زمان مطالعه: 2 دقیقه
آشنایی با سایت ساماندهی وب سایت ها

آشنایی با سایت ساماندهی وب سایت ها

کسانی که در زمینه وب فعالیت می کنند با سایت ساماندهی وب سایت ها آشنایی دارند....

رسانه های دیجیتال چیست؟

به گزارش آسمونی ، رسانه هایی که تبادل یا انتشار محتوا در آنها، تنها به کمک ابزارهای مجهز به پردازشگر دیجیتال میسر باشد.شامل رسانه های برخط مبتنی بر شبکه (نظیر شبکه جهانی اینترنت)، سرویس های مخابراتی از قبیل MMS وSMS و سایر اشکال شبکه های تبادل داده مانند بلوتوث و همچنین رسانه های مبتنی بر حامل های فیزیکی دیجیتال از قبیل بسته های نرم افزاری رسانه ای، بازی های رایانه ای و مانند آنها.

آشنایی با سایت ساماندهی وب سایت ها
آشنایی با سایت ساماندهی وب سایت ها

 این بخش طبق شرح وظایف رسمی ماُموریت راهبردی ساماندهی و توسعه رسانه ها و فعالیتهای فرهنگی دیجیتال در کشور را برعهده داشته و با تاکید بر سه راهکار زیر،  به دنبال انجام ماُموریت فوق می باشد:

ساماندهی کردن فعالیتهای فرهنگی دیجیتال در کشور

آسمونی : علی رغم اینکه در حوزه های سنتی و غیر دیجیتال فرهنگی چارچوبها و ضوابط مشخصی برای فعالیت وجود دارد و علی رغم اینکه در اغلب قریب به اتفاق کشورها قوانین محکم و قابل اتکایی برای سامان بخشیدن به فضای فعالیتهای مجازی وجود دارد، متاسفانه در حوزه فعالیتهای فرهنگی دیجیتال و کلا حوزه فعالیتهای تحت شبکه، عدم وجود ضوابطی دقیق و کارآمد در کشور موجب آشفتگی فضا شده است به طوریکه حتی برای دست اندرکاران و شاغلین این حوزه، حقوق و تکالیف مشخصی وضع نشده است.این مساله ضمن آنکه فضا را برای فعالیتهای غیر مجاز فراهم می کند، زمینه تعرض به حقوق عموم مردم را فراهم می آورد.تلاشهایی همچون شناسنامه دار کردن نرم افزارهای رایانه ای، صدور مجوز برای موُسسات و  فعالیتهای فرهنگی دیجیتال و ... از جمله تلاشهایی است که در راستای این راهبرد صورت گرفته است.

اهداف مرکز رسانه های دیجیتال

1- مطالعه و تدوین مستندات راهبردی در حوزه رسانه های دیجیتال و همچنین کاربری فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات در بخش فرهنگ کشور.
2- حمایت از انجام فعالیت های پژوهشی، در حوزه رسانه های دیجیتال و تعامل فرهنگ و فناوری اطلاعات و ارتباطات.
3- حمایت از توسعه کمی و کیفی رسانه های دیجیتال و کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش فرهنگ.
4- حمایت از توسعه بازار و صنعت رسانه های دیجیتال و همچنین صادرات رسانه ها و آثار فرهنگی و هنری دیجیتال داخلی  به خارج از کشور.
5- انجام یا حمایت از انجام فعالیت های، تبلیغی، ترویجی، فرهنگ سازی و ارتقای دانش و مهارت های تخصصی در حوزه رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش فرهنگ و هنر در سطح جامعه.
6- صدور مجوز و نظارت بر فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه  رسانه های برخط، بسته های نرم افزاری رسانه ای، نشر رقومی، تکثیر و عرضه حامل های دیجیتال و برپایی مراکز عرضه داده و سامانه های عرضه برخط و خدمات مرتبط.
7- بررسی نرم افزارهای رایانه ای و محتوای آنها از جهت فرهنگی و ثبت مالکیت حقوق مادی و معنوی و صدور  مجوز انتشار بسته های نرم افزاری رایانه ای.
صدور مجوز و  نظارت بر واردات، صادرات و تولید سامانه ها،  نرم افزارها، تجهیزات و سخت افزار های رایانه ای مورد استفاده درپدیدآوردن، تکثیر، نشر، عرضه و اجرای رسانه ها و آثار و محصولات فرهنگی و هنری.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آشنایی با سایت ساماندهی وب سایت ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آشنایی با سایت ساماندهی وب سایت ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.