زمان مطالعه: 2 دقیقه
بررسی گلکسی اس 7اج سامسونگ

بررسی گلکسی اس 7اج سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند شناخته می شود که تاکنون محصولات بزرگی را در بازار عرضه داشته و توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند.

آشنایی با گلکسی اس 7اج سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برندهای مطرح تولیدکننده تلفن هوشمند شناخته می شود که تاکنون محصولات بزرگی را در بازار عرضه داشته و توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند. این کمپانی هر سال نسل جدید اسمارتفون های سری گلکسی A، گلکسی S، گلکسی نوت و برخی دیگر می پردازد تا طرفدارا با محصولات جدید سامسونگ آشنایی پیدا کرده و مدل موردنظر را خریداری کنند. در این میان سری گلکسی اس نه تنها پرچمدار بوده، بلکه طراحی و مشخصات بزرگی برای آنها در نظر گرفته می شود. یکی از ویژگی های بارز آنها مشخصات رده بالا بوده و موجب می شود تا عملکرد آسانی را در برنامه‌ها داشته باشد.

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از این سری یعنی گلکسی اس 7اج آشنا سازیم که در طراحی و مشخصات قابل توجه است. قطعا چنین مقاله می‌تواند شما را با آن بیشتر آشنا سازد: طراحی و ساخت گلکسی اس 7اج در ظاهر پریمیومی و لوکس به نظر می رسد و هنگامی که آن را بدست می گیرد احساس کیفیت بالا ساخت به خوبی کسب می شود. بدنه ترکیبی از فلز و شیشه ساختار مستحکم و جذابی به آن بخشیده است. ابعاد این دستگاه 150*72*7.7 میلیمتری بوده و وزن آن به 157 گرم می‌رسد. چنین ابعاد و وزنی باتوجه به بدنه فلز و شیشه ای گلکسی اس 7اج جای تعجبی باقی نمی گذارد. هنگام بدست گرفتن دستگاه وزن بالای آن بسیار احساس نمی شود و هنگام احساس نیست کیفیت بالا را تصور می توان کرد. با تمامی این تفاسیر گلکسی اس 7اج در بخش طراحی و ساخت بی نظیر بوده و سامسونگ سعی کرده بهترین را برای آن در نظر گیرد.
صفحه نمایش یکی از قسمت های قابل توجه گوشی های هوشمند سامسونگ، صفحه نمایش باکیفیت آنهاست. از این رو گلکسی اس 7اج نیز شامل این ویژگی شده و به نمایشگر 5.5 اینچی 1440x2560 پیکسلی QHD مجهز است. این نمایشگر تراکم پیکسلی 534ppi داشته و نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز 76 درصدی بوده که طراحی گلکسی اس 7اج را قابل توجه ساخته است. با پوشش شیشه گوریلاگلس 4، گلکسی اس 7اج در برابر هر آسیبی محفوظ بوده و در زمینه نمایشگر اسمارتفونی قابل توجه است.

 

samsung-galaxy-s7-edge
samsung-galaxy-s7-edge

عملکرد و قدرت گلکسی اس 7اج به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 820  مجهز بوده که فرکانسی 2.1 گیگاهرتزی داشته و در کنار تراشه گرافیکی Mali-T880 MP12 قادر است عملکرد بالایی از خود نشان دهد. حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت و برخی دیگر، پیکربندی سخت افزاری بزرگی را برای گلکسی اس 7 رقم خورده است. بنابراین باید در زمینه سخت افزار گلکسی اس 7 را یک گوشی هوشمند پرچمدار قابلی دانست که قادر است بیشتر از انتظارات عمل کند. دوربین قسمت دوربین در هر گوشی هوشمندی اهمیت داشته و گلکسی اس 7اج نیز از این حیث دست کمی از دیگر رقبا ندارد. یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، پشتیبانی از HDR، قابلیت تصویربرداری پانوراما و تصویربرداری 2K به کار گرفته شد و در بخش جلو نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با کیفیت تصویربرداری 1080 پیکسلی در نظر گرفته شد.

با چنین پیکربندی دوربینی می توان انتظارات بسیاری از گلکسی نوت 7 داشته و یک اسمارتفون دوربین محور است. باتری گلکسی اس 7اج به پک باتری 3600 میلی آمپری مجهز است که می تواند 25 ساعت پی در پی به مکالمه پرداخته و 65 ساعتی را به پخش موسیقی خواهد پرداخت. چنین پکی طول عمر باتری بالایی را برای این پرچمدار سامسونگ به وجود می آورد که ساعت ها کاربر می تواند آن را به کار گیرد. نتیجه گیری گلکسی اس 7اج یک گوشی هوشمند کامل بوده که چه در بخش دوربین و چه در بخش سخت افزار دست کمی از رقبا نداشته و توانسته یکی از برترین گوشی های هوشمند سال 2016 لقب گیرد. با تمامی این تفاسیر گلکسی اس 7  ارزش خرید بالایی داشته و می تواند بیش از انتظارات عمل کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بررسی گلکسی اس 7اج سامسونگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بررسی گلکسی اس 7اج سامسونگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.