زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ

نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و...

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. آسمونی در این بخش به معرفی کوتاهی از شرکت سامسونگ می پردازد و تعدادی از نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ را معرفی می کند.



نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ

گروه سامسونگ در سال 1938 توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول 3 دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه 1960 وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه 1970 به صنایع کشتی‌سازی وارد شد.

پس از درگذشت لی بیونگ-چول در سال 1987 سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شد: گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول. از دهه 1990 سامسونگ فعالیت‌های خود را جهانی کرد که تمرکز اصلی آن را صنایع الکترونیک، گوشی تلفن همراه و نیم‌رساناها تشکیل می‌دادند.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر 2015 نیز، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. این اقامتگاه 300 میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده‌است. این دفتر با عظمت که 1٫1 میلیون فوت مربع (حدوداً 102 هزار متر مربع) مساحت دارد در سن خوزه، کالیفرنیا قرار گرفته و بنا دارد تا بیش از 2000 کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه (R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن خواهد شد. شمار کارکنان این گروه در سال 2014 نزدیک به 489٬000 نفر اعلام شد.

چشم‌انداز ترسیم شده برای آینده شرکت عبارت است از: تبدیل شدن به رهبر بازار دیجیتال جهان. شعار سامسونگ برای تحقق این چشم‌انداز، «شرکت دیجیتال» بودن است.

نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ
نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ



نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ

دفتر مرکزی نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ

خدمات پس از فروش IR1000

مدیریت: شرکت سام سرویس

تلفن: 8255

فکس: ---

شهر: تهران

آدرس: تهران

سامسونگ سنتر ونک کلیه محصولات

خیابان ولیعصر,بالاتر از میدان ونک,برج نگار,طبقه 5, واحد 2 (نمایشگاه و فروشگاه منحصربفرد کلیه محصولات سامسونگ با امکانات متفاوت)

پارکینگ برج نگار ( اگر جا باشد همراه با ورودیه ده هزار تومان)

88206529 - 88206530

88648329

negarcenter@samsungcenter.ir

شنبه الی پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب جمعه از ساعت 11 صبح الی 8 شب

سامسونگ سنتر جمهوری

خیابان جمهوری - تقاطع خیابان کارگر –پلاک 1205

بر جمهوری با هزینه پارکومتر..کوچه های اطراف رایگان

66488069 - 66952002 - 66491339

66952003

Jomhuri@samsungcenter.ir

شنبه الی پنج شنبه از ساعت 9.30 صبح تا 9.30 شب جمعه از ساعت 10 صبح الی 8.30 شب

نظر خود را درباره «نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایندگی های پس از فروش شرکت سامسونگ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.