         قابلیت حرکت با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت

·         عایق های صوتی و حرارتی جهت حذف صداهای مزاحم و افزایش سطح کیفی سفر

·         تزئینات داخلی لوکس و مدرن به منظور جریان هوای تازه در واگن به منظور ایجاد شرایط آسایش مسافران

·         قابلیت تنظیم دمای قضای داخل کوپه از 22 تا 26 درجه در تابستان و زمستان

·         سامانه صوتی و تصویری با قابلیت انتخاب و نمایش مجموعه ای از فیلم ها و موسیقی های روز

·         تخت ها، در مقایسه با دیگر قطار ها بزرگتر هستند

·         امکان کنترل دمای در هر کوپه به صورت مجزا

·         سرو غذاهای خارجی مطابق با ذائقه و سلیقه ایرانی

·         سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وکیوم

·         ارائه خدمات توسط مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده

البته تمام خدمات قطارهای فدک مواردی که در بالا گفته ایم، نیستند. محبوبیت قطار های فدک فقط در شعار نیست، در عمل هم سفر با فدک 5 ستاره می تواند بهترین تجربه سفری شما باشد.

ساعت حرکت قطار تهران قم با توجه به حجم رفت و آمد ها و مبادلات بین این دو شهر، برنامه ریزی شهری بدین صورت بوده است که در تمام ساعات روز امکان استفاده از قطار در مسیر تهران قم وجود داشته باشد. اولین قطار در مسیر تهران قم در ساعت 5:30 دقیقه صبح حرکت خود را آغاز می کند.

خوشبختانه شرکت های قطاری بسیار زیادی هم در این مسیر برای خدمت رسانی به مردم درحال فعالیت هستند. پس فرقی نمی کند قصد سفر در چه ساعتی از شبانه روز را داشته باشید، قطارهای تهران قم همیشه در حال خدمت رسانی اند، با توجه به امکانات ارائه شده و توجه به قیمت بلیط قطار فدک این قطار می تواند بهترین انتخاب شما برای سفر باشد.

قطار فدک با پنج ستاره در مسیر تهران قم میدرخشد!
قطار فدک با پنج ستاره در مسیر تهران قم میدرخشد!


قطارهای فدک تنها برای مسیر تهران قم نیست! فکر نکنید که به دلیل نزدیکی قم به پایتخت بهترین خدمات قطار به این مسیر اختصاص داده شده است. قطارهای فدک در مسیر های تهران مشهد و بالعکس، شیراز مشهد، تهران شیراز و بسیاری مسیرهای دیگر وجود دارند و در تلاشند تا تمام آحاد جامعه امکان استفاده از بهترین خدمات قطاری را داشته باشند.

سفر با قطار از تهران به قم می توانید گزینه بسیار مناسبی برای سفر شما باشد، چرا که حتی در این مسیر کوتاه هم می توانید با استفاده از قطار های فدک، آسایش کامل داشته باشید و به استراحت بپردازید.
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «قطار فدک با پنج ستاره در مسیر تهران قم میدرخشد!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره قطار فدک با پنج ستاره در مسیر تهران قم میدرخشد! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.